Jump to content

DETNOR


St. Pepper

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Papiret har stagnert i det siste, ikke videre positivt for kursutviklingen med fusjon og Røkkes entre, han har for vane å skvise de små som en del andre. Nytt funn av olje i dag, positivt: TA om kursen stiger til ca 57 ligger det en gedigen IHS formasjon med potensiale til 90-100. har ikke så mye så jeg holdr på den litt til.

Link to comment
Share on other sites

Papiret har stagnert i det siste, ikke videre positivt for kursutviklingen med fusjon og Røkkes entre, han har for vane å skvise de små som en del andre. Nytt funn av olje i dag, positivt: TA om kursen stiger til ca 57 ligger det en gedigen IHS formasjon med potensiale til 90-100. har ikke så mye så jeg holdr på den litt til.

 

 

Hei..

 

Har litt AKER... Når tror du Røkke forstår at "John Fredriksen-metoden"-virker bedre enn hans egen?

Link to comment
Share on other sites

Hei..

 

Har litt AKER... Når tror du Røkke forstår at "John Fredriksen-metoden"-virker bedre enn hans egen?

 

Det er ikke godt å si, antakelig når han blir så voksen at han ser fordelene med akjsonærer som ikke frykter å bli skviset/spist. Frediksen metoden har jo vært aksjonær vennlig, med utbytter og noenlunde fair behandling og det tror jeg svarer seg på sikt med stabilitet i aksjonærmassen, man rekner med at han trår til for selskapet, så jeg er enig med deg der.

I Det nor har jeg kun 5.5 k køpt på kurs 28 Har lurt litt på å vekte meg opp ettersom de har et leteprogram som fort kan kaste av seg om oljeprisen ikke faller for mye.

Er litt skeptisk til Røkke, og blir det for mye krøll kaster jeg aksjen.

Antakelig er han bedre å forhold seg til enn GBL og tjuaguttene hans, ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...