Jump to content

Episode 1304 - Onsdag 03. juni 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

Det starter litt nedover i dag og det er bare sunt etter den senere tids oppgang.

Jeg solgte heldigvis DNO med fortjenseste i går, kikker litt om jeg skal på toget igjen, ellers gjelder det som før og være lett på trekkeren :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventer "Bumpy Ride" framover så ta ikke mine tips for god fisk :laugh:

 

Jeg sitter i litt av den samme posisjonen som du sitter i CREW Bart, jeg har endel SKDP som balanserer på den berømte knivseggen nå om dagen og om den ryker kan jeg se frem til masse skattefi gevinst på aksjer en stund fremover :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter i litt av den samme posisjonen som du sitter i CREW Bart, jeg har endel SKDP som balanserer på den berømte knivseggen nå om dagen og om den ryker kan jeg se frem til masse skattefi gevinst på aksjer en stund fremover :biggrin:

 

Hipp Hurra for Kristin Halvorsen !!! :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...

 

Godt å se at Kristin H. kan brukes til noe i allfall :-)

 

Selv investerer jeg alle EØS-registrerte aksjer gjennom et AS, så jeg forholder meg da til fritak for direkte beskatning av realiserte gevinster.

 

Litt synd at den råeste av mine gevinster siste måneder nettopp kommer i RCL, registrert i Liberia (ikke EØS, og som dermed må eies privat, og beskattes med 28% i skatteåret ved realisasjon)..

 

Bermudaregistrerte Seadrill tilsvarende..

Link to comment
Share on other sites

Her er russerne i gang igjen...

 

http://e24.no/boers-og-finans/article3105145.ece

 

Jeg skal like å se den kommende investeringstørken fra utlandet som følge av det eventuelle tap for Telenor i Russland....

 

Nå har jo russerne i 40 av de siste 50 år ikke skjønt hva de er best tjent med...men det siste 10-året eller så har jo gitt oss noen forhåpninger, men en kan titt og ofte lure...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...