Jump to content

Episode 1305 - Torsdag 04. juni 2009


Per Tore

Recommended Posts

Heisann.

Er det noen som har en formening om DNO fremover?

 

Jeg sitter med en hau av aksjer så da skal den vel dobles? he he.

 

Nei alvorlig talt så virker den sterk med hensyn til handlesmønster og det virker som det har blitt satt ett gulv på ca 8 kroner. + der er mange spennende ting som kan bli utfalle av fusjoneringene i lignende selskaper

Link to comment
Share on other sites

Konstanterer fortsatt at OSE er immun mot å synke to dager på rad. Det har faktisk ikke hendt på denne siden av påsken så vidt jeg kan se.

 

Det har nok aldri hendt noengang vil jeg tro i en så lang periode.

 

Og her sitter jeg med bjørner :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Konstanterer fortsatt at OSE er immun mot å synke to dager på rad. Det har faktisk ikke hendt på denne siden av påsken så vidt jeg kan se.

 

Det har nok aldri hendt noengang vil jeg tro i en så lang periode.

 

Og her sitter jeg med bjørner :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Ja nei det er nesten utrolig. Det går alt for bra med børsen. Sitter visstnok ikke med bjørner, men jeg skulle liksom ha lavere inngang enn det jeg solgte for da. Blir ikke så mye avkastning på å ha pengene i banken :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja nei det er nesten utrolig. Det går alt for bra med børsen. Sitter visstnok ikke med bjørner, men jeg skulle liksom ha lavere inngang enn det jeg solgte for da. Blir ikke så mye avkastning på å ha pengene i banken :rolleyes:

sitter i akkurat samme posisjon. Trodde på nedgang, med har ikke turt å sitte i bear. Siste 40-50 dagene har jeg bare sittet på gjerdet å ventet på nedgang. Har ikke løpt etter toget...

 

Tenker jeg kjøper på 240-250. Men vi er langt derifra på det nåværende tidspunkt. SDRL på 60,- kunne jeg godt kjøpt mye av, men det er nok lenge til vi ser den prisen igjen. :P Men vet aldri. :)

Link to comment
Share on other sites

sitter i akkurat samme posisjon. Trodde på nedgang, med har ikke turt å sitte i bear. Siste 40-50 dagene har jeg bare sittet på gjerdet å ventet på nedgang. Har ikke løpt etter toget...

 

Tenker jeg kjøper på 240-250. Men vi er langt derifra på det nåværende tidspunkt. SDRL på 60,- kunne jeg godt kjøpt mye av, men det er nok lenge til vi ser den prisen igjen. :P Men vet aldri. :)

 

Du venter på å kjøpe siste 40-50 dager på nivå 240-250?? Nivået lå jo på 220 for mindre enn 2 måneder siden.... Hvis verden ikke ser vesentlig anderledes ut siste 1-2 månder i dine øyne (hva skulle tilsi det?)...hvorfor kjøpte du ikke på 220-nivået rundt påske eller før?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...