Jump to content

Episode 1306 - Fredag 05. juni 2009


AndersBB

Recommended Posts

Du venter på å kjøpe siste 40-50 dager på nivå 240-250?? Nivået lå jo på 220 for mindre enn 2 måneder siden.... Hvis verden ikke ser vesentlig anderledes ut siste 1-2 månder i dine øyne (hva skulle tilsi det?)...hvorfor kjøpte du ikke på 220-nivået rundt påske eller før?

 

Jeg kjøpte ca de nivåene du nevner, men jeg hadde ikke troen på like sterk oppgang som fant sted. Har selvfølgelig mistet avkastning ift oppgangen generelt, men jeg hadde nok gjort det samme igjen. Solgte SDRL rett under 70, og TEL på 43 eller noe. Anså det som mest sannsynlig at bjørnerallyet ville ta slutt på de nivene, men jeg tok feil. Pga dette sitter jeg nå og venter på ny inngang.

 

Det er nettopp fordi verden ikke ser så veldig annerledes ut at jeg solgte meg ut. Jeg forsøker bare å opptre rasjonelt.

Link to comment
Share on other sites

Det meldes fra "TullingToppen.no" at CREW fortsatt er priset til 95% garantert konkurs.

 

-Kan være et mulig klipp for dem med baller av granitt, nok av penger og litt tidshorisont.

 

Kult med tidsubestemte "opsjoner" :rolleyes:

 

Med den oppgitte sannsynligheten for konkurs du nevner, regner jeg med du sitter short?

 

Good luck :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja dette går rett i potta. Tøm og Røm :ph34r:

 

Hehe.. det slipper jeg i allfall...

 

Ellers ligner jo kursutviklingen mye om ELTEK, om enn noe faseforskjøvet i tid....Kanskje tar den av?

 

Lykke til Jens...2 mrd i tap...herregud... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...