Jump to content

Episode 1308 - Tirsdag 09. juni 2009


Ståle

Recommended Posts

Hei

 

Tenkte jeg skulle legge ut resultat av Aksjekonkuransen, men det lar seg ikke gjøre å uploade filer.

 

Ståle, er jeg blitt nedgradert fra gullmedlem

 

Feilmelding: Upload failed. Please ask the administrator to ensure the uploads directory is writeable

 

 

PT

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte endel DNO på 7,99 i dag, nå ser det ut som USA snur rett opp :biggrin: :biggrin:

 

Jeg har også dno. Men er ikke nedsiden like stor som oppsiden. DNO var jo nede i 7,53 fredag. Men som du har sagt støtten på 8 ser ut til å holde. Spesiellt no når USA har tatt seg inn igjen.

 

PT

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så utrolig off fortida. Jeg gjorde jo faktisk ganske mange gode kjøp for litt sida, og nå aner jeg ikke hva jeg skal gå for. Har kun gått i negativ avkastning siden 29. mai. Kjøpte telenor på 53 på fredag, solgte aksjene på 52,4 i dag, heldigvis før aksjene gikk i fritt fall.

Er bare tull å trade når man er frustrert over tap, så nå skal jeg vente litt til jeg virkelig får tro på en god investering :\.

Link to comment
Share on other sites

Hoff@

 

Jeg husker for noen mnd tilbake. Da tradet du AKSO for alle penga. Hvorfor har du gått helt bort fra den, og heller bruker tid og ressurser på DNO?

 

 

Rett og slett fordi jeg tror DNO har større potensialet enn AKSO

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...