Jump to content

Episode 1310 - Torsdag 09. juni 2009


AndersBB

Recommended Posts

Kjøpte i dnbnor på tirsdagen. Alt så fint ut i dag og så la jeg meg til å sove ei time, og når jeg våkner så har de blitt kritisert av kreditt tilsynet, så kursen har falt 2,3%, heldigvis for meg ikke så veldig mye.

Uuuuuuuuu

Link to comment
Share on other sites

Dårlig med NAUR i dag da:/ men kjøpte litt AGI før i dag så de går det jo bra me! tror dere AGI vil stige enda mer i morgen og?

 

 

Jeg vet ikke hvilke planer du har innen aksjemarkedet, men jeg syns instillingen din virker litt merkelig. SKal du trade på dagsbasis eller har du planer om å gjennomføre handler med lengre perspektiv? Hvis du ikke godtar å se aksjekurser gå ned er dette kanskje ikke stedet for deg i det hele tatt? I sær bør du nok unngå NAUR. :P :unsure: Kikker du litt nærmere etter er det bare ett meglerhus som har storsolgt i NAUR i dag (pareto). Jeg vet ikke grunnen til dette, det kan man bare spekulere i. Det viser uansett at det er kun noen få store som har bestemt seg for å selge. Andre investorer holder stort sett på sine aksjer videre. Kanskje det blir færre aksjer til salgs i dagene og ukene som kommer?

 

Ellers; hvorfor kjøpte du egentlig AGI? Og når kjøpte du?

 

Reppe: Du kan svi deg ved å sove i timen :laugh: Er du inne kortsiktig?

Link to comment
Share on other sites

Egentlig utrolig at nAur klarer å holde seg så godt i dag med en slik enorm selgerside. Det lempes jo ut aksjer. =/

 

Ellers bruker hegnar halve tvsendingen sin på pensnakk om naur i dag. så får vi se hvordan det slår ut...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvilke planer du har innen aksjemarkedet, men jeg syns instillingen din virker litt merkelig. SKal du trade på dagsbasis eller har du planer om å gjennomføre handler med lengre perspektiv? Hvis du ikke godtar å se aksjekurser gå ned er dette kanskje ikke stedet for deg i det hele tatt? I sær bør du nok unngå NAUR. :P :unsure: Kikker du litt nærmere etter er det bare ett meglerhus som har storsolgt i NAUR i dag (pareto). Jeg vet ikke grunnen til dette, det kan man bare spekulere i. Det viser uansett at det er kun noen få store som har bestemt seg for å selge. Andre investorer holder stort sett på sine aksjer videre. Kanskje det blir færre aksjer til salgs i dagene og ukene som kommer?

 

Ellers; hvorfor kjøpte du egentlig AGI? Og når kjøpte du?

 

Reppe: Du kan svi deg ved å sove i timen :laugh: Er du inne kortsiktig?

 

Hehe er jo helt ny, har jo abre gjort 4 trades i mitt liv!! men selføgelig har jeg jo tenkt å gjennomføre handelen, har ikke solgt meg ut!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er relativt kortsiktig ja. Jeg holder aldri noe mer enn 3-4 dager, stort sett daytrading på meg. Tapte stor del av ukas gevinst i dag :(, og nå tror jeg muligens det kanskje ikke var så smart å selge meg ut :\. Jeg mener, vanligvis ville jeg brukt et fall som det til å vekte meg opp i et firma.

Neida, men nå skal det bli smartere trading fremover, og så skal sovingen skje på natta.

Link to comment
Share on other sites

Jeg nevnte SPOG på 22 så tidlig som i går. nå står den i ca 25,-. Tror virkelig på den som et godt alternativ til et langsiktig investeringsobjekt med middels risiko, god mulig avkastning og utbytte. Tror de værste skjelettene er ute av skapet mht problemene på island osv. Godt kundegrunnlag (sikker inntjening), god likviditet og en sterk underliggende drift vitner om en fin tid fremover for SPOG.

 

Daytrader som sover? :biggrin: Det rimer ikke i mine ører :laugh: Vel, så lenge du gjør det i bluechip...

Link to comment
Share on other sites

Hehe er jo helt ny, har jo abre gjort 4 trades i mitt liv!! men selføgelig har jeg jo tenkt å gjennomføre handelen, har ikke solgt meg ut!

 

har du noen tanker rundt naur eller? så du på hegnar tv i dag? God gjennomgang av selskapet, så fremt du siler ut all reklamen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...