Jump to content

Episode 1317 - Mandag 22. juni 2009


felis

Recommended Posts

Ingen som har stått opp ennå?

 

Idag er vel dagen for å kvitte meg med bjørnene mine. Imidlertid kommer jeg ikke inn og får gjort det på Nordea sin aksjhandel da det er noe krøll her. :mad:

 

Tror imidlertid at jeg sitter igjen med en ordre fra forrige uke. Husker ikke nøyaktig hva jeg la inn og hvor lenge den var gyldig. Kanskje har den gått nå. Ergerlig å ikke kunne sjekke eller flytte limiten. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Og da var jeg ute av bjørnene på 63,5 Puh...... :biggrin:

 

Det ble et lite tap, men slett ikke ille. Egentlig har jeg tro på en videre nedgang, men fikk ikke flyttet limiten før nettbanken til Nordea fungerte igjen.

 

Men god å være ute av bjørnene egentlig. Skal betydelig opp før det blir aktuelt å gå inn igjen. Ingen god følelese å sitte med bjørner mens alt stiger.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner jammen meg å minne om de gode gamle krisetidene fra i høst :laugh: Korreksjonen kom sent, men når den først kom ser den ut til å bli ordentlig. Veldig glad at jeg ikke ble utålmodig og hoppet på toget igjen når jeg først hoppet av alt for tidlig. Velger å ha enda litt is nå, spennende å se om man holder seg over 270 eller ikke. Dette kan absolutt være en god kjøpsmulighet, men det var det med å time riktig da... Tar ikke i mot denne kniven i dag.

Link to comment
Share on other sites

Hva pønsker du på Hoff

 

Kjøpte litt Naur 4,54

 

PT

 

OSE ned 5,77% !!

 

Kjøp Bull på 35,10 nå

 

 

Jeg pønsker jo alltid på noe PT, he he, men i dag holdt jeg meg klokelig vekk fra børsen og koste meg heller i båten :laugh:

 

Er ikke så sikker på det er så lurt å handle i morgen heller, tror ikke USA henter seg inn i kveld.

 

Men kanskje det blir en spekk i ett eller annet som har falt mye.

Link to comment
Share on other sites

Hm...Røk ut på auto stopp loss for 1/3 av porteføljen på nivåer før lunch i dag...

 

Har ikke tid til å følge med nå om dagen så, da blir det litt tilfeldig...

 

Spørsmålet er når og på hvilket nivå det er kjøpsknappen igjen...

 

Good luck i stormen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...