Jump to content

Episode 1318 - Tirsdag 23. juni 2009


EHL

Recommended Posts

Synes pitten må åpnes før børsen i dag etter all action fra i går. Hvilken vei vi skal i dag tør jeg ikke spå, men regner med at det vil være nervøst og volatilt fra start, mao perfekt for drevne tradere (og ikke for sånne som meg) :tongue:

 

Blir litt spennende å se hvordan REC reagerer på dagens nyheter...

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

En svært gøy børsdag så langt med mye action, det liker vi :laugh:

 

Satt på knappen i REC uten å få noen, kanskje likegodt for jeg tok en kjempehandel i ALGETA har ca 2,50 der nå :cool:

Link to comment
Share on other sites

Du åpnet pitten på feil sted EHL. Du kan da vel dette du?

Hehe, tydeligvis ikke :laugh: Skjønte ikke helt hva som hadde skjedd her nå.

 

Søren eller, ser at dersom jeg ikke hadde slettet min ordre i DESSC på 9,68 så hadde den etterhvert gått inn og jeg hadde da sittet nesten 7% i pluss nå :blink::blink: Det hadde vært litt vel mye flaks da, men hadde fint tatt den med meg :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Med litt lengre sikt enn tidligere, øver jeg meg støtt og stadig på å sitte i ro med beholdningen.

I dag har det holdt hardt - å sitte stille med bjørnederivater (stigende bunner tatt i betraktning).

Men nå på tampen, ser det ut til at det har vært verdt "slitet".

 

Prøver ut ny strategi, i forhold til tidsperspektiv og kriterier for kjøp og salg.

 

Lykke til fremover

Link to comment
Share on other sites

Jeg nevnte dette for en tid tilbake, men utviklingen tatt i betraktning er troen min styrket. Hvis man ser på utviklingen spesielt i dow j og s&p er vi i ferd med å skape en flott og kraftig omvent hode skulder. Nasdaq er litt skjev, men grei nok. :) hvis vi nå får en korreksjon noen hundre poeng til vil utviklingen tegne seg videre. Blir spennende. Kanskje et blinkskudd hvis man klarer å treffe bunnen i siste skulder?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...