Jump to content

Episode 1346 - Uke 45 - 2. November - 8. November


Ståle

Recommended Posts

jeg ser REC stakk av på slutten i dag.

Kom dere ut av shorten eller ble dere sittende?

 

mitch

 

Vanskelig å spå.. Jeg tipper mere opptur, før ev. korreksjon ned på nyåret, men det spørs bare når markedet skjønner at nedturen vil vare lengere i realøkonomien og at pakkene ikke vil løse fundamentale globale problemer. Dette er en rekkordrask rekyl, som like raskt kan gi "double dip" på en dårlig uke, selv om det ikke må gjøre det. Spørs jo hvor lang tid det tar før fundamentalene kommer tilbake på plass også, så den tekniske siden kan vel egentlig ikke hjelpe så mye her.

 

Er ihvertfall klar med stop-loss av prinsipp på alle mine handler, og følger med utover det.

 

Ble litt bleik da NAS startet på 150 her om dagen og dippet under 150, så solgte (igjen) før oppgangen. Nå er det emisjon, så det legger nok lokk på kursen på 150-tallet. Tror på nedgang på kort sikt, ned til 135-145 før kursen raser videre opp :rolleyes:.

 

Hegnar har mer om emisjonen som nettopp er gjort, men kommer snart en til, hvor kursen ikke er fastlagt enda. Ser ut som NAS presser opp prisen mer enn hos KOA, så blir nok ingen halvering for NAS, men sikkert lurt å styre litt unna / være forsiktig til kursen er annonsert: http://www.hegnar.no/bors/article398706.ece

 

KOA halverte seg jo over natta.. Langt fra koselig for aksjonærene det. (Skjønner ikke helt hvorfor det ble gjort slik, noen som vet?)

 

Hvilke faktorer er det som tilsier nedgang på OSE er jeg interessert i å vite mer om :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nei, jeg er alt for opptatt av andre ting nå om dagen, så jeg sitter short ennå i REC. Vet at noen sier det er galskap, men føler meg ganske så sikker på at den ikke tar av som en rakkett ennå. Litt fristende å rake inn, men ennå mer fristende å prøve å rake mer. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...