Jump to content

Tilbakemeldinger Om Den Siste Oppdateringen November 2009


Ståle

Recommended Posts

INNLEGGSREKKEFØLGE

Jeg liker personlig at siste innlegg kommer først. Lurer på om dette kunne være en bruker-instilling om det er mulig, så kan man velge selv.

Begrunnelsen er at jeg er mest interessert i hva som er konklusjonen, og har få problemer å gjette på hva som er sagt tidligere, eller finne det om det trengs. Det er ofte ikke så mye diskusjon per dag, at det er noe problem uansett.

Når det er sagt kan jeg sikkert venne meg til andre veien også.

 

DESIGN

Synes det er litt vel mye kontrast i det nye designet, med mye mørke overflater. Virker mindre "profft" på meg fargemessig, så hadde vært en fordel å velge en lysere farge. Den fargetonen som var, er helt grei og gjenkjennbar. Ellers er designet bedre mht lesbarhet (hvit bakgrunn flere steder f.eks), og lett å finne frem i så det er bra.

 

POENG

Kan være morsomt. En slags moderasjon. Må vel passe på hva jeg skriver heretter da ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Jeg bruker aksjeforumet til å sjå utvikling på OB ved å se diagrammet øverst til høyre. Savner derfor samling med nye innlegg under denne slik som det var tidligere.

 

Helt tullete at en må bla seg nedover for å se nye innlegg. Spesiellt nå for tiden med lite skriverier.

 

Følger og med på dollar som er på toppen. Dollar ned er OSE opp..

 

Altså klart nye innlegg øverst

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker aksjeforumet til å sjå utvikling på OB ved å se diagrammet øverst til høyre. Savner derfor samling med nye innlegg under denne slik som det var tidligere.

Den skal komme, men i mellomtiden kan man benytte linken som heter "Se nye innlegg". Den ligger på venstre side av ose-grafen. Da får man en oversikt over innlegg som er skrevet siden sist man var pålogget.

 

Helt tullete at en må bla seg nedover for å se nye innlegg. Spesiellt nå for tiden med lite skriverier.

 

Ja, det er litt delte meninger om hva som er best, og ideielt sett så skulle dette vært noe som man kunne valgt fra bruker til bruker, men det er vanskeligere å ordne dette enn hva man skulle tro.

 

Hvis man benytter seg av "=1"]Se nye innlegg"-linken så vil man få opp alle nye innlegg. Klikker man på en link da vil man automatisk bli tatt med til den første uleste posten. Deretter er det bare å bla seg nedover. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Takker Ståle

 

Det virket bra med "Se nye innlegg" Husker at det var noe slikt tidligere og. En må da trykke en ekstra gang, men da blir kurvene på toppen oppdaterte.

 

Er det mulig å få tallet for omsetning på toppen.

 

Skal se positivt på det og prøve det nye systemet.

 

PT

Link to comment
Share on other sites

Da er linker til de siste oppdaterte trådene kommet i sidepanelet. :)

 

Det er verdt å merke seg den lille forskjellen på disse linkene, og linkene i "Se nye innlegg". Når du klikker på linker i "Se nye innlegg" kommer du direkte til det første innlegget som er ulest for deg, men klikker du på en link i sidepanelet kommer du til førstesiden, og må da bla deg selv til rett post.

 

Skal se om det er mulig å få fikset det slik at linkene i sidepanelet fungerer på sammme måte som "Se nye innlegg".

 

Setter forøvrig pris å alle tilbakemeldinger, og det er bare å la dem komme. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Håper forumet vil fortsette å være akkurat slik det er nå. Eneste som mangler nå er aktivitet!happy.gif Du fikk selvfølgelig poeng for forrige post Ståle!

 

Syns det begynner å bli bra nå ja, men har fremdeles en del ting som skal inn, og det vil forhåpentligvis gjøre forumet enda bedre.

 

Ang trafikk, det er bare å spre det glade budskap til venner og bekjente. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...