Jump to content

Episode 1350 - Uke 49 - 30. November - 6. Desember


AndersBB

Recommended Posts

Virker som noen har gått i vinterdvale :tongue:

 

Jeg sjekker ut daytrading mer og mer, så satser på minimalt med risiko. Men trenger å sette sammen en algoritme som fungerer, og det kan ta litt tid ennå. Ser et lys i enden av tunellen nå :ph34r:

 

Var skikkelig nedoverbakke idag, så kan bli lettere i morgen, men i teorien burde det være mulig å finne gode svingninger nesten uansett klima.

Link to comment
Share on other sites

Lykke til FrankS! Daytrading er nok ikke enkelt, men sikkert spennende ;)

 

Har fortsatt tro på NAS jeg, men begynner å kjede meg nå.. Vurderer å selge NAS og heller kjøpe SDRL som er mer i vinden for tiden. Har tradet SDRL litt (ikke intradag) og truffet ganske greit på bunner og topper..

Link to comment
Share on other sites

Stille! vinter! Juletid. ?

I alle fall traver min verden sidelengs i børssammenheng.

Så lenge det ikke skjer så mye, skrives det heller ikke så mye.

Et brudd opp eller ned av sideveis trend må vel til før det tar seg opp her igjen.

 

Til det skjer, lytter jeg på Thåström sin siste skive....

Link to comment
Share on other sites

Fint med litt gløtt av aktivitet. Jeg tom en "hoff" og shortet Rec. Det var ikke så lurt. Kanskje en skal doble.

 

Må kjøpe tilbake i dag ellers blir det vel mye gebyr. Men intradag koster det bare kurtasje.

 

PT

 

Korleis er det Torvald, vi treffer vel ikke toppen.

Link to comment
Share on other sites

Oiiiiiiiii!! Endelig...

 

I usa har det skjedd saker..

 

Olje, Dollar, Vix og compani har alle dreid i retning av at det skal falle etter en aaaalllt for lang "rollover".

 

Håper det fortsetter i "riktig" retning (nedover) et par-tre dager fremover. (Gjerne inn i helga), før det snur igjen..

 

Er vi heldige, er dette hodet i en hsh toppformasjon, positiv bunntrend brytes og markedet dras litt ned igjen (utpå nyåret en gang...)

 

Fredelig advent og happy trading ønskes alle (hvor mange det enn er nå tildags..)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...