Jump to content

Episode 1352 - Uke 51 Og 52


vaelen

Recommended Posts

Heisann!

 

Ser det går godt i jula.

 

Lurer på om noen fortsatt henger på Norwegian. Er nede i 114, ned fra topp på 170 og deromkring. Er ganske volatil ser det ut til. Vurderer kjøp ved litt over 100 om den går ned dit mens jeg venter på at en laptop blir reparert, som jeg skal bruke for daytrading.

Link to comment
Share on other sites

Hei og god jul alle sammen, eller rettere sagt til dem som er igjen her :tongue:

 

Kjøpte endel BLOM i går og lastet opp litt til i dag, det ser så langt ut kjempebra, så får vi se på nyåret hva det bringer, jeg har satt ned tempoet betydelig og kjøper og selger heller større poster.

Link to comment
Share on other sites

Hei fra Per Tore

 

God Jul og Godt nytt år.

 

Godt det dukket opp noen gamle gode skribenter, men ønsker de nye velkommen. Ser at mange har teft og plasserer godt. Kjøpte selv GRR i innsideportefølgen til HO. Gratulerer til VAELEN som gjorde det samme i RXT. Denne har gått fra 1.05 til 1.50 på noen dager.

 

Kanskje min strategi skal bli en blanding av Hoffa og Torvald sin strategi. Som i hovedsak er å hoppe inn når en er over 50% sikker. Helst 70% sikker

 

I motsetning til Hoffa kjøper jeg pingleposter under 40k (minikurtasje 39kr) Kjøper heller mer dersom det går ned.

 

Solgte GRR og NSG i dag selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å kjøpe / selge i mellomjula. Det skaper problemer skattemessig da salg 28 des ikke registreres solgt før 2 januar. Da får du dobbel formue.

 

Ord fra PT

Link to comment
Share on other sites

Go kvelden.

 

Ja, hadde litt "flaks" med at jeg kom meg inn i RXT før alle andre så at signalene var gode.

 

Har hatt 48% på denne siden forrige uke, men i morgen blir en skikkelig syre test på de tekniske signalene, ettersom både den negative trenden i kursen må brytes samtidig som RSI også må brytes.

Link to comment
Share on other sites

Hei...

 

Og fortsatt god jul, håper jeg :smile:

 

Året ser ut til å ebbe ut med stadige høyere kurser også for mine bet, dog er volumene lave grunnet jula vil jeg tro.

 

Et fantastisk år, greier jeg halvparten av dette neste år, er jeg veldig fornøyd. +68% så langt, og fortsatt uten hedge-kostnader i år, herlig :-):rolleyes:

 

Time will show, Bull-trenden holder og jeg rir den fortsatt...

 

Får vi januareffekten i år tro?

 

Good Luck

Link to comment
Share on other sites

Hei fra Per Tore

 

 

Det skaper problemer skattemessig da salg 28 des ikke registreres solgt før 2 januar. Da får du dobbel formue.

 

Ord fra PT

 

Mornings :smile:

 

Da gjelder det og kjøpe PT for da "forsvinner" pengene, he he

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen,

 

skulle bare takke for et godt børsår, forsåvidt også det første året min del. Det ble jo etter hvert ganske bra også. :)

 

Har sittet ganske overveid i NAUR siden i vår, og det er hyggelig å se at også andre enn meg selv fatter interesse for prosjektet.

 

Så ses vi på nyåret!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...