Jump to content

Episode 1354 - Uke 2 - 2010


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :rolleyes:

 

I dag starter det med dobbel julaften her, jeg sitter som kjent med endel aksjer i SKDP og den fortsetter rett oppover i dag, jeg ser en ny Sinvest i komminga. Og om ikke det er nok sitter jeg short i REC og den er nedover i dag også.

 

Kan en ha det bedre på børsen? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hei i stuen

 

 

Jo da SKDP kan ta en SIN eller den kan gjøre det motsatte. Kjenner ikke aksjen med det er kanskje lurere å kjøpe nå på 60 øre enn på 10 kroner. Billigere er det i allefall

 

Får en kjøpt unoterte hos Nordnet. ?

 

 

PT

Link to comment
Share on other sites

Inngangen på året har vist at jeg har valgt korrekt mtp valg av aksjer.

 

PGS har gjort det skarpt og jeg har god gevinst. Mange gode nyheter og derav kursoppgang. Realiserte noe på 73,5, har fortsatt mange papirer som kaster godt fra seg. rolleyes.gif

Også Northland følger utviklingen jeg har forutsett. Har snittinngang på litt over 4,- og dager som dette gir meg trygghet på at flere også ser verdiene i dette selskapet. Finansieringsopplegget må snart fremlegges, og positive rykter florerer også i forbindelse med dette.

 

Kongsberg ble også kjøpt på mandag på 90,- og har forhåpninger om at de vil gi positiv utvikling gjennom året. Vi får se... Har ikke så store forventninger til KOG, da jeg først og fremst kjøpte de for å skape litt mindre risikoen i porteføljen. Kongsberg er også den eneste verdiaksjen jeg har for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...