Jump to content

Episode 1356 Uke 4 - 2010


TorValdsen

Recommended Posts

Hei igjen.

Mange muligheter er nå på vei til å manifestere seg i markedet..

Blant aksjene i OBX er det nå 6 aksjer som har beveget seg over i en "dynamisk" sone for avventende salgssignal..

 

Dette betyr at signalet kan komme når som helst.. Dog et par av selskapene kommer som oftest med falskt signal først, slik at det er litt variable regler for de enkelte selskapene :-)

 

Kommer tilbake med signaler i forbindelse med avgitte signaler.

 

mvh.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg ble inspirert av ditt innlegg fra uke 3 om metoden din TorValdsen! Dermed funderte jeg videre på mine egne metoder. Plutselig gikk det opp et lys for meg på den ene metoden min som kompletterte entry-metoden. Jeg har alltid hatt End of Day metoder, men tilpasset denne metoden til intradag. Prøvde den for første gang i dag, og det fungerte meget bra. Exit-metoden kunne vært bedre, da jeg bommet litt på exit som gjorde at jeg mistet 40% av gevinstpotensialet. Menmen, første gang jeg har hatt en så stor gevinst på 2 timer smile.gif Har vært helt flatt på profittsiden den siste tiden, så det var godt med litt action igjen.

 

 

Så er det bare å klare å sette av flest mulig kvelder framover til å trade intradag. Det kan bli verre. dry.gif

 

 

Skal bli spennende å følge suksessen på signalene dine! wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...