Jump to content

Amerikanske Trades


Recommended Posts

Divergensen i RSI chartet til GLD ser enda værre ut nå...må si det frister å plukke GLL nå med stop-loss over forrige topp i GLD mellow.gif

 

skal vurdere dette...men snart kommer oktober, det er en viden kjent bull-måned for gull....kan jo selvfølgelig være at dette har blitt en såpass kjent taktikk at alle startet å kjøpe allerede i sommer. Da kan det jo være at det går annerledes i år.

Link to comment
Share on other sites

ITUB lar seg jo ikke kjøpe hos netfonds...jaja, nok av kandidater å ta av.

Ser ohs i MAR og mulig dobbel-bunn i HL...f.eks...

 

kjøp på støtte har jo vist seg være effektivt før....noen med gode muligheter :

 

CMCSA

 

VALE

 

MRK

 

LCC

 

 

men godt mulig man bør hedge ved å shorte $ på et eller annet vis for at dette skal lønne seg...

 

ønsker alle her ei riktig god helg smile.gif

 

mvh

Sharpshooter

Link to comment
Share on other sites

Her er et selskap Sentrum i sin tid trakk frem.

 

Arena viser fine tendenser etter gode tester av et slankeprodukt. Biotech er det nye hotte og Arena kan gå høyt hvis alt klaffer. Biotech er synonymt med høy risiko, så trå forsiktig.

 

Link

 

 

...glad jeg valgte sitte på sidelinjen når det gjelder ARNA...

ny all-time-low der i gården....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jupp...enig der.

Hadde jeg bare kjøpt Q da jeg vurderte den i vår...hadde blitt en bra trade.

Ofte er det snakk om å bare tørre å ta sjansen. men så har man jo også de gangene det går helt gærnt som ARNA.

Skal ikke alltid være like lett....men det er jo det som gjør det til et utfordrende og spennende spill det her. happy.gif

Link to comment
Share on other sites

Jupp...enig der.

Hadde jeg bare kjøpt Q da jeg vurderte den i vår...hadde blitt en bra trade.

Ofte er det snakk om å bare tørre å ta sjansen. men så har man jo også de gangene det går helt gærnt som ARNA.

Skal ikke alltid være like lett....men det er jo det som gjør det til et utfordrende og spennende spill det her. happy.gif

 

Man får også en yield på ca 5 %. I tillegg til at det er bra momentum. Ikke verst.

Link to comment
Share on other sites

har plukket poster siste dagene...begynte fredagen...

Kjøpt i : KVHI , TIE , LCC og MRK .

 

Vurderer i kveld REP siden det ser ut til å bli en finfin breakout der akkurat i øyeblikket.

 

Men må prøve å få til en hedge mot dollar-fallet som nevnt før...antageligvis Bear-USD warrants i Sverige.

Link to comment
Share on other sites

$$ løfter seg litt igjen....fint det når man sitter loaded med amrikanere. men jeg tror dog at vi ikke skal særlig langt over 6 før den snur ned igjen.

 

KVHI gikk bittelitt opp på bra volum....lov å håpe på en breakout her snart kanskje....

 

skjer meget lite i MRK...vurderer nesten å bytte den ut hvis jeg finner noe bedre.

 

TIE har vist seg være et godt valg.

 

sånn er ståa akkurat nå.

 

Ha en fin dag

 

mvh

Sharpshooter

Link to comment
Share on other sites

noen kandidater for kommende uke ....

 

MRK hvis den kan plukkes nært 36

 

F & X , fine triangel siden april der....på utkikk etter en breakout.

 

WYNN kan plukkes rundt 85-støtten.

 

ZQK ved en evt breakout her...bra potensiale her tror jeg..mulig trend

 

C triangel med brudd opp på høyere volum fredagen...

Link to comment
Share on other sites

Solgte unna DECK i går, ingen vits å sitte å vente på at noe skal skje der mens USD raser..

 

MILL går derimot meget pent smile.gif sitter akkurat nå i bare denne når det gjelder amrikanerne + min lille minipost i CYSG da.

Ser ZQK brygger på et brudd, NBG gikk bra i går...men får se om man er så dristig..

Edited by sharpshoota
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...