Jump to content

Amerikanske Trades


Recommended Posts

 

 

Jepp smile.gif ...det var knalltreff, right on the spot ! ...kjøpte en middels possisjon i SCMR i går....får evt se om det blir mer.

Kjøpte også i NBIX....

vurderer FRED ved en liten dip der.....og WDC....strax breakout der fra en fin triangel...

 

mange gode muligheter....

 

...har ingen problemer med å satse på amrikanerne når EUR/USD befinner seg på undersiden av MA 65...

Edited by sharpshoota
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pokkers SCMR ! ......gikk på en smell der da den brøt ned istedet for opp fra triangelet.

- kvittet meg med den i går.

Solgte også unna USAT.

Plukket noen WDC & SCSS.

 

 

Gapet i indexene i går gjør meg litt usikker ....vanligvis lukkes jo sånne så lenge ikke volumet er supert da og det var det jo heller ikke... unsure.gif

Edited by sharpshoota
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

QQQQ: http://hopey.netfonds.no/plothistory.php?paper=QQQQ&exchange=O&from=20100711&to=20110127&period=5000&scale=linear&linewidth=1&height=250&width=500&p_FORMAT.FORMAT=lines&tas=FORMAT,

 

Skal potensialet av formasjonen bli tatt ut..?? :blink: Synes det er veldig mange OHS ute og går om man velger ALL på tidsperspektiv...

Link to comment
Share on other sites

QQQQ: http://hopey.netfond...ines&tas=FORMAT,

 

Skal potensialet av formasjonen bli tatt ut..?? blink.gif Synes det er veldig mange OHS ute og går om man velger ALL på tidsperspektiv...

 

tja...kan godt hende det....men det vil nok bli over en lang periode. Erfaring har lært meg at store formasjoner trenger laang tid på å spille seg ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...