Jump to content

Amerikanske Trades


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opportunity is Knocking

 

1) To short as prices tested the 20-day MA on the daily chart, as the shooting star pattern set-up.

 

2) To short the bearish divergence on the 5- and 15-minute charts after prices tagged the 20-day MA.

 

3) To short the bearish alignment of the moving averge trio on the 5-minute chart yesterday.

 

4) To short the reversal or bearish alignment of the moving average trio today on the 15-minute chart.

 

5) To short the break below 1163, which validates yesterday's shooting star candlestick

 

 

Ron Walker

Link to comment
Share on other sites

Solgte unna min lille TZA i går litt etter åpning, må si meg ganske fornøyd med den....traff ganske greit....selv om jeg var litt i tvil ei stund senere på kvelden. smile.gif

Mange som syntes Apple hadde litt lite å komme med og hadde forventet mer.

 

Nå får jeg se det ann videre om man skal inn og evt i hva.

 

 

Ønsker dere en fin dag

 

S

Link to comment
Share on other sites

For Yahoo, It Looks The Beginning Of The End

 

...ja det ser ut til at selskapsutviklingen har stagnert helt, sterk motsetning til Google som er i sterk vekst.

Det må nok sterk lut til hvis de skal ha noen framtid....

 

 

Yahoo rusade på börsen under onsdagen efter att rykten tagit fart om att Microsoft är en av intressenterna vid en eventuell försäljning av bolaget, något som senare tillbakavisades av källor nära datorjätten

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Once investors calm down after Apple Inc.’s earnings disappointment, the bullish ones will point again to its ever-growing cash pile, which climbed even higher in the last quarter

 

 

...utrolig interesant problemstilling....... mange sier de burde kjøpe selskap, eller sette det i fond f.eks.....

hva tror dere ?? pga us dollar inflasjonen bør de nok foreta seg noe hvis de da ikke er av den tro at USD skal styrke seg på sikt...... jammen ikke godt å si..

Link to comment
Share on other sites

Ser litt på IWM, bryter den over 72 så kan det være muligheter på longsiden .

Ser de har flyttet både SPY og IWM fra nyse til amex.

 

 

Vrient dette...ser IWM har forsert 72 nå... signalene er blandet. tror jeg velger å vente litt, better safe than sorry....det har jeg erfart mang en gang.

Edited by sharpshoota
Link to comment
Share on other sites

Synes faktisk vi begynner å få samme formasjon i SPX og IWM som vi ser i OSEBX. Halslinjen er dog litt mer skrå i SPX.... QQQ er nesten oppe ved toppen igjen så der må det vel heller bli en dobbel-topp hvis vi vender ned nå.

i tillegg har vi jo den HS'en i kopper nevnt på kopper-topicen.

 

 

 

IWM og OSEBX ....ose i rødt her

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...