Jump to content

Aksjekonkurranse - uke 28


dogfeet55

Recommended Posts

Prøver meg på WebMethods, Inc (Nasdaq). Mener fallet var for stort i forhold til info, og det peker til at fallet var mer psykologisk enn korrekt, vi får nok en rekyl på mandag eller tirsdag akkurat som NOF denne uken.

 

WEBM (NASDAQ) - 5.63

 

Lykke til! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Takk til dogfeet55 som startet konken for kommende uke! Forrige uke ble katastrofal for meg, men jeg lærer av mine feil.

 

Kjøp TOM 32,60-

Fredag 09.07 blir en merkedag for Tomra, det er liten tvil om at Bundesrat stemmer for kompromisset som fjerner usikkerheten rundt pantebestemmelsene i Tyskland. Det er ventet bestillinger på løpende bånd når dette endelig hamres igjennom.

 

Kjøp NOI 3,28-

Har Per Fossan Waage tatt ferie nå? I tilfelle bør det sitte noen på kontoret til Northern Oil som kan sende ut en børsmelding dersom brasilianerne har fått stabil produksjon fra brønn 3. PFW mente det var snakk om dager for ca. en måned siden, men han vet omtrent like lite som alle oss andre. Her går allt i maniana fart, men en dag skal det være maniana. Sikkert uke 28 ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal på ferie neste uke samen med noen SL,er skal jeg kunne slappe av - håper jeg....

En liten sluttrapport for uke27:

TAD lå bra an sist uke men så glapp det på slutten

Tror det vil ordne seg neste uke.Kursmål er 16,50

TST har gjort sitt for denne gang - "meling" er kommet , og gått... vil nok falle etterhvert.(2,34)

Nera - seig som alltid og går meget tregt, der trengs det mer enn meldinger om dagen ser det ut som.

Kursmål nedgraderes til 17,50

TAT korrigerte ned slik jeg trodde og er klar for et nytt løft neste uke, kursmål er fortsatt 52.

 

I akjsekonken for uke 28 shorter jeg TST

Link to comment
Share on other sites

Er det slutt på daglige oppdateringer? Skjønenr godt det kan bli litt mye pes.. men da får vi regne de som gidder på egenhånd :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...