Jump to content

Pho - Photocure, Ny strategi Hexvix


Medisinmannen

Recommended Posts

Endelig, GE er kastet på dør og Photocure skal selge Cysview direkte i USA.

 

"Photocure vil motta et kontantbeløp på EUR 6,5 millioner betinget av en

vellykket overføring av Hexvix til Ipsen, tosifrede royaltyprosent på alt Ipsens

salg til sine kunder samt milepælsbetalinger ved oppnåelsen av spesifikke

salgsmål."

 

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do;jsessionid=B7E6F765E40225708CF03AD0FE97CD0D.node1?messageId=290240

Photocure har oppnådd 66% markedsandel i Danmark.

 

"I USA vil Photocure kommersialisere Cysview gjennom å etablere sin egen

virksomhet. Markedet for Cysview i USA er konsentrert geografisk og samlet på

store klinikker, og kan derfor dekkes av en fokusert salgsorganisasjon.

Photocure vil i etableringen av egen markedsførings- og salgsorganisasjon i USA

dra nytte av sin erfaring og ekspertise fra salg og markedsføring av Hexvix i

Norden, hvor selskapet har oppnådd en markedsandel på over 30%. Lanseringen i

USA er forventet å skje i løpet av første kvartal 2012."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da er GE sitt preg på Hexvix i Europa ute.

 

http://www.hexvix.com/

 

Det jobbes nå med Cysview.net siden.

 

http://www.cysview.net/

 

 

Dette blir bra.

 

Hvis Karl Storz kan ordne FDA godkjenning de nærmeste dagene så er alt klart for et fantastisk 2012.

 

Så håper jeg Michelet tar rennfart og kjøper aksjer for en halv million. Det har hun råd til hvis hun tror på Photocure og den nye strategien..... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Begynner å nærme seg slutten av Q4 og vi har ennå ikke hørt noe fra FDA om "lampa til Karl Storz". Nå er Q4 en guiding fra Photocure basert på "normal saksbehandlingstid", så det betyr sannsynligvis intet annet en man ikke får inntekter akkurat så raskt som man ønsker.

 

Det som egentlig er mer interessant er utviklingen av aksjekursen. Den har fulgt "et fallende tak" med tidvise dipp ned fra det taket. Og akkurat nå er vi oppunder taket slik at en nyhet fra Karl Storz vil bryte den nedadgående trenden og ikke så usannsynlig sende kursen i en oppadgående trend vi fort kan ha gjennom hele 2012, gitt alle nyhetene som er ventet utover i 2012, og gitt hvordan porteføljen er verdsatt pt.

 

Men rent teknisk, så er jo kursen nå moden for en ny dipp ned mot en 28 kroner..., uten noe snarlige nyheter. At alle produktene uansett er priset på latterlige lave nivåer slik det er har vist seg å ikke bety så mye.

 

Kanskje noen her som har noen ide om når godkjennelsen kan kommme?? Medisinmannen? Du pleier jo å ha stålkontroll på slikt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Begynner å nærme seg slutten av Q4 og vi har ennå ikke hørt noe fra FDA om "lampa til Karl Storz". Nå er Q4 en guiding fra Photocure basert på "normal saksbehandlingstid", så det betyr sannsynligvis intet annet en man ikke får inntekter akkurat så raskt som man ønsker.

 

Det som egentlig er mer interessant er utviklingen av aksjekursen. Den har fulgt "et fallende tak" med tidvise dipp ned fra det taket. Og akkurat nå er vi oppunder taket slik at en nyhet fra Karl Storz vil bryte den nedadgående trenden og ikke så usannsynlig sende kursen i en oppadgående trend vi fort kan ha gjennom hele 2012, gitt alle nyhetene som er ventet utover i 2012, og gitt hvordan porteføljen er verdsatt pt.

 

Men rent teknisk, så er jo kursen nå moden for en ny dipp ned mot en 28 kroner..., uten noe snarlige nyheter. At alle produktene uansett er priset på latterlige lave nivåer slik det er har vist seg å ikke bety så mye.

 

Kanskje noen her som har noen ide om når godkjennelsen kan kommme?? Medisinmannen? Du pleier jo å ha stålkontroll på slikt.

 

 

 

Hei Snøffelen

 

Jeg har ikke stålkontroll på når godkjenningen kommer...dessverre.

 

Jeg vet fra tidligere at FDA har forespurt GE/Karl Storz om mer dokumentasjon på det nye scopet. Guidingen ang. Q4 er kommet på plass etter dette, og Photocure har opprettholdt denne guidingen. GE har guidet 50 operative klinikker ved nyttår, men de sikkert roet ned "tempoet" rundt dette, men Karl Storz har gjort klar 50 enheter som kan leveres hurtig.

 

Jeg følger meg rimelig sikker på at godkjenningen kommer rett før eller rett etter nyttår. Photocureledelsen har for vane å holde guidingen, men om de bommer med noen dager eller en uke så bør vi tåle det. Måneder er for mye, Cysview ble tross alt FDA godkjent mai 2010. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå så er jo aksjekursen helt ubestemmelig på retning, og kommer ikke godkjennelsen før rett etter nyttår så må jo kursen dippe om det tekniske bildet ikke skal forandres. Så om det er en liten forsinkelse som bidrar til at kursen dipper nå så blir vel det årets lille julepresang til folk med penger igjen fra juleshoppingen.

 

Forsåvidt blir jeg ikke bitter om kursen endrer retningen nå heller, kunne bare tenke meg litt ekstra billige aksjer til jul.:biggrin:

Link to comment
Share on other sites


I think this is going to make a tremendous difference to many patients," Dr. Gomella said. In Dr. Wohl's case, it located two cancerous areas which probably would have been missed.

 

Cysview får fantastiske tilbakemeldinger i USA.

 

Det er merkelig at ikke flere har sett hvilken posisjon Cysview/Hexvix har opparbeidet seg den senere tid. Photocure har skutt gullfuglen ved å inngå samarbeid med GE som i flere år har brukt sitt fantastiske navn i å promotere Hexvix/Photocure. Pga strategiendring så har Photocure fått rettighetene for produktet i USA + 50 mill. i cash. Det er et vanvittig under og et lykketreff av de sjeldne. Photocure starter på en jobb i USA er verdens største selskap har pløyd grunnen og fått Cysview inn på alle de ledende klinikkene.

 

Dette blir fantastisk fremover!

 

New cancer detecting tool

Link to comment
Share on other sites

Bra link Medisinmannen, og jeg er også bombesikker på at Cysview vil generere gode utbytter for oss aksjonærer i tiden fremover.

 

Akkurat nå er jo kursen helt oppe og skraper i taket på den fallende kanalen, kan vel gå opp i 34 kroner i dag uten at den må snu ned, teknisk sett, og når meldingen som har med:

 

"Cysview was approved by the FDA, but because Cysview has to be used with a special light system, only a few hospitals have it."

 

å gjøre bestemmer jo mye. Egentlig hadde det vårt greit om den meldingen kommer om 2 ukers tid eller så slik at kursen muligens kan ta en liten dipp til før det bærer oppover.

 

 

Men om det kommer en melding nå så er det greit det også:laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Det har vært mange studier som har vist at Hexvix/Cysview er et fantastisk produkt og som gir mange fordeler. Et av studiene som jeg tror vil få bety mye er dette:

 

 

Rutinemessig bruk av Hexvix. CIS er også til stede hos IKKE risiko pasienter!!

 

"Conclusions

We could demonstrate that routine fluorescence largely increases the rate of detected CIS. This underlines that CIS may be present even in non-risk patients. Our findings are even more surprising when making aware that it includes our learning curve with PDD. As timely detection and intravesical chemotherapy (i. e. with BCG) was shown to reduce recurrence-free survival we recommend routine PDD for all patients undergoing TURB."

 

 

Når Hexvix blir standard så snakket vi om en kursøkning ingen kan forestille seg!!

 

Husk dette er ny data, offentliggjort så sent som mai i år! Betydningen av dette er det få som har fått med seg.

 

Vi snakket om Hexvix/Cysview som en fast del av TURB.

 

 

http://www.aua2012.org/abstracts/printpdf.cfm?ID=1278

 

 

Skulle Hexvix/Cysview bli standard under TURB så står Photocure bak en medisinsk sensasjon!

Link to comment
Share on other sites

Er 100% sikker på at jeg sitter på vinnerloddet her, og som du påpeker så er det jo faktisk først i 1H12 (og til dels sent i 1H12) man virkelig har fått dokumentert hvor fordelaktig det er å bruke Hexvix/Cysview; overlevelse, læring, nye innsikter, helseøkonomisk etc. Kanskje litt naivt å tro at det vil få umiddelbar effekt i salget og at alle er like godt oppdatert som oss. Med andre ord kunne man ikke forvente å se noe særlig på Q2. Men håper vi vil kunne se noen antydninger i Q3, og i alle fall noen kvalifiserte vurderinger fra ledelsen som har detaljinformasjon vi ikke kan tilegne oss.

 

Hadde jeg hatt mer penger tilgjenglig hadde jeg kjøpt enda mer enn det remmer og tøy kan holde i PHO-aksjer. Og de 425 aksjene jeg har kjøpt de siste par ukene har satt månedens familiebudsjett på et absolutt sparebluss. Og videre; på det nivået PHO-aksjen er nå så kommer familiens måndesbudsjett fremover til å forbli stramttongue.png . Ikke så stor del av totalt antall, men mange bekker små..., og er selvsagt hardt i tenkeboksen for å klare å få tilgang på / reallokert til flere likvide midler for kjøp nå.

 

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men jeg kjenner meget godt til mange produkter i denne bransjen og vet at ting tar tid. Men vet også at et produkt som Hexvix kan øke med meget solide 2-sifrede prosenter i decennier fremover.

 

Ser at du er savnet på HO-forumet for der er folk forvirret over kursutviklingen. blink.png

 

Men noen (andre enn oss) har god innsikt i aksjen og kursen presses ned på mikroskopiske volumer (under 0,01% nå). Har før hevdet at det er ikke de som selger få aksjer på disse latterlige nivåene som kommer til å angre, men de som selger på 20-30% kursøkning etter kjempegode nyheter.

 

Ellers må du gjerne sende meg mer post på ditt Cevira-initiativ, bidrar gjerne med flere innspillhappy.png

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener PDD har fått sitt gjennombrudd, men vi har ikke sett det på tallene enda. Q2 viste at nå er det salgsøkning igjen og Q3 blir enda sterkere, og jeg tror også som du sier :"meget solide 2-sifrede prosenter i decennier fremover."

 

Det er meget spennende hvis man ser litt på hva vi kan vente i årene som kommer......

 

Når det gjelder HO så var det en lengre periode med mange gode debatter, men alt for få bidro. Nå var Photocuretrådene dominert av en lystløgner og en admin som ikke fjernet løgner. Da er det like greit å forlate forumet.

 

Når det gjelder Cevira så har jeg gjort noe. Tatt med fase IIa studiet samt "forstudiet" til fase IIb. Sender over til deg når det er klart. Fint om du hadde hatt tid til å ordne et bilde av enheten og få det godkjent til bruk.

 

Litt data om interessen for Photocure, Hexvix og Cysview på Wikipedia:

 

Photocure: Snitt 182,5 per måned. Nå er antallet godt over 200 per måned, sist måned nesten 300. Det er åpenbart at dette måler interesse.

 

Hexvix: Snitt 347,5. Artikkelen ble publisert nov. 2010 og de første månedene var 250-300 lest pr. mnd. De siste månedene er snittet 400.

 

Cysview: Snitt 180. Ligger nå over 200 og startet i 2010 på ca. 130.

 

Små tall, men man kan helt klart konkludere med at interessen er økende. Produktene til Photocure er mest brukt av personer som sikkert ikke er blant de mest aktive på nett.

 

Det skal bli spennende å følge Cevira.

 

Det er fort gjort å hente informasjon og når jeg har inv. så mye i Photocure så må jeg bruke tid på å sikre at investeringen er god.

 

Har sett på HO og ser til min store forundring at der er kun oppegående personer på en Photocuretråd. Det er åpenbart at jeg har tråkket en forvirret person kraftig på terne og det eneste riktige er å holde seg unna og håpe på at han aldri finner dette forumet. happy.png

Link to comment
Share on other sites

Hallois

 

Hvis du søker på Google på

 

AUA_Comment_Letter_HOPD

Så vil det komme opp kun et treff, og klikker man på det så vil det åpne seg en pdf-fil som er skrevet fra AUA (American Urological Association). Og det er et brev, dater 4. september 2012, og er fra AUA til "Centers for Medicare and Medicaid Services". Og det omhandler selvsagt Cysview. Skal prøve å finne ut hva nøyaktig det står her, men det ser i alle fall ut som AUA omfavner Cysview.

Du får hjelpe meg litt her å deschiffrere hva som egentlig står her. Jeg trodde Cysview hadde reimbursment i US, men kanskje ikke gjennom alle kanaler, og permanent. Har heller ikke helt klart for meg hva en "Pass-through status" men skal lese dette nøye.

 

Proposed Drugs and Biologicals with Expiring Pass-Through Status in CY2012

Table 22 of the proposed rule lists C9275 Injection, hexaminolevulinate hydrochloride, 100 mg. per study dose also known as Cysview ® as a drug and biological for which pass-through status will expire on December 31, 2012. This drug/biological has not been assigned to an APC for an existing procedure for 2013. The AUA would like to recommend that this biological be assigned to an APC to allow reimbursement for services performed for Medicare beneficiaries. A new HCPCS code has been requested at the upcoming HCPCS meeting. Given there is no new HCPCS drug code and the drug has not been assigned to existing APC to cover the costs, the AUA recommends the extension of the pass-through status at this time since there is insufficient time to allow adequate reimbursement for this drug/biological.

Link to comment
Share on other sites

APC = Ambulatory Payment Classification;

This is the method used by CMS to implement prospective payment for ambulatory procedures. APC clusters many different ambulatory procedures into groups for purposes of payment.

 

CMS = Centers for Medicare and Medicaid Services

 

HCPCS - Level II is a standardized coding system that is used primarily to identify products, supplies, and services not included in the CPT codes, such as ambulance services and durable medical equipment, prosthetics, orthotics, and supplies (DMEPOS) when used outside a physician's office. Because Medicare and other insurers cover a variety of services, supplies, and equipment that are not identified by CPT codes, the level II HCPCS codes were established for submitting claims for these items. The development and use of level II of the HCPCS began in the 1980's. Level II codes are also referred to as alpha-numeric codes because they consist of a single alphabetical letter followed by 4 numeric digits, while CPT codes are identified using 5 numeric digits.

 

Pass-through payments are intended to approximate the incremental costs of a

new technology. For devices, the cost of the device is determined, and from this

amount is subtracted the amount of the applicable APC payment associated with

devices. The cost of a device is hospital-specific. Therefore, the pass-through

payment amount varies from hospital to hospital. For drugs, the payment amount

in 2008 will be average sales price (ASP) plus 6% (the ASP methodology is

described under “Physician Reimbursement” beginning on the bottom of this

page). For both drugs and devices, the new technology pass-through payments are

only available for two to three years.

 

 

Søker du på "pass through status medicare" så vil det første treffet i google være godt treff som forklarer mange av de begrepene som brukes i AUAs omtale av Cysview, blant "pass-through status"

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun fått skumlest det, men det virker som dette dreier seg om Medicare: "to allow reimbursement for services performed for Medicare beneficiaries. ". Medicare er egentlig et gammelt system som Obama nå har frontet på nytt der eldre m.fl får "subsidiert" helseforsikring.

 

Det er utrolig positivt når AUA involverer seg i dette!! Enda en styrke for Cysview.

 

Det kan forøvrig være en ide å la noen i Photocure kommentere dette. Cfo er rette mann å sende det til.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Hei Snøffelen, har ikke funnet linken. Har du sett mer på dette?

 

Det er forøvrig sløvt av Photocure når de ikke oppdaterer listen over klinikker som tilbyr Cysview i USA. De ansvarlige kan ikke bry seg spesielt mye når de ikke tar tak i informasjon til pasienter som ikke tar noe tid eller ressurser...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Googler du

 

cysview september 4, 2012 AUA

 

Så skal den komme opp på neste øverste treff.

 

Uansett, googlet litt igjen og fant et treff på Terra Markets. Når jeg klikket på linken så måtte jeg selvsagt ha passord. Men google er jo så snedig at den viser uansett et utdrag av teksten fra de forskjellige treffene. Og følgende utdrag at tekst fattet min interesse:

"ABT, Breakthrough deal with Restorsea, Selskapsanalyse, 11-09-2012, 11-09-2012 ... PHO, Rapid Cysview sales growth expected in the US, Selskapsanalyse ..."

 

Nå skal man ikke trekke for mange slutninger ut fra dette, men om man ser på datoen; 11/9-2012, og "gjennoppfrisker" ordrebildet i Photocure-aksjen siste uke, så tror jeg det er en sammenheng. Terra har oppjustert sitt kursmål.

Ser ut til at det er flere enn Fondsfinans som har fått øynene opp for PHO. Begynner å dra seg til nå. Blir oppgang resten av 2012biggrin.png

Link to comment
Share on other sites

Det du viser til ang. Cysview i USa hadde vært veldig greit å fått en avklaring på selv om det er positivt at AUA engasjerer seg i Cysview så håper jeg ikke det dukker opp uventede regulatoriske hindere i USA fremover. Det vil være svært amatørmessig av Photocure.

 

 

Vi får håpe Terra har rett i at salgsveksten blir rask. Jeg tror vi får se det og jeg håper ledelsen rapporterer Norden og USA separat. Det er fullt mulig å sende Hestdal en mail ang. dette.

 

 

Her er en oversikt over pipelinen i Norge i 2011.

 

http://www.biotekforum.no/article.php?articleID=818&categoryID=6

Link to comment
Share on other sites

Følgende blir ren spekulasjon, og basert på at "11-09-2012, 11-09-2012 ... PHO, Rapid Cysview sales growth expected in the US, Selskapsanalyse ..." er det det vi tror, og det om det fremstår å være.

 

Fra Fondsfinans sin analyse preview2Q12 av 12. august, så sier FOF at:

 

"We expect modest growth in Europe as Ipsen appears to make an honest effort

selling Hexvix. As for the US, we fear growth will come slowly because of a need

to expand the instrument base"

 

Som jo står i kontrast med det Terra muligens påstår i sin analyse fra 11. september. Jeg er ganske overbevist om de (meglerhusene) følger nøye med på hverandre og at alle vet at FOF er de dyktigste i klassen.

Når Terra likevel går litt i mot FOF når det gjelder Cysview så kan det jo hende at de nå vet noe som de ikke visste for litt siden. Regner jo med at de har litt kontakter inn i bransjen. La oss håpe og tro at det er slik det henger sammen og at (som jeg er hellig overbevist om) "recurrence free survival"-studiet blir det absolutte høydepunktet for PHO i 2012 helt uavhengig av hvor bra Cevra-avtale og -studier som måtte komme.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er når de venter vekst. Klinikkene skal gjennom en prosess for å være operativ. Først skal de ha det nye cystoskopiet og så skal urologene trenes i blue light. Hvis 60 klinikker er operativ ved nyttår så kan vi ventes oss gode tall fra og med Q1. 60 klinikker med et inngrep om dagen vil gi ca. 16 mill. per kvartal og da vil kreftavdelingen i USA være en meget lønnsom.

 

Helt enig i at FOF er dyktig og Bøen sine analyser er meget bra. Han vist spesielt det spesielt mtp Visonac der han hadde gjort grundige analyser.

 

Mye bra studier de siste årene for Hexvix/Cysview. Det som jeg har lagt mest merke til er studiet fra Tyskland der de mente at Hexvix burde være standard under cystoskopi uavhengig av status og dette ville være lønnsomt. Det vil være av enorm betydning å få Hexvix/Cysview som standard så tidlig som mulig.

Link to comment
Share on other sites

For at dette skal bli interessant lesning så starter jeg med slutten, som før man får helheten virker tilnærmet upoengtert. Slutten er hentet fra Hans Peter Bøhns 2Q12 preview og stter fingeren på et lite problem for Cysview:

 

"A well-kept secret Presently, it seems only a small number of US patients have even heard about

Cysview. There has only been minimal coverage on the website of the Bladder

Cancer Advocacy Network. And when Cysview is mentioned, the patients still

associate it with GE Healthcare, even though Photocure took over the franchise

towards the end of 2011."

 

Så får vi starte. Og tar man og søker opp blærekreft på Wikipedia, ja så står det faktisk interessante ting om Cysview:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bladder_cancer

 

"The gold standard for diagnosing bladder cancer is biopsy obtained during cystoscopy" "The diagnosing of bladder cancer can also be done with a Cysview guided fluorescence cystoscopy (blue light cystoscopy, Photodynamic diagnosis), as an adjunct to conventional white-light cystoscopy. This procedure improves the detection of bladder cancer and reduces the rate of early tumour recurrence, compared with white-light cystoscopy alone. Cysview cystoscopy detects more cancer and reduce recurrency. Cysview is marketed in Europe under the brand name Hexvix [12][13][14][15]"

 

Flott, og det som står under er også interessant:

 

"However, visual detection in any form listed above, is not sufficient for establishing pathological classification, cell type or the stage of the present tumor. A so called cold cup biopsy during an ordinary cystoscopy (rigid or flexible) will not be sufficient for pathological staging either. Hence, a visual detection needs to be followed by transurethral surgery. The procedure is called transurethral resection TUR. Further, bimanual examination should be carried out before and after the TUR to assess whether there is a palpable mass or if the tumour is fixed ("tethered") to the pelvic wall. The pathological classification obtained by the TUR-procedure, is of fundamental importance for making the appropriate choice of ensuing treatment and/or follow-up routines.[16]"

 

Og det er her jeg mener det er litt uklart, når de sier at ""However, visual detection in any form listed above, is not sufficient ", og følger opp med "Hence, a visual detection needs to be followed by transurethral surgery. The procedure is called transurethral resection TUR."

 

Når de sier "followed by", så gir det inntrykk av at Cysviewbruk kun er for visuell diagnose, og at man deretter går inn med kirurgi. Som om det er to separate tiltak. Er ikke poenget å bruke Cysview under TURB...., altså samtidig!

 

Og poenget blir da: Når en person får mistanke om at man har blærekreft så vil en veldig stor andel bruke de mulighetene man har informasjonssamfunn; gå rett på nett og lese seg opp! Veldig mange vil da lese en Wikipedia-artikkel om blærekreft, og da er det viktig at informasjonen der er klar: Cysview og TURB er hånd i hanske!

 

 

For at folk skal kreve beste behandling, så må de skjønne det når de leser Wikipedia, for ellers så etterspør de ikke rett behandling.

 

Først og fremst; mine poenger er berettiget? Gidder du Medisinmanne å se igjennom å se om du er enig.

 

Og deretter, hvis du er enig. Bør vi ikke gå inn å redigere Wikipedia-artikkelen slik at folk som får blærekreft etterspør beste og korrekt behandling. Du er jo allerede godt trent i Wikipedia.biggrin.png

Link to comment
Share on other sites

Det du tar opp er veldig viktig, pasientene må vite om Cysview.

 

Det er jeg som har skrevet dette på Wikipedia: ""The diagnosing of bladder cancer can also be done with a Cysview guided fluorescence cystoscopy (blue light cystoscopy, Photodynamic diagnosis), as an adjunct to conventional white-light cystoscopy. This procedure improves the detection of bladder cancer and reduces the rate of early tumour recurrence, compared with white-light cystoscopy alone. Cysview cystoscopy detects more cancer and reduce recurrency. Cysview is marketed in Europe under the brand name Hexvix [12][13][14][15]""

 

Man skal bruke Cysview for å bedre visualiseringen under TURB, og resultatet er at man finner og fjerner flere kreftseller. Resultatet er redusert tilbakefallsprosent og tid til tilbakefall.

 

Hva som så er rutinene er uklart for meg. Da må man ta for seg guidelines fra AUA og være skråsikker på hva en skriver. Jeg er ikke sikker nok på de anbefalte rutinene til å endre på det som står under.

Link to comment
Share on other sites

Skal når jeg får litt tid sette meg ned å lese grundig over blærekreft-wikipedia-siden, og sette meg grundig inn i bruken av Cysview, for deretter å se om det er mulig å gjøre wiki-siden litt klarere mhp hvorfor pasienten bør tenke på Cysview/Hexvix. Kan jo selvsagt skyte fra hofta og treffe 95 til 99%, men en wiki-side bør være 100%, og da er ikke 99% en gang i nærheten, derfor må jeg ta meg litt tid. Kommer sikkert til å invitere deg på review-runden for innspill.smile.png

En hovedmålsetning må jo være at pasienter som sjekker opp på blærekreft ser Cysview som det de soleklart etterspør.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...