Jump to content

Photocure CEVIRA


Medisinmannen

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror fortsatt ikke vi har kontroll på tidenslinjen i Cevira studiet Snøffelen. Eller er det bare jeg som ikke har dette klart?

 

Slik jeg forstår det så er det første resultatet ventet Q4 og vi kan vente det endelige resultatet Q1 eller Q2 neste år ?

 

Begrunnelsen min er at pasientene skal ha en til to behandlinger. Når blir behandling nummer to blir gitt? Det som gjør det uklart er informasjonen fra Clinical trials siden og meldingene fra Photocure. Jeg tror at meldingene Photocure sender ut er mer riktig enn det som står på clinical trial siden som også kommer fra Photocure.

 

Hvis vi se på meldingen photocure sendte ut der studieinkluderingen var ferdig i jan. 2012 så skriver Photocurefølgende: "Patients receive 1-2 treatments using a novel drug-device combination. Primary treatment response will be evaluated by central review of histology, cytology and HPV assessments 3 months after treatment with follow-up of 9 months."

 

Hvordan dette legges opp er jeg usikker på. For å forklare hvordan jeg ser for meg behandlingsregimet så deler vi pasientene inn i tre grupper med ulike behandlingsresultat:

 

Gruppe 1: Pasienter med full respons etter 3 mnd.

 

Første evaluering er ferdig rundt første april. Disse kontrolleres på nytt 9 mnd. etter behandling og har full respons: Alle pasientene i gruppe en er klarert rundt 1.september

 

Gruppe 2: Pasienter med delvis respons etter 3. mnd.

 

Disse får ny behandling ASAP. Det vil si at siste pasient i denne gruppen behandling nummer to starter rundt 1. mai., og evalueringen etter tre måneder blir da rundt 1.august. Siste kontroll ca. 1 februar 2013.

 

Gruppe 3: Pasienter med full respons etter første behandling og delvis eller ingen respons etter 9 mnd.

 

Siste pasient i denne gruppen får 2. behandling rundt 1.oktober og første evaluering av andre behandling blir rundt 1.januar 2013 og siste evaluering blir rundt 1.juni 2013.

 

 

Antallet pasienter i gruppene vil variere og også bestemme tidsbruken. Jeg er svært usikker på om gruppe tre er reell og det jeg skriver her er spekulasjoner, men for meg er det logisk.

 

 

http://www.4-traders.com/PHOTOCURE-1413243/news/PhotoCure-ASA-Cevira-Study-completes-study-enrolment-on-time-13952766/

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Følgende informasjon er grovt sett kommet fra selskapet om Cevira:

 

20/06-2011 10:06:00: (PHO) Photocure starter innrullering i fase II studie for behandling av forstadier til livmorhalskreft og HPV infeksjon

 

03/01-2012 08:00:00: (PHO) Photocure ASA - Pasientinklusjon i Cevira studie ferdig

Studien er en randomisert, placebokontrollert dose-studie i pasienter med mildtil moderat grad av celleforandringer på livmorhalsen (CIN 1-2). Pasientene får 1-2 behandlinger med en ny integrert kombinasjon av legemiddel og lyskilde.

Hovedendepunktet i studien er å undersøke behandlingsresultatene histologisk,cytologisk og HPV status tre måneder etter behandling med en ny oppfølging etter 9 måneder. Studiet inkluderer 240 pasienter på 23 klinikker i Europa og USA. De første resultatene forventes i andre halvår 2012. Studiet er også designet for å gi grunnlag til å gå videre i fase III for Europa og USA.

 

Q1-report 24th of February:

The first results are anticipated in second half 2012 and will support the design of the pivotal phase 3 registration program for the US and Europe.

The market potential for Cevira is significant and Photocure’s strategy is to secure a strategic partnership with a global leader in women’s healthcare to assist with the late stage development and commercialization of the product.

 

15th march 2012:

This feasibility study in 13 patients with low to moderate grade lesions(CIN1/2) was conducted at three centers in Norway and France. The objective ofthe study was to verify the safety and tolerability of administration andremoval of the drug-device. In addition, patients were followed for six monthsfor safety and efficacy. Results showed that the single-use drug-device waseasily administered by the gynecologist and well tolerated by the patients.Additionally the study demonstrated encouraging early efficacy results, withseventy percent of patients having complete lesion response and twenty percenthad partial response.

 

Q2-report 24th of August:

The first results are anticipated in 4Q 2012 and will support the design of the pivotal phase 3 registration program for the US and Europe.

 

Jeg tror at det må foregå som følger:

 

Pasientinklusjonen start altså 20/-2011 og var ferdig 3/1-2012, og må antas å ha pågatt kontinuerlig over de nevnte 6, 5 mnd. Med 262 pasienter over ca 200 dager blir det ca 1,3 pasienter inkludert i studiet per dag i den perioden.

 

Hovedendepunktet for disse (avlesning etter 3 mnd) blir da fra 20 september 2011 til 3. april 2012, mens oppfølgingen (etter 9 mnd) blir da, det også kontinuerlige avlesninger for hver enkelt pasient, fra 20. mars 2012 til 3. september 2012.

 

Man vil da ha et resultat som er sammenlignbart med feasability-studiet fra 15, mars.

 

Men som Photocure sier 3. januar 2012; en til to behandlinger. Hvis vi antar at feasibility-studiet blir representativt betyr det følgende.

70% av de 262 får full respons, og får ingen ny behandling.

 

De 20 prosenten som fikk partielle respons, samt de 10% som ikke fikk respons starter opp på runde 2 /forsøk 2, og siden de selvsagt kan forekomme når som helst av de kontinuerlig inrullerte i fase IIb, så blir de forskjøvet 3 mnd i forhold til opprinnelig plan, dvs

 

(Hovedendepunktet for disse (avlesning etter 3 mnd) blir da fra 20 september 2011 til 3. april 2012) + 3mnd = 20 desember til 3 juli. Med andre ord så er hovedendepunktet ferdig til 3. juli 2012. Og det er faktisk i samsvat med det som står i clinicaltrials. gov:

" Estimated Primary Completion Date: July 2012 (Final data collection date for primary outcome measure)

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder avlesningen etter 9 mnd så tror jeg ikke at det blir satt i gang noen ny behandling etter det, og at det blir en avlesning og kun det. Og det er her spenningen ligger, hvor mange av de som fikk full respons etter 3 mnd vil ha det fortsatt etter 9 mnd. Det ville selvsagt vært kjedelig å ha full respons etter 3 mnd og 9 mnd senere så er CIN1-2 tilbake, eller verre....

 

Tenker man bare rett fram matematisk så vil også 70% av de som må gjennom runde 2 få full respons og man ender opp 70% + 0,3*70%, = 91% full respons, etter 1 til 2 behandlinger. Noe som selvsagt ville vært et suverent resultat for da kunne man bare fortsatt med behandlinger på de gjennstående til alle er friske. Spenningen her er selvsagt om de som fikk partiell respons ikke er så "mottakelig" for behandling og har lavere full repons enn 70% i runde 2, og at de med ingen respons er enda mindre mottakelig for behandling igjen enn de med partiell respons.

 

Det kunne selvsagt skje og ville vært logisk, men også det motsatte kan skje; at prosentandelen med full respons er høyere enn 70% på de gjennværende i runde 2.

 

Men som sagt tror jeg ikke at "Siste pasient i denne gruppen får 2. behandling rundt 1.oktober og første evaluering av andre behandling blir rundt 1.januar 2013 og siste evaluering blir rundt 1.juni 2013." vil skje. Tror at en stillstand, eller forverring etter sjekk 9 mnd (egentlig uansett resultat) bar ee må aksepteres og rapporteres.

Link to comment
Share on other sites

"Det som ødelegger tidslinjen din er at pasientene skal følges opp etter 3 og 9 måneder"

 

Slik jeg forstår dette ble første pasient inrullert den 20/6-2011, dvs da ble hun (pasienten) behandlet med Cevira. Deretter ble første avlesningspunkt i studien 3 mnd etter dette, dvs 20/9-2011 (histologisk, dvs "kikke på vevsprøve i mikroskop", overflateprøve , og HPV-status, som vel er en faglig totalvurdering av gynekolog), og tilsvarende etter 9 måneder. Det er altså kontrollene.

 

Behandlingene skjer ved T=0 mnd, eventuelt ved T=3 mnd, hvis behandlingen gitt ved T=0 ikke har fått full respons.

Når de skal gi 1 til 2 behandlinger skjer det enten ved T=0 (og aller første pasient den 20/6-2011, og siste pasient når inklusjon av alle pasienter er fullført den 3/1-2012), eller eventuelt ved T=3 mnd (første pasient 20/9-2011 og siste pasient 3/4-2012).

Skulle det vært gitt behandling etter 9 mnd burde de vel skrevet 1 til 3 behandlinger?

T=0(behandling), T=3 (kontroll, og evt behandling) og T=9 (kun kontroll)

Link to comment
Share on other sites

Det er det som er usikkerhetsmomentet. Resultatet som ventes i november blir det viktigste, men vi får ikke det endelige resultatet før tidligst neste år. Dette er avhengig av om de skal behandle pasienter som hadde full respons etter 3 mnd. og om de har funnet noe på 9 mnd. kontrollen og om disse pasientene gis en behandling nummer to med påfølgende kontroll etter 3 og 9 mnd.

 

Det står ingenting om 9 mnd. kontroll på siden til clinical trials.

Link to comment
Share on other sites

Sant nok Medisinmannen. Så selv om det ser ut til at juli 2012 kan stemme for "primary completion" så får jeg ikke helt "study completion" til å bli november 2012, men mer 3.januar 2013 (siste kvinne innrullert 3. januar 2012, som trengte en behandling nr 2). Og med ferdigstilling av dokumentasjon, med 9 mnd follow up, skulle det bli mer som "februarish".

Nå bare gjetter jeg; men siden det var et 6 mnd follow-up i feasibility-studiet er det kanskje det som er antatt i clinicaltrials?, og med ferdigstilling av dokumentasjon så skulle jo november 2012 passe perfekt.

 

Det som er interessant er jo at Hestdal sa i Q2-rapporten den 24 august at:

 

The Cevira study is progressing according to plan and we look forward to reporting results for the phase 2b later this year.

 

Og siden "primary outcome" var klart tidlig juli 2012, så er det vel ikke usannsynlig at Hestdal vet et eller annet om utfallet av resultat, og at det er derfor han gleder seg til å rapportere om det senere i år.

 

Nå gjetter jeg (litt vilt) igjen, men kanskje 9 mnd kan være et krav fra en av beilerne til Photocure ang. Cevira. Når man kjøper noe så vil man jo være ekstra sikker. I så fall kan vi vente oss en partneravtale i januar/februar 2013?

 

Teknisk sett ser det ut som kursen skal ligge og surre rundt 37 kroner, nesten frem til Q3-resultatene. Men når man sammenstiller det med fundamentalene så ser jeg det nesten som umulig at vi vil få annet enn en kraftig oppgang som starter "any time".

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte forøvrig bitte-litt aksjer i går også, men ble litt "dyrt" på 37,70 for 73 stk. Men føler likevel at jeg har truffet bra om man ser på "the big picture". Var desverre alt jeg hadde penger til på september-lønna...

Positivt at Fondsfinans ser ut til å fortsette å kjøpe, og det er vel ikke så lenge til de kommer med sin 3Q12-preview. Tipper at de opprettholder sitt kursmål på 67 kroner, men kan jo kanskje ha skjedd noe som gjør at de øker verdien på Cysview/Hexvix fra 12 kroner per aksje (det kan jo ha skjedd noe med Hexvix/Cysview-salget som følge av reccurrence-free-survival-studiet som FOF har fått med seg og ikke vi)

Link to comment
Share on other sites

Det er nok 6 mnd. follow up etter 3 mnd. follow up, dvs. 9 mnd etter behandling.

 

En beiler kan ikke designe et studie. Dette studiet er godkjent av FDA og det er de som har mye av styringen gjennom et panel. Selvfølgelig har Photocure noe de skulle ha sagt og indirekte kan også en beiler påvirke Photocure, men i realiteten så er nok mange av premissene lagt.

 

Flott at du fortsatt sikrer deg aksjer og spesielt nå før vi går inn i en avgjørende måned.... :)

Link to comment
Share on other sites

Det er nok det ja, da stemmer egentlig nesten alt. Meldingene fra selskapet, og det som står i clinicaltrials. Det vil si, 3 juli så er 3 mnd folllow med runde nr2 ferdig, mens det som er rapporteres i november, iht clinicaltrials er alt som ble klart 3. Juli pluss 3+6=9 mnd folllow up for de pasientene som fikk full respons på første behandling.

Link to comment
Share on other sites

I 2Q12-kvartalsrapporten til Photocure så skrives det:

 

"The market potential for Cevira is significant and Photocure’s strategy is to secure a strategic partnership with a global leader in women’s healthcare to assist with the late stage development and commercialization of the product. "

 

 

Det kan derfor være interessant å se hva de store ønsker seg. Følgende link er til Bayers hjemmeside under fanen partnering og areas of interest:

 

http://www.bayerpharma.com/en/partnering/areas-of-interest/index.php

 

Areas of interesst står det:

 

Here are our current search priorities per business unit and therapeutic area. We are looking for novel therapeutic approaches in the early research as well as in the development stage, and for marketed products which complement our product portfolio, both globally or regionally.

 

Og man kan jo se under siste punkt:

 

Gynecological therapy endometriosis, fibroids, preterm labour, breast pain, menstrual bleeding disorders, female sexual dysfunction, cervical dysplasia/ human papilloma virus (HPV)

 

Bayer har jo gjort store avtaler med norsk biotek før, og ser ut som det er en bra match her. Men tror nok det er mange beilere. Blir ikke billig å få rettighetene til Cevira nei :o))))

Link to comment
Share on other sites

Dette du skriver der fikk fart på pumpa Snøffelen. Jeg var ikke klar over at Bayer hadde dette som et av fokusområdene. Det hadde vært konge med en Bayer avtale og en heftig lisensavtale med en solid up front utbetaling.

 

Det er også interessant å se hva FOF skriver og hva de har forutsett tidligere. De dømte Allumera nord og ned og noen måneder senere så er produktet ferdig. De er optimistisk mtp Visonac og foretar en veldig innsiktsfull analyse av produktet, konkurrenter, prising, markedsandel og potensialet. Gitt 10% av markedet som de mener er realistisk gir ca. 2,3 mrd. i peak sales.

 

Ser man så hvordan de skriver om Cevira i lys av Visonacomtalen så blir det meget meget interessant. "now there is something truly interesting on the horizon. The outcome of the Cevira Phase II study is expected towards the end of the year and is eagerly anticipated by PHO and potential license partners. It should be no less anticipated by investors".

 

Eagerly anticipate by potential license partners..... Det virker som Bøen vet noe om hvem som er mulige lisenspartnere?

 

Nå begynner det å bli vel spennende...

  • 0

  • Medlem
  • 104 posts

  • Portefølje:PCIB, PHO

Posted 09 October 2012 - 22:21

Såpass fart på pumpa at du svarte på en annen tråd. Skulle vel kanskje vært på Cevira-tråden, for det er vel ikke "breaking news", enda....

 

Uansett så er din kroppslige reaksjon i sync med Fondsfinans Hans Peter Bøhn når han skriver i sitt 2Q12-preview av 12 august 2012 at

"

Presently it is primarily Cevira that makes our heart beat a little faster. In our

model it is Cevira that is the single most valuable item in PHO’s portfolio"tongue.png

 

 

 

Da kom svaret på rett plass! biggrin.png I farten så slettet jeg innlegget som jeg skrev på rett tråd og startet det neste på gal tråd. Litt ivrig når det gjelder Cevira....

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Enda et studiet som bekrefter MAL mot akne.

 

Det viser også at Photocure har truffet med lyskilden og de kommer med en anbefaling for personer med Asiatisk hud.

 

"

 

 

Abstract

 

 

Various methods of photodynamic therapy (PDT) for acne have been introduced. However, comparative studies among them are still needed. We performed this study to compare the effect of methyl aminolevulinate (MAL) PDT for acne between red light and intense pulsed light (IPL). Twenty patients were enrolled in this eight-week, prospective, split-face study. We applied MAL cream over the whole face with a three-hour incubation time. Then patients were irradiated with 22 J/cm2 of red light on one-half of the face and 8–10 J/cm2 of IPL on the other half during each treatment session. We performed three treatment sessions at two-week intervals and followed-up patients until four weeks after the last session. Inflammatory and non-inflammatory acne lesions were reduced significantly on both sides. The red light side showed a better response than the IPL side after the first treatment. Serious adverse effects after treatment were not observed. MAL-PDT with red light and IPL are both an effective and safe modality in acne treatment. Red light showed a faster response time than IPL. After multiple sessions, both light sources demonstrated satisfactory results. We suggest that reducing the total dose of red light is desirable when performing MAL-PDT in Asian patients with acne compared with Caucasians."

 

 

Dette er et studiet fra Sør Korea.

 

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1365-4632.2012.05673.x/abstract

Link to comment
Share on other sites

Ja det ser ut som om FoU-porteføljen vil innfri, og det er jo tross alt den desidert mest verdifulle delen av PHO. Er derimot uhyre spent på Cysview/Hexvix, potensialet er jo bekreftet i Danmark, og nå er jo de helsemessige og økonomiske fordelene bevist i vitenskapelige studier. Nå har ledelsen ingen grunn til å ikke levere mhp Cysview/Hexvix.

 

Når det gjelder Cevira er jeg helt sikker på at Hestdal visste hvordan fase IIb primary endpoint så ut da han uttalte seg om produktet i Q2-fremleggelsen. Og dessuten, jeg er sikker på at det er mer enn en interessent. DnB antydet en 35-50 mill dollar i up-front payment i en Cevira-avtale. Jeg føler meg rimelig sikker på at det blir høyere enn det.

 

Kjedelig at aksjekursen ligger på et bunnivå, faktisk har ikke kursen vært lavere i hele 2012, med unntak av årets første dag. Selv får jeg tiden til å gå ved å kjøpe litt aksjer! Klarte å avse noen kroner denne uken og kjøpte 100 aksjer.

 

Har prøvd å finne en eventuell Q3-analyse fra Fondsfinans, men det er ikke noe på hjemmesiden som røper om det er kommet noe. Det jeg synes er litt underlig er at de forrige analysene fra FOF er kommet ca litt over 2 uker før resultatfremleggelse fra selskapet, og dessuten ser det til at det ikke eksisterer noen Q3 fra 2011 (men finner de andre kvartalene).

I Q2 så hadde de jo 0 kroner per aksje for Allumera, og beskjedne 12 kroner for Hexvix/Cysview. Klarer ikke å se at de komponentene kan bli noe mindre tilsammen nå. FoU-porteføljen mener jeg må oppgraderes noen kroner (og også Cysview/Hexvix). Tør jeg tippe at de har økt kursmålet til 72 kroner.

Link to comment
Share on other sites

Dagbaldet følger opp sin egen artikkel om "ansiktslammelse fra HPV-vaksinen" og kan fortelle i dag at 3 nye rapporter forteller at vaksinen er trygg:

 

http://www.dagbladet...helse/23870279/

 

Og de følger med en ekspertuttalelse:

 

"- Ettersom HPV-vaksine tilbys til unge jenter, har det vært viktig å kartlegge eventuelle bivirkninger, sier overlege Mari Nygård, som leder HPV-forskningen i Kreftregisteret.

Alt tyder på at det er få alvorlige bivirkninger av vaksinen, ifølge rapporten."

 

Samtidig gir Dagbladet-artikkelen at Norge er en sinke i HPV-vaksinasjonen:

 

"Rundt 70 prosent av tolv år gamle jenter i Norge har latt seg vaksinere, og vi ligger dermed langt etter England og Portugal, hvor over 80 prosent av målgruppen har tatt HPV-vaksine, sier Nygård.

ECDC anbefaler også vaksinering av eldre jenter, og av gutter, som også er utsatt for HPV-relaterte sykdommer. Nygård mener man bør utføre en kost-nytte-analyse av guttevaksinering her i landet."

 

Men er det virkelig sannheten, noen i kommentarfeltet under gir en interessant link:

 

http://sanevax.org/

 

Og der finner man en interessant link:

 

http://medicalxpress...poor-worse.html

 

Sannheten er i følge denne linken at færre og færre velger å ta vaksinen:

 

"HPV Vaccine Completion Rates Age 2006 - 2009 Completion Dec/Inc

Age 9-12: 57.5%, 21.2%, - 63%

Age 13-18: 54.9%, 20.8%, - 62%

Age 19-26: 44.3% 22.6% - 49%

Age 27+: 15% 24.5% + 37%"

 

Faktum er at færre og færre tar i bruk HPV-vaksinen, i alderen under 27 år. Og har jeg forstått dette rett så er det viktig at vaksinasjonen skjer før seksuell debut...

 

Om vaksinen er trygg eller ei er egntlig ikke så relevant. Folk har fått en økende skepsis til vaksinasjoner generelt. Og det må man bare forholde seg til. Og sannheten er at Dagblad-oppslaget om ansiktslammelse gjør mer skade enn 3 solide rapporter kan rette opp. Selv droppet jeg svineinfluensa-vaksinen, og overlevde...

 

Vi kan trygt regne med at farma-bransjen er klar over denne trenden, og at Cevira, helt uavhengig av klinisk og regulatorisk progresjon, har blitt mer verdifull det siste året. Klinisk og regulatorisk fremgang for Cevira er full "leverage" i denne sammenhengen.cool.png

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Følgende link er en oppdatering om "interventions", fra august 2012:

 

http://www.effective...te_20120828.pdf

 

Og på side 107, nederst finner man Cevira

Ser jo ut som en grundig og offisiell side dette, og sånn sett er det jo interessant å få en objektiv vurdering av Cevira

(men så at når jeg hadde postet den så kom det jeg limte inn litt underlig frem, håper at llinken virker litt bedre så kan man jo selv se på dokumentet og side 107 nederst

 

 

Photodynamic therapy (Cevira System) with hexaminolevulinate ointment for treatment of cervical intraepithelial neoplasia

Patients in whom low-grade cervical intraepithelial neoplasia has been diagnosed

 

 

Current treatment options for cervical intraepithelial neoplasia have the potential to cause damage to surrounding healthy tissue and to cause side effects such as posttreatment infections. The Cevira System® consists of a photosensitive drug (hexaminolevulinate ointment), which preferentially accumulates in diseased tissue. The disposable device is fitted inside the vaginal cavity so that it remains in contact with the cervix while it delivers treatment over a period of 10 hours. A cup holds the ointment against the cervix and once the ointment is absorbed, a few hours later, a light source within the cup emits light at a specific wavelength continuously over several hours to deliver the therapy.

Photocure ASA, Oslo, Norway, in collaboration with Sagentia, Ltd., Cambridge, UK

Phase IIb trial ongoing

 

 

Cryotherapy

Laser therapy

Loop electrosurgical excision

Surgical conization

 

 

Complete lesion eradication

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Google "effectivehealthcare cevira" (effectivehealthcare i ett ord) så blir øverste treffet den aktuelle siden og side 107 nedsert altså

 

Og likte spesielt det som står under "Potential Health or Other Impacts", for der står det "Complete lession eradiction".

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hva du mener nå Snøffelen. Selv om vi søker på det samme så er Google svært hjelpsom og sorterer treffene og da vil vi ikke se samme bildet. Det er lettere hvis du kopierer inn den aktuelle linken du viser til.

 

http://www.effectivehealthcare.ahrq.gov/ehc/products/393/880/AHRQ_Healthcare_Horizon_Scanning_Status_Update_20120828.pdf

 

Fant den! :)

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da begynner det jo virkelig å nærme seg!

 

Når den er oppdatert 24. oktober, og skal være ferdig desember så er det nok ferdig i desember ja. Full kontroll ja, og alle insiderne i Photocure vet jo selvsagt hva resultatet av primærendepunktet er når de sier at de gleder seg til å rapportere dette i 4. kvartal. Skulle likt å vite hvorfor Fondsfinans har sluttet å kjøpe ved start oktober...

Kan jo selvsagt være negativt, men kan jo likegjerne være at de sitter på innsideinformasjon. Faktisk så ser jeg av topp 20 aksjonærlista at det ikke er en eneste forandring siste uke.

Men la også merke til i dag at PAS var rimelig ivrig på å kjøpe, og vi burde ha endt på 37 kroner i dag. Alt kan selvsagt skje men jeg er rimelig sikker på at kursen har snudd nå.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...