Jump to content

Photocure CEVIRA


Medisinmannen

Recommended Posts

"

Event – Photocure hopes to shed light on cervical cancer

 

Source EP Vantage Company Photocure, General Electric, Ipsen Date October 30, 2012

Success in the phase IIb trial of Photocure’s cervical cancer therapy, Cevira, will not only be crucial for displaying the company’s technology’s utility in a wider context, but could also be key to the future of the company itself.

The study results, expected this quarter, will permit the company to move into pivotal phase III trials and, more importantly, go shopping for a partner. If Photocure can form an alliance for Cevira with a top-20 pharma company with a strong interest in women’s health it would be a strong indicator that industry has faith in photodynamic technology. But if the data disappoint, the company could have difficulty finding a partner, and Photocure’s growth stall."

 

http://www.epvantage.com/Universal/View.aspx?type=Story&id=350022&isEPVantage=yes

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser ut til at FOF avsluttet dagen med å kjøpe 2000 aksjer. Om det er Fondsfinans Spar som har kjøpt de aksjene eller hva er jo ikke godt å si. Men jeg står fortsatt ved mitt; nemlig at grunnen til at Photocure sluttet å kjøpe var at de har kjøpt (nesten, mangler bare ca 1200 aksjer) 250 000 aksjer, og dernest at FOF sluttet å kjøpe når Photocures tilbakekjøp stanset, i håp om at kursen skulle synke til bedre kjøpsmulighet.

Tror kanskje at FOF starter å kjøpe igjen nå som kursen tydligvis har snudd, og det ikke er noen grunn til å tro at det blir noe billigere enn det er nå.

 

Når det gjelder utsiktene for Cevira fase IIb studiet så har vi jo allerede en god indikasjon på hvordan det ender. Den 15. mars tidligere i år så kom jo feasibility-studiet der 13 pasienter fikk testet ut Cevira med Sangentia-enheten. Resultatet var jo 70% full respons og 20% partiell respons. Nå var jo det litt rart med 13 pasienter, men det ser ut til at de har rundet av til nærmeste 10%. Med andre ord så var det nok 9 personer med full respons, og mer rett med 3 enn 2 personer som fikk partiell respons. Med andre ord fikk 1 av 13 pasienter ingen respons (og rett regnet 92% fikk partiell eller full respons)

 

Så til poenget; det mest sannsynlige utfallet av fase IIb-studien er jo at resultatene fra feasibility blir repetert, dvs primary endpoint. Det som blir spennende er jo utfallet av den repeterte behandlingen (secondary endpoint) for de 30%ene som fikk partiell eller null respons. Det kan vaære alle muligheter fra at

1. Ingen repsons på behandling nr 2 slik at totalen blir 70% med full repons.

2Tilsvarende for nr 2 som nr 1, dvs 70% +70% av 30% dvs 91% med full repons, totalt.

3 Første behandling har en positiv effekt på neste rund slik at sluttresultatet blir mer enn 91%

 

Så alt fra 70% til 95% anser jeg som sannsynlig.

 

Hva som ansees som er bra får de lærde strides om.

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Vi får håpe på at nr. tre slår til!! :)

 

 

Teorien din høres fornuftig ut, men etter mine beregninge så KAN Photocure kjøpe mer aksjer hvis de mener dette er riktig. Det regnestykket andre har vist til er feil, men som sagt Photocure kan kjøpe INNTIL 250k aksjer.

 

Det andre jeg skrev om først:

"Photocure can form an alliance for Cevira with a top-20 pharma company with a strong interest in women’s health it would be a strong indicator that industry has faith in photodynamic technology. But if the data disappoint, the company could have difficulty finding a partner, and Photocure’s growth stall."

 

Det er store forventninger til Cevira.

Link to comment
Share on other sites

I 3Q-rapporten står det,:

 

Photocure har per 30. september 2012 brutto kjøpt 248 306 aksjer siden tilbakekjøps-programmet startet 5. desember 2011. Photocure

hadde 174 224 egne aksjer per 30. september 2012.

 

Og slik jeg forstår det så kan de kjøpe 250 000 - 248 306 = 1694 aksjer til i sitt tilbakekjøpsprogram.

 

Forøvrig var det vel 2500 aksjer FOF kjøpte i dag, og ikke 2000 slik jeg tidligere hevdet. Og tror også jeg får rett i at 36 til 37 kroner er et like godt kjøp nå som mitt beste kjøp på 27,70 for et års tid siden (da den ved en anledning var nede i 26,70).

 

Også veldig interessant link du la ut i dag Medisinmannen, for det den gir et godt inntrykk av hva jeg tror er en "allmen" oppfatning av hva risikoen i Photocure består i; Cevira er et vannskille.

 

Utrolig spennende tider vi går i møte og jeg tror aksjekursen vil stige frem til Cevira-resultatene legges frem, og forhåpentligvis ta av etter det!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ah Otto, dette er jo interessant. Kjøper meg nok ikke hele PDFen, men abstractet i linken din sier jo litt om hva det kan dreie seg om:

 

Abstract

 

Photodynamic therapy has a great potential in the treatment of cervical cancer. The aim of this study was to develop bioadhesive pellets containing hexylaminolevulinate (HAL), a precursor of the photoactive substance PpIX, with a fast release for vaginal drug delivery. Pellets were produced by extrusion/spheronization, and Carbopol® 934 was used to obtain bioadhesive properties. A 22-factorial design with center point investigating the HAL content (1 and 10%, w/w) and Carbopol® 934 content (1 and 8%, w/w) was set up. The most suitable formulations were mechanically stable and showed bioadhesive properties toward vaginal tissue. The drug load was released within 20 min in phosphate buffer pH 4 and 6.8 in the in vitro dissolution test. The stability of HAL in the pellet formulations varied, but the most stable formulation showed 96–97% HAL remaining in the formulation after 6–7 weeks of storage at accelerated temperature conditions (40 °C). The investigated formulations seem promising for vaginal delivery of HAL.

 

Og dessuten gir jo slike publikasjoner litt flere ledertråder på interssante søk, feks forfatterne, og hva de holder på med, og infromasjonen under kan jo gi flere interessante søk i Google.

 

Formulation of bioadhesive hexylaminolevulinate pellets intended for photodynamic therapy in the treatment of cervical cancer

Original Research Article

In Press, Uncorrected Proof, Available online 8 November 2012

Marianne Hiorth, Linda Liereng, Reidun Reinertsen, Ingunn Tho

 

Ser ut til at det her ikke bare forskes på en vaginal, men også orale leveringssystemer i da i form av pellets eller minitabletter.

Ser ikke ut til at Photocure har noe med dette å gjøre (annet at de bruker HAL da), og at problemstillingen tilhører Lumacan-området (leveringsteknologi), mens terapiområdet tilhører Cevira.

 

Det som absolutt er på pluss-siden når man ser dette er jo at det virker å være en økende interesse for PDT/PDD, og det er jo bra, for her er Photocure solid i tet.

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Noen som har lest denne og kan si om den bringer noe nytt(ig)?

 

http://www.minervame...23Y2012N05A0467

 

GIORNALE ITALIANO DI DERMATOLOGIA E VENEREOLOGIA

 

Giornale Italiano di Dermatologia e Venereologia 2012 October;147(5):467-74

 

SEXUALLY TRANSMITTED INFECTIONS AND DISEASES: OLD AND NEW CHALLENGES - PART II

Off label treatments of genital warts: the role of photodynamic therapy

 

Giomi B., Mastrolorenzo A., Tiradritti L., Zuccati G.

Sexually Transmitted Disease and AIDS Center, Unit of Clinical Dermatology,, University of Florence, Florence, Italy

Conventional therapies for genital warts, the clinical expression of low-risk human papillomavirus (HPV) anogenital infection, are not targeted antiviral therapies, but either attempt physical removal of the lesion or induce inflammation and a bystander immune response. Moreover, very few of the current treatments have been tested by rigorous blinded, randomized controlled trials. Therefore, official recommendations are often associated with unsatisfactory response rates and high recurrence rates. It is the purpose of this review to provide a brief overview of the genital wart treatment literature to expand awareness of the options available to practitioners faced with patients presenting with this disease. Particular attention will be paid to unconventional and complementary therapies (the so called “off-label” treatments) among which photodynamic therapy has been recently introduced as a promising strategy to both guarantee clearance of the lesion and eradication of the virus itself. Mechanisms of action of PDT are discussed together with a summary of clinical and experimental available evidences.

language: English

Edited by Torotoro
Link to comment
Share on other sites

Den artikkelen er veldig relevant og betaler man 40$ og leser hele så er der kanskje noe nytt. Vi får svaret snart når fase IIb resultatet om Photocure kan komme med en behandling for et stort problem. Nå begynner jeg å bli virkelig utålmodig.

 

 

 

Det som kommer frem er at dagens behandlingsformer ikke er bra med utilfredsstillende responsrate (lav effekt) og høy tilbakefallsprosent. Det er ikke negativt for Cevira.

 

"Moreover, very few of the current treatments have been tested by rigorous blinded, randomized controlled trials. Therefore, official recommendations are often associated with unsatisfactory response rates and high recurrence rates."

 

 

Så kommer en kort introduksjon av PDT somå BÅDE fjerner lesjonene og selve viruset......

 

"......photodynamic therapy has been recently introduced as a promising strategy to both guarantee clearance of the lesion and eradication of the virus itself. Mechanisms of action of PDT are discussed together with a summary of clinical and experimental available evidences.language"

 

 

Jeg vet ikke om dette universitetet har vært med på de kliniske undersøkelsene som pågår nå eller om de bruker resultatene fra fase IIa studiet og forstudiet til fase IIb.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Ikke tvil om dette er interessant, og helt sikkert har noe med Cevira å gjøre, men tror nok som Medisinmannen antyder; at dette er resultater fra fase IIa-studiet. Ligner faktisk litt på en "wild goose chase", Medisinmannen og jeg selv holdt på for Cevira i sommer da MM kom over en uhyre interssant artikkel fra 17. mai 2012 og vi kanskje trodde at det kunne være noen resultater fra Cevira fase IIb.:

 

http://onlinelibrary....22041/abstract

 

Og tråden het:

 

Innlegg av: Medisinmannen (16.06.12 18:24 ), lest 953 ganger

Ticker: PHO

Endret: 16.06.12 18:38

Photocure - Første resultat fra Cevira fase IIb ?

 

Det som var fovirrende den gang var at dette studiet også innholdt CIN3, og jeg lot meg også rive med:

 

"3. Om dette studiet er vellykket (CIN-3), så har man både et sekundært endepunkt for fase III og et meget godt forhandlingskort når Cevira skal får en partner før fase III.

 

Dette studiet ser jo ut som det er gull verdt for oss Photocure-aksjonærer.

2.

 

Ka veldig gjerne tenke meg at noen kommer med noen kommentarer her nå. Ser jo veldig spennende ut dette. Er det noe jeg har misforstått her?? Eller er dette rett og slett drit-gode nyheter!"

 

Heldigvis kom "kanelbolle" og oppklarte i forvirringen:

 

"Innlegg av: Kanelbolle (18.06.12 08:48 ), lest 201 ganger

Ticker: PHO

RE^1: Photocure - Første resultat fra Cevira fase IIb ?

 

Noen data fra artikkelen:

 

"This study was carried out between September 2006 and October 2009 at Oslo University Hospital (Ullevaal)"

 

Men nå har jeg lært at intet publiseres i vitenskapelig artikler før de kliniske studiene er publisert av selskapet selv, og når man vet at review-runden "peer reviewed journals" også tar sin tid, kan vi nok ikke regne med at det publiseres noe fra Cevira fase IIb før langt ut i 2013.

 

Uansett, artikkelen Torotoro har linket opp her viser at det er stor vitenskapelig interesse for det Photocure holder på med, og at en god del sikkert også foregår utenfor Photocures regi, på tildels nye anvendelsesområder. Heldigvis sitter Photocure på alle patenter, rettighter og inntekter!

 

Feks, som Medisnmannen og jeg har diskutert tidligere så er det jo også interssante kliniske studier som foregår, som ser ut til å ha relevans i forhold til Cevira, feks denne fra clinicaltrials.gov

 

http://www.clinicalt...otocure&rank=21

 

Og den ser ut til å være i fase III med primary endpoint april 2013 og foregår på Ullevål. Ble forøvrig oppdatert i august 2012 så her er det ting på gang.

Men siden vi ikke har hørt noe fra selskapet om dette så er jeg jo fortsatt litt i stuss om hva dette egentlig er og betyr for Photocure.

 

Og en siste lille sak, ser på HO-forumet at de ikke skjønner når Cevira studiet er ferdig, full forvirring der, selv om de aner at det er noe som er forandret:

 

Her på aksjeforumet er vi selvsagt fullt oppdatert av Medisinmannen da han umiddelbart etter at det ble oppdatert på clinicaltrials.gov publiserte her på aksjeforumet at Cevirastudiet (ble oppdatert der 24. oktober) fikk ny completion date til december 2012 (fra november 2012)

 

"Innlegg av: stifinner (16.11.12 09:39 ), lest 0 ganger

Ticker: PHO

RE^1: Pho Cevira IIb estimert ferdig i november 2012.

 

Merlin: Hvor har du det ifra at melding kommer i november? Jeg har ikke sett det andre steder enn i det du skrev ovenfor? Photocure har sagt Q4, kun, så langt jeg har kunnet se.

 

 

 

Stop.gif

Innlegg av: Merlin (18.11.12 03:22 ), lest 0 ganger

Ticker: PHO

RE^2: Pho Cevira IIb estimert ferdig i november 2012.

 

Innlegget ble klippet fra Pho's info på Wikipedia, men er tydeligvis fjernet da jeg skulle gjenfinne linken. Jeg har heller ikke sett annet enn Q4 opplyst andre steder.

 

Det kan tyde på at de opprinnelig planla november, men at det er endret underveis til ut 2012. Uansett snakk om kort tid til."

 

Vi her på Aksjeforumet er vi som sagt oppdatert, men tror også ganske sikkert vi kan tro at FOF er oppdatert på desember-completion-date, og PAS, men mindre sannsynlig at han NONern som har kastet ut 50k i det siste (kanskje fordi han har fått kalde føtter da det "skulle skje noe i november", men ikke har gjort det).

 

Ellers så er jeg ikke nervøs for at ikke PHO-kursen har steget noe i forkant, for jeg er 100% sikker på at det ikke kommer noen lekasjer. Clavis-fadesen viser på en måte at det holdes tett i denne bransjen, for de resultatene kom som en bombe.

Og det er nok også en av grunnene til at profilerte investorer holder seg unna denne bransjen; de har ingen "gode venner" som kan informere dem før markedet.

Vi slipper med andre ord å konkurrere med folk som Tor Aksel Voldberg, som av en eller annen "merkelig" grunn alltid trefffer planken.

 

Har registrert at både PAS og FOF er kommet litt mer på hugget i det siste, og det er gode tegn. Jeg anser det som meget sannsynlig at vi får gode resultater, særlig med tanke på allerede publisert feasibility studie fra 15. mars.

 

Og jeg er ikke den eneste, for dere husker sikkert hva Hans Peter Bøhn sa i sin 2Q12-preview av 8. august:

 

 

We remain optimistic

 

 

We expect the results of this study to match or better the results seen in the

Phase IIa and feasibility studies (70% complete response). We also expect it to

identify the optimal HAL strength for pushing on into Phase III development.

 

Bedre er meget sannsynlig, nettopp fordi (som jeg har antatt prosenter på 70 til 95% tidligere i denne tråden) fordi de har 1 til 2 behandlingsrunder.

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Linken bekrefter at det er et stort umettet behov for Cevira og at dagens behandlingsalternativer ikke er gode nok. Vaksinene mot HPV er også omstridt og er ved jevne mellomrom i media med ulike vinklinger.

 

Har vært innom HO igjen og ja der er som vanlig forvirring. Linken som viser primary endpoint i desember er der fortsatt, men jeg har endret completion date til desember.

 

Ser også at Merling er i gang med villedende info ang. Lumacan.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det surres mest på HO (akkurat nåblink.png ) så hender det jo (en sjelden gangtongue.png ) at vi også blir litt forvirret Medisinmannen. Til og med Hans Peter Bøhn roter jo litt av og til (tror jeg).

 

Feks står det i medling fra selskapet den 15. mars i år at:

 

"Studien inkluderte 13 pasienter med lav til moderat grad av lesjoner (CIN 1/2)

ved tre sentre i Norge og Frankrike. Målet med studien var å undersøke

sikkerheten og pasientens toleranse av behandling og fjerning av produktet. I

tillegg ble pasientene fulgt opp i seks måneder etter behandling for å undersøke

mulige bivirkninger og effekt av behandlingen. Resultatene viser at dette

produktet for engangsbruk var enkelt å bruke for gynekologen og godt tolerert av

pasienten. Studien viste forøvrig lovende effektresultater, hvor 70% av

pasientene hadde full respons av behandlingen, mens 20% fikk delvis respons."

 

Mens Hans Peter Bøhn skriver i sin 2Q12-preview at:

 

"We also have data from the feasibility study with the integrated

(intravaginal) drug/device. Here, 7/10 had complete and 2/10 had partial

response after 3 months. Based on the outcome of these previous trials we

believe there is a decent chance the last one will come out positive as well."

 

Jeg tolker imidlertid tallene (70% og 20%) som avrundingstall til nærmeste 10%. Det var altså 13 pasienter i denne feasibility-studien og 0,7*13 = 9,1 altså 9 av 13 fikk full respons, mens 0,2*13 = 2,6, og avrundet til hele pasienter blir det 3 av 13 fikk partiell respons. Til sammen fikk 12 av 13 full eller partiell respons. Eventuelt regnet ut som (70%+20%): 0,7+0,2=0,9 og 0,9*13 = 11,7, eller 12 hele pasienter med full eller delvis respons.

 

Slik som Bøhn skriver det så ser har han oversatt avrundede prosenttall til hele pasienter; 7/10 og 2/10 som til sammen gir 90%, mens det mest sannsynlige er 9/13 + 3/13 som til sammen gir 92,3%.

 

Det interessante er jo at fase IIa ga 57%, ifølge velinformerte Hans Peter Bøhn (fortsatt fra 2Q12-previewet):

 

"PHO already has a Phase IIa trial under the belt. Here Cevira was tested without

the intravaginal device. In this trial Cevira (5% vaginal suppository) performed

well and 6 months after treatment 57% of patients who had persistent CIN1/CIN2

were completely clear of their HPV lesions."

Selv om meldingen fra selskapet var litt mer (som i feasibility-studiethappy.png ) var litt forsiktigere:

 

"(Oslo, January 26 2011) Photocure (OSE: PHO), a Norwegian specialty

pharmaceutical company focused in dermatology and cancer, announces final six

month follow up results from its phase IIa study with Cevira® in patients with

low-grade precancerous lesions of the cervix. The results showed a complete

removal of intracervical lesions in over 50% of patients enrolled in the trial."

 

 

Man ser at Sagentia-enheten virkelig hjelper på å få "belyst saken bedre". Og det er grunn til å tro at feasibility-resultatene har kunnet hjulpet Photocure med å finjustere utførelsen enda mer. Når man i tillegg til læringen har 2 runder (for de med delvis eller null respons fra runde 1) så er det grunn til å tro at kanskje markedet kan bli positivt overrasket.

 

Fra over 50% til 57%, til 70% til......80%?, 90% bedre??

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Det høres litt rart ut, men til og med vi kan gjøre feil... biggrin.png

 

Primary endpoint til fase IIa studiet gav en 71% responsrate. Jeg vet ikke hva som er riktig å sammenligne med. Det finner vi ut etterhvert.

 

http://photocure.com/Pressmedia/News/Successful-Phase-II-results-for--Cevira/

 

Det kan virke som enheten har forbedret behandlingen og det kan være flere grunner til det. En mer presis lyskilde både mtp bølgelende og belysning/styrke. Bedre og jevnere dosering og kanskje flere grunner. Noe av de største forbedringene de siste årene for PDT går på lys og LED er lettere å kontrollere.

 

Jeg er åpen for at vi kan gå på en smell mtp Cevira og skulle det skje så vet vi at Photocure er priset med lav sannsynlighet for Cevira suksess.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt kan man gå på en smell, det er en del av gamet i biotek, og kanskje markedet foreløpig forholder seg til "litt over 50% complete respons", som jo var det som ble formidlet fra selskapet fra fase IIa. Og jeg tror at makedet vil anse det som "ikke bra nok", og det er jeg forsåvidt enig. Ingen går inn en (dyr?) behandling med en 50/50 sjanse.

 

Bra at du fant linken med responsrate på 71% fra fase IIa, for da falt den siste biten på plass. Og regner med at det er "complete plus partial respons".

Er mine antagelsser om avrunding rett så betyr det at fra fase IIa til feasibility-studiet så har complete respons gått fra 57% til 69% for "complete respons", og fra 14% (71%-57%) til 23% for partial respons, og fra 71% til 92% på total respons.

 

Forskjellen ligger altså i Sagentia-enheten. Min magefølelse sier at dette er virkelig innovativt som mange større aktører vil ta del i, og som vil gi mye goodwill for anerkjennelse av "women health".

 

Det virkelig spennende er selvsagt hvordan de med partiell respons (og de uten respons) har respondert på behandlingsrunde 2.

Edited by Snøffelen
Link to comment
Share on other sites

Jeg er svært usikker på studiedesignet og hva som gjør og når det gjøres. Her er det bare å vente på resultatene.

 

Linken til Torotoro sammenligner dagens behandlingsform med PDT og i den artikkelen vil det ligge mange svar.og en responsrate på 50% er ikke det samme som en 50/50 sjanse, Snøffelen. Hvis kirurgene har 40% respons så vil Cevira være en bedre enn den behandlingsformen.

 

På meg så er "resultatoppstillingen" din for Cevira veldig oppløftende selv om studiet med 13 personer er lite og en pasient utgjør nesten 8% av gruppa så gir det en indikasjon.

Edited by Medisinmannen
Link to comment
Share on other sites

Snøffelen & Medisinmannen - takk for avklarende informasjon.

 

Ellers ser jeg at Haukeland sykehus er med i Cevira testingen:

 

http://helseforsknin...id=125829&lan=2

 

Generelt PDT: - NTNU aktivitet relatert til PDT:

 

http://www.ntnu.edu/web/dmf-ikm/pdt

 

http://www.ntnu.edu/...s-and-equipment

 

Forhåpentligvis får vi et positivt svar på fase IIb studiet - og således er det jo betryggende med patentrettigheter frem til 2030 cool.png

Edited by Torotoro
Link to comment
Share on other sites

Siste guidingen til Photocure og på clinical trials er at stuiet skal være ferdig i desember. Det har vært ulik informasjon ang. studiedesignet, men nå antar jeg at Torotoro viser til en link der den rette tidslinjen står beskrevet: "Pasientene vil bli evaluert for respons tre måneder etter behandling, og vil ved manglende respons tilbys en ny behandling. Pasientene vil bli fulgt opp i tre mnd etter siste behandling."

 

 

Pasientinklusjonen var ferdig 3.1.2012 (studiet har foregått på 23 ulike senter i Europa og USA). Hvis vi da antar at det som står i børsmeldingen kan tolkes feil (!!??) og at pasientene skal følges opp i 3 måneder etter siste behandling. Regner en fra januar til september med follow up så er det 9 mnd.

 

Gruppe 1: Pasienter med full respons etter 3 mnd.

 

Evaluering av siste pasient i studiet er ferdig rundt første april.

 

Gruppe 2: Pasienter med delvis og ingen respons etter 3. mnd.

 

Disse har vært inne til ny behandling og siste pasient anta å være behandlet og ferdig evaluert i september (opplyst fra Photocure).

 

Da har Photocure ca. 2 mnd. på seg til å vurdere og ferdigstille dataen fra et relativt stort studie og slik jeg ser det så kan en melding dukke opp hvilken dag som helst.

Link to comment
Share on other sites

Har jevnt og trutt sjekket Fondsfinans sine sider for noe clue om det kanskje skjer noe, senest i ettermiddag. Men intet tegn til liv..

Men så sjekket jeg nettopp, og da har de lagt ut Photocure på sin "rullerende headline"

 

"PHOTOCURE - Cevira results are imminent"

 

Det er selvsagt ingen overraskelse, men det tyder vel også på at det et eller annet sted finnes en rykende fersk analyse fra Fondsfinans på Photocure. Skulle gjerne ha tatt en nærmere titt på den ja.

 

Og Fondsfinans kjøpte seneste i går, så de har tydligvis fortsatt trua. Når som helst nå!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke registrert kunde hos FOF og har ikke analysen, men den skulle jeg likt å se. Skal forsøke å finne den i morgen. Er det ingen på HO som har konto hos FOF?

 

Hvis en sammenligner resultatene til PCIB for N&H med Cevira som hadde 90% responsrate på 13 pasienter og 70% full respons. Hva var resultatene til Amphinex. Husker du det?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...