Jump to content

min lille swing breakout journal


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Helt middels fornøyd med uka som gikk, ...til tross for et par skikkelige bommerter underveis avsluttet jeg med et lite pluss happy.png

Men utførelsen av endel handler kunne dog vært bedre.

Hadde et tilfelle på en long usd/cad der jeg tok gevinst for tidlig pga at det så veldig ut som den skulle snu ned.

De beste trade'ene er faktisk de hvor jeg ikke sitter å følger med på hvert pip opp og ned....heller bare lar ting gå sin gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oh stupid me!!.... mente jeg så antydning til trendlinje og kastet meg over en long i Ger30 , ..tok en lot til nede på støtten. Funket ikke så begge to ut på SL. mad.gif

Må bli bedre på å vente til den rette anledningen byr seg istedet for å prøve på noe som ser bra ut der og da. Må ha planen klar på forhånd og holde meg til den.

Skjermdump fra 2014-12-11 21:31:45.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Litt av en dag i går altså....! ohmy.png

Hadde ingen åpne posisjoner da uroen startet heldigvis. Klarte å scalpe til meg 21 pips mens det stod på som verst i Ger30, ganske så risky...men men.. hørte om folk som opplevde slippage på 500 pips i eur/chf og at det tok mer enn 3 minutter å få handelen igjennom hos enkelte meglere...

 

får sette min lit til at Fxcm overlever dette.

Hører at Alpari-UK er konk , sammen med Excel markets. IG sliter visst også.

 

http://www.marketwatch.com/story/what-could-get-creamed-as-swiss-move-snowballs-2015-01-16?page=1

 

 

 

 

....edit':

Leucadia inks $300 million FXCM deal

http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000347331

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...