Jump to content

min lille swing breakout journal


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

...litt minus forrige uke, men tok det fint inn igjen denne uka med + 65 p.

 

fulgt litt med på denne serien for tiden, utrolig flink fyr som tar seg tid til å gjøre ting ordentlig.

 

Tusenkunstneren Erik Alfred Tesaker og familien drømmer om å skape sitt selvforsynte mekanisk paradis på et gammelt småbruk. Det handler om snurrige oppfinnelser, tradisjonshåndverk, og gjenbruk.

https://tv.nrk.no/serie/oppfinneren/MKTF39000316/sesong-1/episode-3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Gådd litt lei tradingen i det siste... føler at man kommer liksom ingen som helst slags vei.

Lurer litt på å gå tilbake til å trade aksjer en periode ihvertfall, selv om kostnadsnivået gjør det mye dyrere så har man veldig mange forskjellige muligheter å velge i der.

Får se hva jeg finner ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sett veldig mye forskjellige videoer om trading på youtube og det er SÅ mye dritt der ute for å si det sånn. De aller fleste er bare ute etter å selge noe.

Men i det siste har jeg funnet denne kanalen, her er de rett på sak og har ikke noe de selger såvidt jeg har erfart. Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

25th Hour- Trading the Unemployment Numbers

 

 

*personlig synes jeg volatiliteten blir for stor rundt den tia...styrer unna og venter heller til noen timer senere...

 

Testet ut demoen til AMP futures med Tradingview som plattform, fantastisk i mine øyne... men det er jo smak og behag.

Mange sverger til DAS plattformen for å trade aksjer. prøvde den på demoen til Suretrader , lightspeed og CMEG , men jeg må si jeg synes den er veldig tungrodd... Bare det å skulle sette en stop-loss tar sin tid for en nybegynner der.

Litt underlig er det også at det skal være så mye dyrere å trade aksjer enn futures. Men risikoen er dog veldig stor når man trader futures.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...