Jump to content
sharpshoota

min lille swing breakout journal

Recommended Posts

Endelig ei uke med pluss etter noen uker med motgang..... + 50 ble det denne uka.

Har gått rundt med fullstendig låsning i nakken siste dagene , smertefullt ..men godt nå når det endelig begynner å gå over.

Ser fram til å følge med på sjakk VM som begynner i dag. smile.png

...litt minus forrige uke, men tok det fint inn igjen denne uka med + 65 p.

fulgt litt med på denne serien for tiden, utrolig flink fyr som tar seg tid til å gjøre ting ordentlig.

Tusenkunstneren Erik Alfred Tesaker og familien drømmer om å skape sitt selvforsynte mekanisk paradis på et gammelt småbruk. Det handler om snurrige oppfinnelser, tradisjonshåndverk, og gjenbruk.

https://tv.nrk.no/serie/oppfinneren/MKTF39000316/sesong-1/episode-3

...Har forresten drevet å sett serien "Fargo" på HBO i det siste, fantastisk underholdning... annbefales!

(NB!! spoileralert !!)

Fargo: Connections and recurring themes between seasons one and two

Gådd litt lei tradingen i det siste... føler at man kommer liksom ingen som helst slags vei.

Lurer litt på å gå tilbake til å trade aksjer en periode ihvertfall, selv om kostnadsnivået gjør det mye dyrere så har man veldig mange forskjellige muligheter å velge i der.

Får se hva jeg finner ut.

Sett veldig mye forskjellige videoer om trading på youtube og det er SÅ mye dritt der ute for å si det sånn. De aller fleste er bare ute etter å selge noe.

Men i det siste har jeg funnet denne kanalen, her er de rett på sak og har ikke noe de selger såvidt jeg har erfart. Anbefales!

25th Hour- Trading the Unemployment Numbers

*personlig synes jeg volatiliteten blir for stor rundt den tia...styrer unna og venter heller til noen timer senere...

Testet ut demoen til AMP futures med Tradingview som plattform, fantastisk i mine øyne... men det er jo smak og behag.

Mange sverger til DAS plattformen for å trade aksjer. prøvde den på demoen til Suretrader , lightspeed og CMEG , men jeg må si jeg synes den er veldig tungrodd... Bare det å skulle sette en stop-loss tar sin tid for en nybegynner der.

Litt underlig er det også at det skal være så mye dyrere å trade aksjer enn futures. Men risikoen er dog veldig stor når man trader futures.

Bli medlem eller logg inn for å skrive en kommentar

Du må være medlem på forumet for å skrive innlegg

Bli medlem

Bli medlem på forumet. Det er gratis og enkelt!

Bli medlem

Logg inn

Er du allerede medlem? Logg inn her.

Logg inn