Jump to content

min lille swing breakout journal


Recommended Posts

 

prøver på nytt med long i usd/cad ,denne gangen med utgangspunkt i H4 chartet så da med større SL -> 33 pips og TP på 120 pips....

 

 

 

ut på SL....denne rakna jo helt....

får se om den evt. kan shortes ved en test oppe ved trendlinjen rundt 1.01404....

Link to comment
Share on other sites

attachicon.gifgull.jpg

 

gjør et forsøk på å trade bearflagget i gull... her en long. ticks i gull kan nok ikke sammenlignes med FX pips..

ut på SL....bruddet kom tidligerer her enn jeg hadde trodd...

Hvis man skal trade med trenden er det nok ikke så lurt å gå long midt inne i det som ser ut til å være et bearflag. lessons learned....forhåpentligvis..

 

skulle ikke forundre meg om jeg bommer med copper også da siden jeg har den også mot trenden...

Link to comment
Share on other sites

Oppsummeringen hittil sier meg at dette har gått helt på trynet... metoden har bare gitt noen skarve vinnere mot et dusin tapere. Så enten har jeg hadd veldig uflaks med inngangen mine og fått med meg en for stor del tapere, eller metoden fungerer ikke så bra her som på aksjer...ikke mange som trader sånn i Fx.

 

Skal forsøke en annen approach neste uke bare for å se....kommer tilbake til det etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

attachicon.gifeu support.png

 

sjekke på om vi får en evt bounce her nede på støtten i eur/usd

stoppet ut....

 

hadde en taper til i aud/cad også, -20 pips og en vinner i gbp/usd + 45

smile.png

 

tror det er viktig å zoome ut til H4 og D1 når linjene for støtte og motstand skal trekkes opp. etterpå kan man heller zoome inn til f.eks M15 og se på price action.

Lærer mye for tia og føler at jeg er på vei i riktig retning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...