Jump to content
sharpshoota

min lille swing breakout journal

Recommended Posts

ikke fryktelig mye som skjedde i dag.... sitter long cad/jpy og usd/jpy....begge virrer rundt break even nå.

Screenshot from 2013-11-13 22:01:07.png

ble sittende å følge med på Magnus Carlsen i sjakk VM, faktisk meget spennende når man først begynner å følge med.

smile.png

En ting jeg har lagt merke til....

Screenshot from 2013-11-15 18:44:35.png

ofte holder ikke støtten på first-time-back tradene ....kursen retracer helt nedi gropen på forrige swing low istedet.

Men å finne ut når dette skjer og hva som kjennetegner disse gangene til forskjell fra FTB er det som blir veldig vanskelig.

Finner jeg ut det kan jeg bruket dette til bedre resultater.

huh.png hodebry.

Hadde en til av samme typen i dag, short nzd/usd . gikk til TP

Screenshot from 2013-11-22 22:41:56.png

la inn entry long cad/jpy men den var et par pips unna entry'en min da den snudde...ville blitt bra den også.

Ble -94 pips tilsammen denne uka. så ikke noe bra resultat det heller. men lærer mye .

Funket bra den...tok gevinst da den var på 79 pips....sleit med samme motstanden og hadde nettopp snudd ned for andre gang. På tredje forsøk gikk den forbi men det var etterpå at jeg hoppa av.

Men ikke så altfor ille denne uka +175 pips så langt.

2014-Calendar-Happy-New-Year-7.jpg

Godt nyttår! ...har vært et år med hard jobbing for min del, men angrer ikke på at jeg bega meg ut på denne veien.

Begynner å se framgang når jeg evaluerer uke for uke. Har som mål å være igang igjen med live-tradingen igjen innen et halvt år med stabilt brukbare resultater. En utfordring er å få tiden til å strekke til.

smile.png

Bli medlem eller logg inn for å skrive en kommentar

Du må være medlem på forumet for å skrive innlegg

Bli medlem

Bli medlem på forumet. Det er gratis og enkelt!

Bli medlem

Logg inn

Er du allerede medlem? Logg inn her.

Logg inn