Jump to content

Valuta handel med price action


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hei, nybegynner med price action så moro å se på tradene dine!

Lov å spørre risk du kjører per trade? :)

Keep on the good work! :)

 

God Helg!

 

 

 

Hei

 

Kan nok ta noen dager til du får svar her. Slik jeg har forstått det så jobber Sundetinvest offshore med turnus.

 

Risken han pleier å nevne i % er nok ikke av total egenkapital , men % av possisjonen han har i den enkelte traden.

.....Korriger meg gjerne hvis jeg har misforstått...

 

Ha ei riktig god helg folkens :)

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Kan nok ta noen dager til du får svar her. Slik jeg har forstått det så jobber Sundetinvest offshore med turnus.

 

Risken han pleier å nevne i % er nok ikke av total egenkapital , men % av possisjonen han har i den enkelte traden.

.....Korriger meg gjerne hvis jeg har misforstått...

 

Ha ei riktig god helg folkens :)

Åja, takk for infoen! :)

 

Det forklarer nok en hel del, syntes det virket som noe heavy profitt..

Link to comment
Share on other sites

Hei

Det er I present av det jeg gar inn med I handelen ja.

 

Har vert lenge pa job I utlandet, men skal prove a ta opp igjen handelen mer nar jeg kommer meg hjem.

 

Fint a se at andre har interesse for price action.

 

Noe du lurer pa sa kan du sende meg en mail pa raysundet@Hotmail.com

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Åja, ja det er prosentene forståelige! :)

 

Har ikke veldig mye erfaring med price action enda, begynner rett rundt hjørnet med demo trading.

Mangler bare å skrive ferdig trading planen min :)

 

Du får fortsette med updates når du er tilbake!

 

 

 

 

 

Hei da er jeg tilbake. Du får lykke til med tradingen å tråden din. Det er kjempe bra at det er flere som har interesse for valuta handel. Ha en fin dag. : )

Link to comment
Share on other sites

Ny handel Sell EUR/AUD H4

 

En bearish engulfing på 4 H chart. Setter stop loss til 1.4512 og Tp til 1.4369 med risk ratio ca 1 - 1

 

 

 

Se her ja! Kom skikkelig i gang med engang! :D

 

Veldig fin trade med bias på din side! Kjører du pending entry som går inn hvis engulfing baren breaker?

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Se her ja! Kom skikkelig i gang med engang! :D

 

Veldig fin trade med bias på din side! Kjører du pending entry som går inn hvis engulfing baren breaker?

 

 

Prøver å holde meg til med å vente til engulfing baren er ferdig med tanke på hvilken tidsramme en bruker. Viktig å vente til baren er ferdig og neste bar dukker opp. Blir jo litt ivrig av og til, å da er det lett å gå inn for tidlig, å ende opp med at det ikke var noen engulfing bar likevel, fordi en ikke ventet til den var ferdig. Ble litt rart dette , men går utifra at du skjønte d : ) Sjelden jeg går inn med pending entry. Av og til så ser du helt opplagte trades, som bare lyser mot deg, men det er lurt å gå gjennom traden med tanke på risk ratio, og å sjekke den i flere tidsrammer med tanke på hvilken vei hoved trenden går og om det det er i et motstands eller support område.

Når skal du starte med demo trading?

Link to comment
Share on other sites

Prøver å holde meg til med å vente til engulfing baren er ferdig med tanke på hvilken tidsramme en bruker. Viktig å vente til baren er ferdig og neste bar dukker opp. Blir jo litt ivrig av og til, å da er det lett å gå inn for tidlig, å ende opp med at det ikke var noen engulfing bar likevel, fordi en ikke ventet til den var ferdig. Ble litt rart dette , men går utifra at du skjønte d : ) Sjelden jeg går inn med pending entry. Av og til så ser du helt opplagte trades, som bare lyser mot deg, men det er lurt å gå gjennom traden med tanke på risk ratio, og å sjekke den i flere tidsrammer med tanke på hvilken vei hoved trenden går og om det det er i et motstands eller support område.

Når skal du starte med demo trading?

Ja, forstår hva du mener! :) Har det som en av mine regler også, skal alltid vente til ny bar dukker opp!

 

Er nok litt igjen til demo tradingen begynner, har som sagt litt igjen på trading planen min. Ting tar litt tid pga holder på med flytting og maling av nytt sted

så maling får ha første prio litt til :) Sitter å ser på chartene en del uansett da, hvor å få litt chart time.

Merker det er en VELDIG stor forskjell mellom det å forstå det teoretiske og det faktisk å kjenne det igjen i et live marked!

Så veldig fin ut det siste traden din der, en litt "Space" før det kan bli litt motstand! :D

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...