Jump to content

Min Price Action dagbok


Recommended Posts

Har sett at enkelte av dere har opprettet en slik type tråd, så tenkte hvorfor ikke jeg også?
Det kan ha en god del positive sider, som god feedback osv.

 

Har absolutt null erfaring med trading, men har lest nå non stop i snart et halv år :)

 

Planen er å trade price action, med hovedfokus på å kombinere Support / Resistance med
price action signaler. Kommer til å holde meg til D1 Charts mye på grunn av tidsmangel :)

Blir ikke veldig mange trades på meg i måneden ca 3-6 men planen er at alle disse er av god kvalitet.

 

Har ikke kommet helt i mål med min trading plan, men regner med alt er på plass
og jeg begynner med demo trading om 1-2 måneder.

 

Kommer til å legge ut Charts med entry, SL og profit targets slik at det er lettere for dere å følge med :)

Safe Trading!

 

Notus

Edited by Notus2k
Link to comment
Share on other sites

Kjempebra ! smile.png

Blir spennende å følge med her framover.

Har selv nettopp lest igjennom Walter Peters sin bok "Naked Forex" , god bok for nybegynnere innen price action trading.

 

Enig med deg i at å begynne med D1 chart er best, har prøvd endel både H1 og M15 , men synes det veldig fort blir rotete og vanskelig å lese.

 

Har hjulpet meg endel å kunne lese igjennom min egen journal av og til.

 

Lykke til !

Link to comment
Share on other sites

Takk skal du ha! :)

 

Kan jo nevne at mye av metodene jeg skal bruke kommer fra FSO ( www.forexschoolonline.com )
Han som står bak den siden er kjempe flink rundt price action og har faktisk en god del gratis artikler for dere
å lese om dere er interessert :) Denne siden har hjulpet meg veldig med å få en god forståelse av hvordan ting
henger sammen! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...