Jump to content

Eige aksjefond for å spare skatt


Akkilles

Recommended Posts

Hei,

 

eg er ny her på forumet, så vil seie hei til alle her.

 

Eg kunne tenkt meg å starte å investere i enkeltaksjer over mange år. Viss eg forstår dette rett så må eg viss eg investerer i enkeltakser betale skatt kvart år av gevinsten av desse salga. Viss for eksempel tener 20 000 kroner eit år så må eg betale 27 prosent av dette, som er 6 000 kroner. Dette gjer at eg jo kvart år får mindre å investere noko som gjer at eg får mindre igjen på dei pengene eg skal investere til neste år. Dette slepp ein jo sjølvsagt når ein investerer i aksjefond. Då må ein først betale skatt når ein tek ut pengene.

 

Så get store spørsmålet mitt: Er det mogleg å opprette eit selskap slik at eg først treng å betale skatt når eg tek ut pengene, istadenfor å måtte betale 27 prosent skatt kvart år ?

Ville ha vore svært takksam om nokon kunne ha svart meg på dette.
Link to comment
Share on other sites

 

Hei,

 

eg er ny her på forumet, så vil seie hei til alle her.

 

Eg kunne tenkt meg å starte å investere i enkeltaksjer over mange år. Viss eg forstår dette rett så må eg viss eg investerer i enkeltakser betale skatt kvart år av gevinsten av desse salga. Viss for eksempel tener 20 000 kroner eit år så må eg betale 27 prosent av dette, som er 6 000 kroner. Dette gjer at eg jo kvart år får mindre å investere noko som gjer at eg får mindre igjen på dei pengene eg skal investere til neste år. Dette slepp ein jo sjølvsagt når ein investerer i aksjefond. Då må ein først betale skatt når ein tek ut pengene.

 

Så get store spørsmålet mitt: Er det mogleg å opprette eit selskap slik at eg først treng å betale skatt når eg tek ut pengene, istadenfor å måtte betale 27 prosent skatt kvart år ?

Ville ha vore svært takksam om nokon kunne ha svart meg på dette.

 

 

Du betaler først skatt ved salg av verdipapirene, så du kan holde de i mange år og bare betale skatt en gang.

Går du i minus, får du tilsvarende mye igjen på skatten.

Jeg tror ikke kjøp og salg i selskap krever at man betaler skatt. Man får da heller ikke noe igjen på skatten ved tap.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til forumet :) Ved kjøp og salg av aksjer i et selskap, så er det riktig at dette ikke utløser skatt. Dermed kan du investere videre en større del, og skatter først når du velger å ta ut utbytte eller lønn fra selskapet. :) Det er derimot noen kostnader ved oppstart av et firma, og eventuelt føring av regnskap hvis du ikke gjør det selv. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...