Jump to content

Pluss500 spørsmål


Cashmoney96

Recommended Posts

Hei

 

På pluss500 står det at man må sende inn ID og kontoutskrift av addresse innen 10 dager får å kunne ta ut penger. Jeg får ikke rukket det før de 10 dagen og det er bare 1 dag igen.

Jeg venter på et brev iposten, så får ikke sendt det inn innen 3-4 dager.

 

Lurer på om jeg kommer til å miste alle pengene jeg har tjent hittil hvis jeg ikke rekker å sende inn dokumentene inn de 10 dagene?

 

Link to comment
Share on other sites

Nei det kan jeg ikke tro. Men det vil nok helt sikkert ta lengre tid før du får pengene dine da.

Er ikke sikkert siden jeg ikke har konto hos dem, kanskje noen andre vet det. Ellers så får du bare prøve å spørre kundeservicen deres.

Okey, har sendt dem en mail nå.

Men ett annet spørsmål.

Er det negativt å benytte en nettmegler hvis valutaen blir gjort om til USD?

Tenker bare at hvis jeg putter inn penger og det blir vekslet til USD om jeg taper penger på det, eller har ikke det noe å si?

Link to comment
Share on other sites

Okey, har sendt dem en mail nå.

Men ett annet spørsmål.

Er det negativt å benytte en nettmegler hvis valutaen blir gjort om til USD?

Tenker bare at hvis jeg putter inn penger og det blir vekslet til USD om jeg taper penger på det, eller har ikke det noe å si?

 

Om valutaen for posisjonen din er annet enn NOK, altså USD eller noe annet, så vil du tjene / tape i forhold til valutasvingningene i perioden.

Dvs. du tar på deg en valuta-posisjon i tillegg.. Så ja, det kan både være positivt og negativt. Det er ganske dårlig tjeneste / service om man ikke kan trigge på dette..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...