Jump to content

Recommended Posts

Hei. Har spekulert endel på starte med valutahandel.

Det er jo kun for hobby/spenningen om man får kalle det.

Bancde options eller Banc de binary, er det noen som har noen erfaring med disse 2?

Åpen for andre forslag til sider jeg kan bruke.

 

Thomas

Hei Thomas og velkommen hit! smile.png

Tenkte ei stund på om hvorvidt jeg burde valgt binary options istedet for vanlig forex, men slo det fra meg. Grunnen til det er at man i binary options , ihvertfall slik jeg har forstått det bare tjener rundt 90% av det beløpet men risikerer.

Det gir en veldig dårlig risk/reward hvis jeg sammenligner med vanlig forex hvor jeg foretrekker å trade med risk/reward = 1/3 ...det vil si jeg vinner 300% av beløpet jeg risikerte å tape.

Hadde jeg benyttet meg av binary options ville jeg måttet hatt vinnere på ca 2 av 3 trades for å være profitabel. Noe som er ganske så vrient og man kan oppleve lenge perioder med mye tapere.

 

Tror mange velger options fordi det oppleves som mye enklere siden man slipper å lære seg å benytte stop-loss og TP. Men i det lange løp tror jeg nok det er mer lønnsomt å gå gjennom prosessen med å lære dette.

 

En ting som er helt avgjørende uansett hva du velger er å ha en metode som gir en "edge" ...altså en klar fordel når man har utført mange trades, f.eks. 100 trades burde gi en lønnsom fortjeneste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...