tradergirl123 Posted februar 20, 2017 Report Share Posted februar 20, 2017 (edited) Har mista tilgang til aksjetjenestene... SR-bank har påtvunget signering av skjema før pålogging til ei ny aksjetjeneste. Denne inneholder spm angående hvor erfaren en er men også høyest fullført utdanning, lønn og arbeidsstatus. På automatisk grunnlag fikk eg beskjed om at aksjetjenesten ikke er vurdert som hensiktsmessig for meg. Det vil si eg mistet tilgang til aksjer på verdi av 132 000kr. Har handlet aksjer i 1 år og 4 mnd, fordelt over en stor portefølje for å minske risiko (på tross av at eg sikkert kunne ha doblet inntjeningen viss eg hadde fulgt magefølelsen og gått for de få aksjene som var sikre). Har totalt 40% inntjening på tross av et par dårlige handler, bla. noen anbefalinger fra SR-bank markeds. Har alltid betalt regningene mine, banken har ingen grunnlag for å blokkere tilgangen min men eg har boliglån i SR bank og kan derfor ikke bytte bank. - Vil gjerne vite om det er andre blitt utsatt for samme? - Er dette en OK behandling, forskjellsbehandling på grunnlag av hvilken utdanning og lønn man har? - Har jeg noen rettigheter? La også merke til at SR-bank markeds har fullmakt til handel på VPS kontoen min, er dette normalt eller er det noe de har lagt til etter eg sendte inn skjema (var noen betingelser der som jeg måtte godkjenne) Edited februar 20, 2017 by tradergirl123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.