Jump to content

Nye områder?


Ståle

Recommended Posts

Aksjeforumet.no prøver hele tiden å forbedre seg, og da trenger vi innspill fra dere brukere. Forumet er i dag delt opp i 6 områder:

 

Aksjeprat

Traders pit

Markedet generelt

Unoterte

SnikkSnakk

Forslag til endringer

 

Det jeg lurte på var om det er ønskelig å oppdrette andre områder? Har fått inn noen forslag på mail. Det er blandt annen foreslått et område for Opsjoner og warrents og eget område for shortere. Teknisk analyse er også nevnt.

 

Kom med forslag her!

Link to comment
Share on other sites

Startet en tråd angående utenlanske aksjer på "markedet ganerelt" (visste ikke helt hvor jeg skulle legge den). Hittil har det ikke vært et eneste svar, men hvis aktiviteten tar seg opp så kan det jo være greit med et eget område for slike aksjer.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man vil leke lur og se praktisk på ting, vil det bli problematisk etter hvert med så mange uker i året. Da vil snikksnakk etter et år bestå av kanskje 5-6 sider. Da er det ingen som gidder å se igjennom de vanlige "snikksnakk-sakene", man vil ikke se skogen for bare trær osv.

 

Lurt med aksjekonkurranse i eget forum!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det bør vurderes å kutte ut Traders Pit, selv om jeg liker veldig godt å bruke område går det på bekostning av selskapstrådene. De to siste dagene har JIN selvfølgelig blitt diskutert men selskapstråden ligger tilsynelatende død...

 

Synspunkter?

Link to comment
Share on other sites

Pirelli skrev:

Jeg tror det bør vurderes å kutte ut Traders Pit,

 

NEI, NEI, NEI for all del Traders Pit må ikke kuttes.

Aksjeprat er ferskvare.

Det er rett og slett en genistrek å ha "traders pit".

 

Her diskuteres forholdene akkurat NU, uansett aksje.

Henvisninger til børsmeldinger, og "dybdeanalyser" tar vi i de respektive tråder for aktuell aksje.

Link to comment
Share on other sites

Tror kanskje ikke det er helt lurt å kutte ut Traders Pit, trekker vel en del mennesker hit det området (sammen med TOM-tråden som forøvrig er veldig bra).

 

Dessuten; uten "Traders Pit", hvor skal jeg gjøre av meg. :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bra, det er jo i Traders Pit det skjer, enig i det. Min bekymring er at nye brukere som kommer innom tror det ikke diskuteres på det nivået det faktisk blir gjort fordi de går på selskapstrådene først. Men forumet er til for de eksisterende brukerne, så da lar vi pitten bli.

 

Syns forøvrig aktiviteten er bra nå, selv om mange er på feire ;)

Link to comment
Share on other sites

Traders pit kan vi ikke kutte ut nei! Husker du da vi diskuterte om å oppdrette et eget område for slik posting, fordi aksjeprat trådene ikke skulle bli overfylt med småposter..? :wink:

 

Hvis det er en aksje som har blitt diskutert mye på en episode så er det jo bare å lage en post på aksjen i aksjeprat, og legge ved en link. (slik jeg gjorde på JIN)

 

Kjempebra aktivitet idag forresten! Kom hjem fra sjøen og 75 nye innlegg møtte meg. :D

 

Hva tror dere om et eget område for shorting? Er det nødvendig, eller holder det med en tråd?

Link to comment
Share on other sites

Det går jo an å i så fall opprette et eget område for shorting og derivathandel, hvor shorting, opsjoner, forwards, warrants osv. diskuteres. Men med den labre aktiviteten jeg har sett hittil på det området vil det holde med en tråd inntil videre...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...