Jump to content

Ekstra konkurranse - uke 31 :: Vinn bok!


Ståle

Recommended Posts

Forresten, her er en vits som ikke er så stygg (ikke så morsom heller, menmen):

 

En kvinne sitter i hjørnet på en bar og nyter en kald øl. Plutselig blir hun oppmerksom på en mann ved bardisken. Mannen bestiller en shot, drikker den, klasker hodet i bardisken og tar sats og hopper ut av vinduet i baren! Dette var ganske spesielt siden baren lå i 4.etasje, så kvinnen i hjørnet, som hadde sett dette stuntet ble jo selvfølgelig forskrekket. Hadde hun sett syner?

 

Ett minutt senere kommer samme mann inn i baren igjen. Han ser helt ok ut, bare en liten rift i det ene buksebenet. "Men i all verden", tenker kvinnen i hjørnet. Dette er da umulig!

 

Mannen bestiller en ny shot, drikker den, klasker hodet i bardisken og hopper ut av det samme vinduet.

 

Ett minutt senere kommer samme mann, som nettopp hadde hoppet ut av vinduet for andre gang, inn i baren igjen. Denne gang bestemmer kvinnen i hjørnet seg for å snakke med mannen.

 

"Hvorfor i hel... er ikke du død?? Nå har jeg sittet i hjørnet der og sett at du har hoppet ut av vinduet to ganger, og kommet like hel opp igjen til baren! Det er fire etasjer rett ned i asfalten!" nærmest skriker kvinnen til mannen.

 

"Det er da ikke noe problem det," sier mannen. "Bare gjør som meg, bestil en shot, drikk den, klask hodet i bardisken og hopp ut av vinduet. Det føles herlig! Jeg kan love deg at du aldri har følt det samme noen gang"

 

Etter litt overtalelse går kvinnen med på det. Hun bestiller en shot, drikker den, klasker hodet i bardisken og hopper ut av vinduet og faller 4 etasjer rett ned i asfalten.

 

Bartenderen snur seg så mot mannen som står igjen ved disken og sier: "Fy faen supermann, du er kvalm i fylla!"

Link to comment
Share on other sites

Da er det ikke mulig å melde seg på denne trekningen lengre. Det er da 19 deltagere i denne trekningen.

 

Gruppene blir som følger:

 

---------------

GRUPPE1:

SAILORBOY

Pusur

pluss201

felge

Hoff@

Ola

Hincapie

---------------

GRUPPE2:

Heisann

Hoff@

Filosofen

RISK

dogfeet55

EHL

---------------

GRUPPE3:

Trond_ai

Trivhe

Pantera

Corvus

hallu

Utzi

----------

 

ps: Når klokken nærmer seg 17:30 er det bare å trykke på oppdater eller F5 for å se om det har kommet en ny post..

Link to comment
Share on other sites

De 4 heldige denne gangen er:

 

--------------------

PAR1:

Heisann

Trivhe

--------------------

PAR2:

Corvus

SAILORBOY

--------------------

 

Nå begynner det å bli få igjen. Finalistene blir trekt ut om ca. 10 min..

Link to comment
Share on other sites

Svært som du stresser Pantera, hva skal du bli når du blir stor?????

 

 

He, he. Stresser jeg Corvus? Nei da.Det er viktig å ta vare på kroppen og helsa si vet du.

 

Når jeg bli stor, da blir jeg til jord…….

 

Liten jeg?

Langt i fra.

Jeg er akkurat stor nok.

Fyller meg selv på langs og på tvers.

Fra øverst til nederst.

Er du større enn deg selv kanskje?

 

:blob7: :blob7: :blob7: :blob7: :blob7:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...