Jump to content

Slå sammen områdene?


Ståle

Recommended Posts

Det er helt klart at det blir mye klikken nå når forumet er delt opp i ulike sektorer for ulike typer aksjer. Fører dette til at det blir ryddigere her, eller er det bare plagsomt? Har det vært bedre hvis vi hadde et område for "aksjeprat" et for "unoterte" osv..?

 

Stem, og skriv din mening her!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at hvis sektorene slås sammen til en, vil vi få ett mer levende forum. Samtidig bør SnikkSnakk beholdes.

 

Det blir også adskillig mindre klikking.

 

Forslag til ny oppdeling:

 

Traders Pit - For diskusjon av aksjer, marked osv. (kombinasjon av "In the pit" og "Traders Corner" fra henholdsvis ST og Imarkedet.no

 

SnikkSnakk - For utenombørs ting og tang.

 

Forslag - For forslag og diskusjon rundt forumet.

 

 

Dette er mine tanker :)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Tror det er litt viktig å utforme layouten så nær som mulig slik det er på Stocktalk, da det i hovedsak er derfra en ønsker å rekruttere brukere...? Med en velkjendt layout som folk er vant med å bruke vil kanskje gjøre det lettere for folk å bytte fra andre fora og til dette forum.

 

Når det gjelder HO, så er det vel kanskje ikke så interessant å få med seg så mange brukere derfra, da det til tider kan virke som om det er en stor gjeng med barnerumper som benytter seg av det forumet.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble etter min mening adskillig mer oversiktlig. Hvis default nå kunne vært at siste innlegg kommer øverst hadde jeg vært helt fornøyd. Tenk hvis f.eks. Nettavisen skulle vise alle gamle artikkeler først, så måtte man bla gjennom alle for å komme til det nyeste... :lol:

 

Men hvis dere ikke ser det samme som meg bøyer jeg meg i støvet. Jeg er klar over at det er mulighet for å velge newest first, istedet for oldest first, problemet er at det valget ligger på bunn av siden.

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...