Jump to content

Siste innlegg


Siphlonurus

Recommended Posts

Under siste innlegg (oppe til venstre) på hovedsiden får jeg aldri frem Tomra-topicen selv om denne er blant de mest aktive. Det kan virke som det bare er generelle topicer (ikke enkeltaksjer) som kommer frem. Mener dette var annerledes tidligere.

 

Synes det hadde vært nyttig å kunne se hvilke aksjer som var diskutert nylig.

Det kunne også vært greit med en direkte link til Aksjeprat fra hovedsiden uten å måtte gå via Forum.

 

Siphlo

Link to comment
Share on other sites

Under siste innlegg (oppe til venstre) på hovedsiden får jeg aldri frem Tomra-topicen selv om denne er blant de mest aktive. Det kan virke som det bare er generelle topicer (ikke enkeltaksjer) som kommer frem. Mener dette var annerledes tidligere.  

 

Synes det hadde vært nyttig å kunne se hvilke aksjer som var diskutert nylig.  

Det kunne også vært greit med en direkte link til Aksjeprat fra hovedsiden uten å måtte gå via Forum.

 

Siphlo

 

Alle topicer som har fått et nytt innlegg siden sist du leste det/var innom forumet skal komme opp der.

 

En mod som viser hvilke topicer som er diskutert nylig er under planlegging, og kommer mest sannsynlig opp iløpet av måneden!

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg fant nå denne topicen der (siste innlegg 13.34 i går), men jeg ser at Tomratopicen har hatt et innlegg kl 23.00 i går kveld, altså mye senere, men den glimrer med sitt fravær i oversikten??

 

Kan det være at alle topics under "Aksjeprat" ikke kommer med i oversikten?

 

Siphlo

Jeg kan ikke forstå hva som forårsaker dette, men skal se nærmere på det, og gi deg et svar hvis jeg finner et.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Etter at man har postet et innlegg på en tråd, blir man redirected tilbake til tråden. Etpar ganger har jeg kommet øverst i tråden og fått se mitt nye innlegg, men som regel ikke. (Som regel ender jeg opp med å få siste innlegg på første side øverst.)

 

Gjer eg noke gale?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...