Jump to content

Hvor bor du?


Pirelli

Recommended Posts

Jeg har lyst til å kartlegge hvor aksjeinteressen er størst geografisk. Derfor vil jeg at alle skriver ett innlegg og bare skriver hvilket fylke dere bor i. Så oppsummerer jeg om en stund.

 

Oppfordrer alle til å delta.

 

Burde antaglig laget en poll, men jeg er redd for å glemme ett fylke eller to... :eek:

Link to comment
Share on other sites

Bor i Tromsø-området.

 

Synes forøvrig forumet utvikler seg til en verdifull informasjonsbase omkring ulike akjser.

 

Kunne også tenke meg at flere legger inn porteføljen i signaturfeltet. Det har vist seg at man greit kan kontakte hverandre via PM om ulike spørsmål og innsikt i enkeltaksjer.

Link to comment
Share on other sites

Født og oppvokst i Oslo. Alder var faktisk litt deprimerenede å markere i undersøkelsen, da jeg ble 26 år i august, og jeg befinner meg dermed i intervallet OVER de unge og spreke :cry: . En annen sak er at jeg veltet en kopp i det jeg skulle svinge armene mine bort for å skrive dette, så nå døpte jeg hele tastaturet i kaffe. Dette var selvfølgelig helt utenfor topic........

Link to comment
Share on other sites

"Parken hvor de satt lå på en høyde; på den ene siden lå byen stille og sov, på den annen lå havnen med alle de sovende båtene. De satt på benken under de høye mørke trærne, han kjente vårnattens bitre, vellystige ange, duften av fuktig vårnatt. Den kom duvende fra mulden, fra gresset, fra blomstene og trærne, og fra de små mudrete svanedammene fra de fjerne fjell som omkranset byen kom den forsinkende lukt av vinter, av sneklattene som lå igjen på toppene; fra havnen og fjorden kom et salt gufs av koldt, grusomt bunnvann."

Link to comment
Share on other sites

Jeg jobber i Øvre Årdal, mens min bedre halvdel bor i Oslo. Dermed blir det ukependling for å treffe mitt kjære Enga samt nevnte halvdel.

 

pluss201:

Boka du siterer fra er selvsagt "Sangen om den røde rubin" av Agnar Mykle. Bokas helt, Ask Burlefot, er student på Handelshøyskolen, så byen vi skal fram til er like selvsagt Bergen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...