Jump to content

Aksjekonkurransen - UKE 40


Filosofen

Recommended Posts

He he Hammers gratulerer så mye,dette viser vel at man skal ikke le så jævlig høyt av Hammers og glidende snitt,jeg har gjort nettopp det i min tid på HO he he.Husker du Hammers jeg holdt på å slå hue ned i magan på deg for dine idiotiske skriverier he he,etterhvert så jeg hva du mente og jeg har forstått dine signaler

 

STP fikk vel ikke som fortjent denne uke,det skal du være glad for Hammers,men ditt stikk denne uka fortjener honnør,Grattis!!!!! :happy1:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Hei Mølleren.

 

Ja vi hadde noen harde :violent1: (jeg tror at det er jeg som er til høyre), og jeg unner deg oppgangen i STP - dersom du forsatt sitter !

 

Husker jeg ikke feil spådde jeg oppgang fra ca 2,30/2,40 på spørsmål fra deg - kun basert på TA !

 

Uansett - ha en fin helg og en vellykket uke 41 !

 

Jeg foretrekker :occasion5: foran :happy1: siden "skallene" på POP-corn så lett setter seg fast mellom tennene. Dessuten kommer man i langt bedre humør i hht MIN variant !

Link to comment
Share on other sites

1000 takk - Tandy !

 

8) 8) Jeg har tatt på meg solbrillene og sitter nå på taket på Oslo Plaza og nyter utsikten ! Litt kaldt om nettene, men skitt au, hva gjør man ikke når man først ER på topp ..... :D

 

Når det gjelder EME så ser den ut til å komme seg (et enkelt kjøpssignal er gitt), men som jeg har uttrykt ett eller annet sted : jeg foretrekker at kursen passerer de gamle toppene like under 4,40 før jeg vurderer inngang !

 

Uansett - lykke til i EME !

 

Hilsen

Hammers .....som KUN ser GUD over :angel4: (vil det si at JEG er NK ????? ), men ingen ved siden..... :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...