sharpshoota 74 Report post Posted september 15, 2011 Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 15, 2011 Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 20, 2011 ...gammel klassiker.... ...hørte den på radio før i dag, litt morsom... Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 20, 2011 Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 20, 2011 (edited) ....flott video.... Edited september 20, 2011 by sharpshoota Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 22, 2011 Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 23, 2011 Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 27, 2011 ....lenge siden sist jeg hørte denne..... Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted september 30, 2011 ....klassiker..... Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted oktober 7, 2011 Hothouse Flowers - Sweet Marie Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted oktober 10, 2011 Rihanna feat. Calvin Harris - We Found Love ...liker denne... Share this post Link to post Share on other sites
Naudgastir 5 Report post Posted oktober 11, 2011 Er nok en del som har tapt penger i aksjemarkedet de siste månedene, så kanskje denne er treffende: [media][/media] Min blogg om Hurtigruten: http://hrghurtigruten.blogspot.com/ 1 sharpshoota reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted oktober 17, 2011 Hørt mye på musikk siste uke da jeg har vært syk, funnet endel perler.... ...ikke hørt om før nå , men lover bra..... Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted oktober 20, 2011 Marc Lavoine - La grande amour en duo avec Valérie Lemercier koslig sang selv om jeg kan fint lite fransk Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted oktober 31, 2011 Agnes Obel - On Powdered Ground bra sang av Agnes Obel , likte dog albumversjonen best. Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted desember 5, 2011 ....liker den...har man litt anlegg har den en sexy bass . Share this post Link to post Share on other sites
sharpshoota 74 Report post Posted desember 11, 2011 Share this post Link to post Share on other sites