Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 41


Filosofen

Recommended Posts

Jeg er med videre:

 

Kjøp TOM 25,60

-----------------------

 

Vedr. Hammers

 

Faktisk hadde jeg tenk å legge inn et innlegg å gratulere Hammers med hans flotte treff i aksjekonkurransen.

 

Men når Hammers setter seg ved siden av Gud, som han sier, og kommer med uttalelser som en mindre begavet 14-åring, mistet jeg interesse for dialog med denne patetiske figuren.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Første gang jeg prøver meg i denne konkurransen, men tentke det kan være moro å melde seg på. Ser at Tomra er populært, men for å vinne regner jeg med at man må stase på andre hester;

 

GRR - kjøp 3,42

INM - kjøp 2,00

TOM - kjøp 25,60 (go'aksjen - jeg tross alt inne i den :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg går for et EKTE HAT-TRICK:

 

Selg FJO på 2,43.

 

Jpda, fallet har allerede vært stort, det kan komme en rekyl og RSI er nede rundt 13.

 

Men, NYHETEN som har ført til fallet er fortsatt ikke kjent. HVIS bomba springer denne uka så......

 

 

Hilsen

Hammers

Link to comment
Share on other sites

Hammers fikk den beste starten på denne ukens konkurranse, tett fulgt av Hallu.

 

Gjennomsnittet endte på 0,88%, mens oseax steg 1,40%.

 

Hammers 7,41%

Hallu 6,32%

Mata 4,96%

Vegard 4,36%

Thomas 3,42%

PAN 3,15%

Calvin 2,90%

Bushwacker 2,22%

Tandy 2,21%

MBA 1,97%

Ivers 1,00%

Pantera 0,92%

Dellamorte 0,76%

Pirelli 0,62%

Utzi 0,61%

Teknikern 0,39%

Siphlonurus 0,39%

Pluss201 0,39%

Dogfeet55 0,39%

Fiskepinna 0,27%

Hoff@ 0,00%

Filosofen 0,00%

Arne 0,00%

Quicken 0,00%

Laphroaig -0,16%

Torbjørn -0,69%

Corvus -1,19%

Mølleren -2,09%

AOC -2,37%

Varus -2,60%

OLEX -3,58%

Mo -3,83%

[/color]

Link to comment
Share on other sites

Vel, det er ikke BARE for å lage hat-trick og derved bli historisk på dette forumet (etter et par mnd deltakelse) at jeg har valgt FJO !

 

Hvis du og dine synes at det er morsomt å spille SVARTE-PER og sitte igjen med sot på nesetippen, så gjerne for meg !

 

Det blir fort 8-12 mill aksjer av slikt - etterfulgt av en DUNDRENDE HODEPINE ! :nana:

Link to comment
Share on other sites

Hei Tandy, en ukjent, men trofast støttespiller i en "tung tid" på dette forum :lol: .

 

Les hva jeg akkurat har lagt inn på Aksjeprat'en - så skjønner du hva jeg EGENTLIG mener om FJO !

 

Selvsagt KAN det komme et oppkjøpsbud i morgen, lakseprisen kan gå "sky high", osv, men dette er kun tanker i drømmernes hode !

 

Hilsen

Hammers

Link to comment
Share on other sites

Hei Mata.

Joda, det er flott her oppe i de tynnere luftlag.

 

Du vet : OVER SKYENE er himmelen alltid blå - så jeg har gått rundt med mørke solbriller og HØY solfaktor ! 8) i ukesvis nå !!!!

 

Lykke til videre.

Det er spennende når det drar seg til mot slutten !

Link to comment
Share on other sites

Hammers,....

 

Din TA er etter nordnorsk språkbruk "^æ@lîg bra" og merk at jeg ikke sa god. - Det blir den først når du legger inn analysene med antakelser i aksjepratens ulike topic.

 

Og... når du ikke ser noen over eller ved siden,.... "Once upon i time, I had farm in Africa......" ... og Gud kom dit.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som mannen som shortet FJO fløy litt for nære solen og fikk vingene i brann i dag...

 

MBA

 

PS. Jeg mener at i senere ukekonkurranser bør lage enkelte regler - for eksempel at man MÅ velge minst 3 aksjer og at pennystocks faller utenfor konkurransen.

 

PPS Ser ut som om jeg timet Gretlands nedsalg i APP bra... 8)

Link to comment
Share on other sites

he,he - så langt der i fra. Jeg har kun gått tom for solfaktor 24, og er nede en snartur for å kjøpe nye forsyninger.... :)

Link to comment
Share on other sites

OSEAX steg i dag 0,19%, og er totalt opp 1,59%. Porteføljene her inne har hatt varierende hell, og snittet er en god del dårligere enn OSEAX, med en tilbakegang på 1,14% til -0,26%.

 

Hallu troner helt i tet, og med sine 3,63% fremgang var han den som økte mest i dag etter at fro fortsetter sin ferd opp i himmelen. Hammers sin portefølje var den det gikk værst utover, etter at fjo endelig steg etter 9 strake dager med fall.

 

 

Hallu 9,95%

Thomas 6,72%

MBA 2,96%

Vegard 2,33%

PAN 2,21%

Mata 1,77%

Dellamorte 1,75%

Pantera 1,60%

Calvin 1,02%

Ivers 1,00%

Bushwacker 0,91%

Pirelli 0,44%

Laphroaig 0,19%

OLEX -0,02%

Fiskepinna -0,05%

Utzi -0,40%

Tandy -0,61%

Hammers -0,82%

Mo -0,86%

Quicken -1,52%

Corvus -2,09%

Mølleren -2,35%

Torbjørn -2,49%

Hoff@ -2,96%

Arne -2,96%

Filosofen -2,96%

Dogfeet55 -3,13%

Teknikern -3,13%

Siphlonurus -3,13%

Pluss201 -3,13%

Varus -3,43%

AOC -5,06%

[/color]

Link to comment
Share on other sites

Pokker så rask du var med denne lista i dag, da ! :twisted:. Du kunne i det minste ha ventet til etter mørkets frambrudd.

 

I am down, but certainly not out !

 

En gratulasjon til Hallu som har vært jevnt bra over lengre tid.

Link to comment
Share on other sites

Vel, det ser ut som jeg hele tiden har regnet shortgevinst feil. Jeg har tidligere regnet salgskurs delt på kjøpskurs, men det blir jo feil. Det riktige er selvfølgelig 1-(kjøpskurs/salgskurs), og resultatet mitt blir 2,33%.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg i dette med 3 aksjer

KJørte selv med 3 aksjer i noen konker før jeg fant ut at det var en umulighet å slå de som hadde satset på en "sikker" vinner :twisted:

Nå har jeg redusert til 2-to og det var faktisk ikke dumt når den 1-ene "sikre vinneren" gikk nedenom idag...

:wink:

 

Ser ut som mannen som shortet FJO fløy litt for nære solen og fikk vingene i brann i dag...

 

MBA

 

PS. Jeg mener at i senere ukekonkurranser bør lage enkelte regler - for eksempel at man MÅ velge minst 3 aksjer og at pennystocks faller utenfor konkurransen.

 

PPS Ser ut som om jeg timet Gretlands nedsalg i APP bra... 8)

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg i dette med 3 aksjer

KJørte selv med 3 aksjer i noen konker før jeg fant ut at det var en umulighet å slå de som hadde satset på en "sikker" vinner :twisted:

Nå har jeg redusert til 2-to og det var faktisk ikke dumt når den 1-ene "sikre vinneren" gikk nedenom idag...

:wink:

 

Ser ut som mannen som shortet FJO fløy litt for nære solen og fikk vingene i brann i dag...

 

MBA

 

PS. Jeg mener at i senere ukekonkurranser bør lage enkelte regler - for eksempel at man MÅ velge minst 3 aksjer og at pennystocks faller utenfor konkurransen.

 

PPS Ser ut som om jeg timet Gretlands nedsalg i APP bra... 8)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...