Jump to content

Bra forum.


studenten

Recommended Posts

Jeg har da lagt til et script på hovedsiden, hvor de mest populære topicene var ramset opp. Nå kommer automatisk de topicene som har fått et svar sist opp. Altså den linken som ligger øverst peker til topicen med det nyeste innlegget.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Det er kunnskapsrike folk her ang. panteprocessen i Tyskland, det er jeg enig i. Men de som har fulgt "rådene" og meningene på dette forumet her ang. Tomra i 1-2år, har grusomme tap i Tomra! Alt har alltid virket positivt her fra kursen stod i 50-70kr, og se - vi måtte ned i 23kr før Tyskland gikk i boks. Det er viktig å beholde bakkekontakten og ikke basere kjøp utelukkende på hva som skrives her!

 

Fant denne i TOM-tråden nettopp.

 

Vi er blitt 1-2 år eldre på bare ti måneder!

 

Uansett, hva enn vi begrunner våre kjøspvalg med så er det vel liten tvil at mye av den informasjonen som legges inn her på forumet til vurdering, er for mange nyttig. Tall og historikk kommer klart frem og jeg tror ikke mange mister bakkekontakten av den grunn.

 

Forøvrig har vi tråder her hvor vi kan debatere dette og ikke la det bli for mye snikk-snakk under aksjeinfoen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Spørsmål...!!!!!!

 

Er jeg den eneste som har problemer med forumet når reklamen med julenissen og spillegalskapens tivoli tråkker over skjermen????

 

Bare undres, virker for meg som om antivirusprogrammet stanser hele forumet når den kommer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...