Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 43


Pirelli

Recommended Posts

Pirelli hadde den største fremgangen i dag, med 9,90% takket være ementor. Med dette tok han et stort jafs oppover resultatlistene. Dårligs gikk det i dag for Klinsmann som sank 2,30% pga blom.

 

Calvin gikk av med seieren etter å ha satset på Yara, mens 2. plassen gikk til stp-eren Mølleren, tredjeplassen gikk til Hammers som nok en gang var short i fjo.

 

OSEAX steg 0,58%, og er opp 2,11% i perioden. Her endte snittet på 0,20% etter en fremgang på 1,42%.

 

Aksjen som trakk mest opp denne uka ble Yara, med 0,51%. Dårligst var Tomra, som trakk 0,46% ned.

 

Calvin 6,98%

Mølleren 6,25%

Hammers 4,98%

Hoff@ 4,41%

Joaand 3,89%

Sailorboy 3,55%

Thomas 2,91%

Carlos 2,59%

Ivers 2,23%

Dunlop 1,39%

Hallu 1,10%

Corvus 1,10%

Dellamorte 0,14%

AOC 0,00%

Megler1 -0,09%

Bushwacker -0,25%

Mata -0,50%

Pirelli -1,36%

Klinsmann -1,61%

Pantera -1,67%

Pluss201 -1,77%

Teknikern -1,77%

Vegard -1,77%

Varus -1,77%

Siphlonurus -1,77%

Filosofen -1,77%

Torbjørn -1,96%

Rune1 -2,05%

Kris_ -2,35%

Tandy -3,03%

Laphroaig -4,67%

RISK -5,05%

[/color]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Her er det bare å gratulere Calvin med en grei seier med YARA :handshake: ,.......

....og Mølleren som tydeligvis har lovet STP evig troskap ! Du får varsle oss når bryllupet står :love3: ?

 

Som jeg kommenterte etter første dag:

Etter en rask stigning hver eneste mandag avtar potensen i FJO alltid fram mot helga !

Slik også denne uka :sign12: ! (jeg TROR at dette er et lakseyngel) !

 

Mandag lå jeg sist: :steaming:

Tirsdag lå jeg desidert sist: :steaming: :steaming:

....men deretter gikk det som vanlig "veien" i FJO !

Da jeg børstet støvet av finstasen i går kveld følte jeg meg temmelig trygg !

 

Ellers:

For de som har vært involvert i EME (med virkelige penger) må denne uka ha vært det rene marerittet/paradis - alt etter hvilken posisjon man har hatt. I dette støvet ligger det nok mange knuste drømmer :crybaby: .....

....eller knuste champagneglass....!:milk: (siden alkoreklame ikke er tillatt viser jeg KUN Sørlandschampis'en til Hoffa.. :lol:

 

Ha en fin helg :occasion5: og tenk ut noe ORIGINALT til neste uke.

Jeg har allerede et par fine kandidater på blokka - og dressen henger som vanlig LETT tilgjengelig.... :laughing6: !

Link to comment
Share on other sites

Grattis Calvin :salute:

 

Evig troskap til STP kommer ikke på tale,men jeg gir meg ikke før jeg har tatt ut potensiale som føler ligger i aksjen,her er det mere å gå på og det er snakk om NÅR vi får et alvorlig løft!!!

 

:twisted: :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Well, Laph...

I et hvert felt trenger man en hare som kan trekke opp tempoet de første 100 metrene :evil4: - mens det er på de SISTE 100 at premiene deles ut !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...