Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 44


Filosofen

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Hammers kom best ut fra startblokkene på en begredelig dag på Oslo Børs. Oseax sank 1,72%, mens snittet her endte på -0,94%.

 

Desidert mest populære aksje ble nok en gang tomra, med 10 anbefalinger. Andre plass deles mellom aky, god og noi med 3 anbefalinger hver. Den dårligst likte aksjen er ementor, med 8 salgsanbefalinger, og 1 kjøpsanbefaling. Nest dårligs likt er qfr med 2 salgsanbefalinger.

 

Med stigning i tomra, ble dermed den også aksjen som trakk mest opp, med 0,24%. Foran qfr, som trakk opp 0,08%. Fast trakk mest ned, med -0,15%.

 

10 deltakere endte med positivt resultat, 2 endte i 0 mens 25 endte med minus.

 

Hammers 2,86%

AOC 2,10%

Pluss201 1,44%

Siphlonurus 1,44%

Teknikern 1,44%

Pantera 1,24%

Ivers 1,05%

Hoff@ 0,51%

Laphroaig 0,42%

Varus 0,30%

Dunlop 0,00%

Carlos 0,00%

Kris_ -0,03%

Bushwacker -0,05%

Pirelli -0,18%

Birger1 -0,42%

Calvin -0,57%

Torbjørn -0,62%

Fiskepinna -0,71%

MBA -0,94%

Tandy -1,07%

Utzi -1,24%

Filosofen -1,51%

Mølleren -1,60%

Hallu -1,63%

Klinsmann -1,94%

Joaand -2,08%

Culpa -2,12%

Mata -2,49%

Quicken -2,58%

Megler1 -2,69%

OLEX -2,86%

Heisann -3,16%

Thomas -3,67%

Rune1 -4,10%

Montus -4,38%

Henno -4,91%

[/color]

Link to comment
Share on other sites

Klinsmann klinte til med en framgang på 6,70%, noe som var dagens høyeste. Dette etter short i ementor og long i blom. Dårligst gikk det for Laphroaig, som var long i både ementor og aky, og sank dermed 5,19%

 

Oslo Børs hadde nok en dårlig dag, og er ned 3,02% etter et fall på 1,32% i dag. Her går det noe bedre, fallet i dag ble på 0,05%, og snittet ligger dermed på -0,99%.

 

Ementor er nå aksjen som trekker mest opp, med en positiv effekt på 0,77% på snittet. På andre følger god, som trekker opp 0,18%. Otrum trekker mest ned, med 0,244% tett fulgt av Fast som trekker 0,236% ned.

 

Pantera 6,60%

Hammers 4,76%

Klinsmann 4,75%

Hoff@ 4,19%

Varus 4,16%

MBA 3,64%

Carlos 3,33%

Culpa 2,37%

Ivers 2,09%

Dunlop 1,42%

Heisann 1,10%

Tandy 1,08%

AOC 1,02%

Hallu 0,19%

Utzi -0,41%

Teknikern -0,72%

Siphlonurus -0,72%

Pluss201 -0,72%

Calvin -1,11%

Pirelli -1,32%

Bushwacker -1,34%

Torbjørn -1,89%

Fiskepinna -2,74%

Kris_ -3,38%

Quicken -3,73%

Mølleren -3,74%

Mata -3,97%

Montus -4,02%

Birger1 -4,16%

Joaand -4,33%

OLEX -4,76%

Laphroaig -4,76%

Megler1 -4,92%

Henno -5,97%

Filosofen -6,03%

Thomas -6,13%

Rune1 -6,56%

[/color]

Link to comment
Share on other sites

He, he...Pantera :queen: ligger over Hammers :king: -og det på toppen av lista. Morsomt, med tanke på våre tidligere diskusjoner !

 

Jeg gratulerer så mye :worship: , og minner om at FJO kommer med kunngjøring på fredag.

 

Hvis jeg på torsdag ligger innen "striking distance" er det INGEN som har nubbesjanse - dvs HVIS tror !

 

:sprint: :sprint: :sprint: :sprint: :sprint:

 

Jeg ser for meg et scenario der resultatet blir lagt fram (+/- spiller INGEN ROLLE), men der det er ANDRE forhold som overskygger alt annet ! HVIS

Link to comment
Share on other sites

He, he...Pantera :queen: ligger over Hammers :king: -og det på toppen av lista. Morsomt, med tanke på våre tidligere diskusjoner !

 

Jeg gratulerer så mye :worship: , og minner om at FJO kommer med kunngjøring på fredag.

 

Hvis jeg på torsdag ligger innen "striking distance" er det INGEN som har nubbesjanse - dvs HVIS tror !

 

:sprint: :sprint: :sprint: :sprint: :sprint:

 

Jeg ser for meg et scenario der resultatet blir lagt fram (+/- spiller INGEN ROLLE), men der det er ANDRE forhold som overskygger alt annet ! HVIS

 

God morgen Hammers, og takk for gratulasjonen. Ro deg ned litt nå. Det er bare resultatet for tirsdagen det der. Uken er ung enda. Mye kan skjer innen den tid. Ser ikke som jeg ligger øverst når denne dagen er over. Har ble slått ved mål streken 3 ganger før jeg…. :twisted:

 

Vedr: FJO. Jeg håper inderlig ikke det går slik med FJO som det gjorde med EME. Tragisk med 40% ned. Skulle FJO falle med 40% på fredag, så kjøpe jeg.

 

Ha en riktig god børsdag.

Link to comment
Share on other sites

He, he...Pantera ligger over Hammers -og det på toppen av lista. Morsomt, med tanke på våre tidligere diskusjoner !

 

Forresten Hammers. Ovennevnte setning er sitat fra ditt tidligere innlegg. Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du iht disse diskusjonene som vi har hatt, så bør ikke jeg ligger på toppen?

:oops: :oops:

Link to comment
Share on other sites

Nei, kanskje ikke. For min del ser det temmelig svart ut siden jeg nå faller med ca 10 % !

 

:evil: From heaven to hell for Hammers :evil:, men det heldigvis et lite håp i at "fugl Føniks" skal få meg opp fra asken på fredag !

Link to comment
Share on other sites

Tandy: Så vidt jeg kan se skal du ha 1,50%. Skal dobbeltsjekke når jeg kommer hjem i ettermiddag, og har regnearket tilgjengelig.

 

Skulle rette opp en liten feil i resultatet, og da husket jeg kun og slette deg, og ikke legge deg inn med korrekt resultat igjen...

 

Edit: Er dobbeltsjekka; 1,08%...

Link to comment
Share on other sites

Filosofen.

I dag oppfordrer jeg deg til å dobbeltsjekke alle deltakerne minst 3 ganger - slik at du ikke rekker å legge ut resultatlista før ETTER at ALLE har gått til sengs i kveld ? :sleepy1:

 

Hilsen Hammers :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...