Jump to content

Hvem har den beste AVATAR (dvs bildet til venstre) ?


Hammers

Recommended Posts

Med vanlig beskjedenhet :oops: synes jeg at mitt eget "bilde" er det beste - selv om jeg synes den isbjørnen også er bra..... + 1 til !

 

Min avatar: En flott fargekombinasjon, et pent motiv og rene og pene linjer. I tillegg finnes det en STERK sammenheng mellom nick'et og illustrasjonen ! At det i tillegg finnes et tvetydig budskap i at jeg med MINE synspunkter har en tendens til å

"kakke folk i hodet" med hamrene mine, er en litt tilfeldig effekt !

 

Joda, nok et VELBEGRUNNET stjernetreff fra Hammers.... :thumbup:

 

Jeg skyter inn at JEG synes at det finnes FLERE HÅPLØSE avatar'er som en hver 20-åring med et halvt år "på reklamelinja" med letthet ville ha slaktet !

 

Noen synspunkter ?

Link to comment
Share on other sites

He, he...Pirelli.

Jeg har neppe så mange verkefingre som mange andre på dette forumet.

 

Når det gjelder ditt eget bilde så er det med stor beklagelse at jeg må si at du tilhører den gruppen seg nevner til slutt i mitt opprinnelige innlegg ! :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg skulle hatt en fotballklubb's logo som avatar måtte det være denne:

 

62901.gif

 

Syns min avatar gir ett bilde av hvordan min samboer ofte ser meg, litt vel nedgravd i selskapsanalyser og annet børsstoff. Fundamentale sådenne, teknisk analyse er for kortsiktige tradere og intresserer meg kun i liten grad.

Link to comment
Share on other sites

Hehe.

 

Ikke start en krangel om hvem som har den beste avataren nå. Nivået børt være høyere enn som så.

 

Når det gjelder WestHam var jeg en gang for noen år siden på hjemmekamp der. WestHam - M'Boro var det vel. Etter kampen gikk vi å spiste på en indisk vegarianer restaurant (hvorfor er ikke godt å si). Jeg har aldri blitt så matforgiftet i hele mitt liv. Så jeg kan ikke akkurat si jeg får gode assosiasjoner når jeg ser avateren din Hammers. :roll:

 

Nåja.

Link to comment
Share on other sites

Avatar = gudebilder - eller tar jeg feil?

 

Følgelig noe uoppnøelig, men tross alt en gjenspeiling av sitt indre alter ego.

 

Forøvrig, heraldikeren til Westham var ikke smed.

 

Vær nå litt realistisk, folkens.

Link to comment
Share on other sites

Pirelli:

Da er ditt bilde vel gjennomtenkt = OK

 

Utzi:

Et godt kampvalg (høres ut som 0-0) når du først "dro over". Dette er altså det bildet den indiske servitøren tok av deg etter måltidet - og som du måtte betale £ 20 ekstra for å få med deg !

 

Laph...:

Skjønner ikke helt ditt innlegg, men jeg tolker det dit hen at:

1. Du FORGUDER whisky - eller:

2. Ditt store (men akk så uoppnåelige..) mål er å tjene nok på børsen til å få råd til å kjøpe en eneste flaske av det avbildede slaget.

 

Det var nok ingen smed som startet det hele, men arbeiderne på "Thames Ironworks" på slutten av 1800-tallet. Kanskje noe a la gamle norske Aker Mek. Med andre ord: "Gutta på gølvet" - i motsetning til sossene i Chelsea og Arsenal !

Link to comment
Share on other sites

Selv om Hammers og jeg er uenige om det meste, har vi ihvertfall lidenskapen til en arbeiderklubb til felles. Min opprinnelige avatar var den klassiske logoen til Vålerengens IF. Denne erstattet jeg med min nåværende i ren gledesrus etter at vi slo Bøfla på Åråsen for første gang siden 1995. (Bildet er altså tatt på Åråsen 16. mai 2004.) Riktignok ikke så rene linjer som avataren til Hammers, men koblingen til nick er absolutt til stede. I tillegg er jeg jo faktisk med på bildet. At det i praksis ikke er mulig å skilne trynet mitt fra resten av Klanen, er jo like greit. Se ikke bort fra at jeg får ny avatar etter neste helgs forhåpentlige elleville feiring...

 

Pirelli har vel også byttet avatar et par ganger, men er såvidt jeg kan erindre tilbake til sin opprinnelige? Jeg har alltid tolket den dithen at han har "penger på hjernen". Det blir vel gjerne slik når klubben man følger er en middelhavsfarer, hehe. Laphroaigs avatar har jeg alltid oppfattet som at han, som nordlendinger flest, rett og slett er glad i god børst. I så måte er det lite å utsette på valg av Scotch.

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...