Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 45


Filosofen

Recommended Posts

Aksjekonkurransen - Uke 45

 

KONKURRANSE REGLER:

 

Velg inntil 3 aksjer

Shorting er lov

Alle aksjer vektes likt

 

Det er kun de aksjene som er notert på OSE som er med.

 

Siste frist mandag, kl 08:00

 

Vil be alle deltakere legge inn sluttkurs fredag, samt få tydelig frem om man skal shorte aksjen (gjerne ved bruk av rød farge). På den måten går registreringen av deltakernes valg raskere, og man minker sjansen for feil.

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Jaha. De siste to ukene har jeg i aksjekonkurransen vært solid plassert på taperlisten. Dette må det bli en slutt på! Pass dere folkens! Her skal det "tjenes penger".

 

Kjøp Fast 11,50

 

Kjøp Tom 28,10

Link to comment
Share on other sites

Kjøp GOD 0,55 ( Oppgangen her er større enn nedgangen. Jeg vet ikke om det skjer denne uken, men jeg prøver) Lever i håp og tro " ikke på kjærligheten, men rally i GOD" :wink:

 

 

OPC. De kommer ut med resultatet den 02.11. Selv om den er lav nå, så kan den gå lengre ned, og spesielt hvis resultatet er dårlig. Derfor short OPC 44,90

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært en trofast shorter i FJO i 6 sammenhengende uker - velger jeg nå å hoppe av.

Fallet har vært på 31 % siden min inntreden på 3,10 - og kursen må stige 45 % for å komme tilbake til min inngang.

 

Belønning: 2 førsteplasser, tredjeplass, fjedeplass og et par uker som "programhelt".

 

Av mangel på noe bedre velger jeg denne uka:

 

Short KIT på 2,52.

 

Hilsen Hammers

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...