Jump to content

TOM - som egen hovedtopic !!!!


Hammers

Recommended Posts

Er det ikke på tide at dere legger TOMRA som en egen kategori på hovedsiden - på lik linje med:

 

- Aksjeprat

- Traders pit

- Aksjekonk...........osv

 

Fordeler:

Dere i menigheta kan ha deres tumleplass HELT for dere selv - uten at vi andre på død og liv må stikke innom hver gang vi ser at det er nye innlegg på f.eks. traders pit.

På dette nettstedet kan dere i fred og ro hausse og hisse hverandre opp - uten at vi som er skeptikere tilfeldigvis kommer innom og ødelegger morroa for dere ! Husk: Det er FLERE innlegg om TOM alene enn det er på ALLE andre selskaper til sammen !!!!

 

Vi andre, som gir blaffen i tomflasker - og som hater å se at "boksen er tom" - slipper da å menge oss med dere asketer

(dvs selvpinere) - som fortsatt håper på at Soria Moria skal åpenbare seg ......! Gjeeeeeesp!!!!!!!

 

Oppriktig talt: Det finnes 2 interessegrupper på dette Aksjeforumet. TOM-tilbedere :worship: på den ene siden -

og MANGE ANDRE på den andre.

 

Ved å lage et slikt skille blir forumet langt mere brukervennlig for alle - tross alt !

Link to comment
Share on other sites

Det blir nok ikke aktuelt å lage en eget område for enkeltaksjer. Tomra-tråden er akkurat som alle de andre trådene, forskjellen er at den har blitt fulgt opp med nyheter osv inntensivt fra forskjellige brukere. Derfor har den blitt endel større enn de andre trådene. Hvis du ikke vil lese om Tomra, så er det bare å la være å se på Tomra-tråden.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå er Hammers mannen jeg elsker mest. :wink: Du kunne ikke sagt det bedre.

 

Jeg føler at jeg kan snakke for de fleste som ikke er med i TOM-sekten når jeg sier at vi er lut lei og åpne en tråd i pit`en og se at den omhandler TOMs siste og "svært volatile" kursbevegelser - de siste timene - på kanskje èn eller to hele ti-øringer.

Link to comment
Share on other sites

Hei Mo.

 

Det er alltid hyggelig å bli elsket av andre, men...... siden jeg definitivt ikke er homse ber jeg deg i all vennlighet om å tone ned dine ekstatiske utbrudd !!!

 

Vi er nok helt enige i at denne sykelige er til fellesskapets gode !

(Jesus Christ - er det virkelig mulig å falle så dypt at man hver kveld må legge seg på kne :worship: og be en bønn om at panteautomatene også skal virke "neste dag ")

 

Jeg - som for lengst er utmeldt av statskirka - ser med bekymring på slike religiøse bevegelser som det TOMRA-aksjonærene er lokket inn i !

 

Er dere våkne, gutter, eller har skylappene falt ned for godt, slik at de skygger fullstendig for den virkeligheten som vi andre lever i ???

 

Uansett: Pokker til vakkert "bilde" jeg har - selv om ikke resultatene går riktig vei HVER lørdag :steaming: !!

Link to comment
Share on other sites

Nææææ, kjære kjære Hammers. For en gang skyld så er jeg litt enig med deg. :lol:

 

Det kan være ganske mye snakk om TOM enkelte ganger, men som Ståle skreiv ” Hvis du ikke vil lese om Tomra, så er det bare å la være å se på Tomra-tråden” :oops:

 

Søren, glemte en ting. Jeg gir ikke blaffen i TOM hvis den kommer ned på 24-25

Link to comment
Share on other sites

He,he....enighet for første gang !

 

Jeg leser selvsagt ALDRI om TOM - men jeg blir stadig "lokket" innom siden det komer opp et tegn som viser "nye innlegg".

 

TOM' gutta bør etter min mening få leke i sin egen sandkasse - så kan vi andre vandre rolig forbi.......

Link to comment
Share on other sites

Hammers, hvilke aksjer er du intressert i å lese fundamentalt stuff om? I stedet for å rakke ned på en topic med veldig mye aktivitet hadde det kanskje vært bedre å prøve å blåse liv i de andre trådene.

 

Er det en ide å lage en tråd for generelle tekniske diskusjoner?

Link to comment
Share on other sites

På mange måter litt enig, men TOM er en aksje på lik linje som de øvrige i aksjepraten og børe ligge der den ligger.

 

Derimot burde tilbederne som er mange og i forskjellig størrelsesorden heller vurdere hvilke informasjon de legger ut. Inntetsigende innlegg om kursutviklingen den neste halvtimen eller morgendagens sluttkurs bør de legge i traders pit og ikke forsøple en fin informasjonstråd som absolutt har sin leserskare.

 

Kan ikke se at tråden er til hinder for noen andre tråder og meninger. Snarere tvert imot. Tror flere i "tommenigheten" heller har fått et innblikk i andre aksjer.

 

Da kan vi heller lage hver vår egen tråd under snikk-snakk som f.eks Warrens aksjetips.... blir jo bare for dumt, ikke sant? - "Laphroaig's siste anbefaling"...f.eks. - Ikke mange som er interessert i den årgangen tipper jeg. Men likevel, skal egoet frem.. hvorfor ikke? Tviler likevel på at det vil fremme forumet som sådant.

 

AF er for alle som vil skrive om aksjer, la det forbli slik. At en tråd er større enn de andre tilsammen viser bare at forumet har den genuine mulighet til å lage en sammenhengende informasjonstråd for de som har interesse, både i dag og i morgen. - Vis heller litt større aktsomhet omkring hva som legges til i disse trådene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...