Jump to content

Sensuren RULER på Aksjeformet ????


Hammers

Recommended Posts

Jeg ser til min forundring at min topic ang TOM (i forslagskassa) - der jeg lurer på om det ikke er foruftig å opprette

en egen topic for TOM - HAR BLITT STENGT !

 

På meg virker dette som om de ivrige TOM-gutta egentlig ikke ønsker noe diskusjon om temaet i det hele tatt.

 

Personlig synes jeg at det er et tankekors at det finnes ca 2700 innlegg om TOM - og at dette er LANGT MER

enn summen av ALLE ANDRE innlegg på samme topic .

At det samtidig er 17.000 visninger på disse innleggene vitner jo om at det FAKTISK er et marked for en egen TOM-topic !

 

Grunnen til at jeg fremmer problemstillingen er at det finnes svært mange som er "dritt lei" (unnskyld uttrykket) denne "sykelige" TOM -fokuseringen.

 

TOM er faktisk ikke det som opptar flertallet av den norske befolkning, men på akkurat dette forumet virker det som om 9 av 10 har selskapet som sin private kjæledegge. Jeg har INGEN tro på at dette represenrterer virkeligheten !

 

Altså: Lag en egen topic om TOM - siden selskapet representerer halvparten av innleggene på forumet !!!!!

 

Og "please" - kutt ut sensuren ! Vi lever da ikke i en sovjetstat ??????

Link to comment
Share on other sites

Nå tror jeg du må skille mellom forskjellige ord og utrykk. Sensur og stenging av en tråd er to forskjellige ting.

 

Men, jeg skal ikke være vanskelig, og har nå åpnet tråden igjen. Men noen egen kategori for en enkeltaksje blir det aldri noe av uansett.

Personlig synes jeg at det er et tankekors at det finnes ca 2700 innlegg om TOM - og at dette er LANGT MER enn summen av ALLE ANDRE innlegg på samme topic .

På aksjeprat er det totalt 6407 innlegg. :roll:

 

TOM er faktisk ikke det som opptar flertallet av den norske befolkning, men på akkurat dette forumet virker det som om 9 av 10 har selskapet som sin private kjæledegge. Jeg har INGEN tro på at dette representerer virkeligheten !

 

 

Altså: Lag en egen topic om TOM - siden selskapet representerer halvparten av innleggene på forumet !!!!!

Hvorfor motsier du deg selv? Du skriver at du har ingen tro på at Tomra opptar flertallet av det norske folk, hvorfor skal den da få en egen kategori?

 

Totalt på forumet her det 17770 innlegg hvordan du får 2700 til å bli halvparten av den summen er for meg ufortåelig.

 

Hammers, jeg gir deg igjen et greit råd. Tomra-tråden er kun èn tråd. Hvis du ikke vil lese om Tomra, ikke åpne den tråden!

Link to comment
Share on other sites

Fint at du gjorde om på stengningen din - ikke minst av prinsippielle grunner.

 

Noe annet ville ha vært en meningsløs SENSUR fra din side.

Når noen ikke skal få lov til å diskutere hva de vil av saklig karakter - ja, da er det sensur !

 

Til ditt sitat nr 1:

Vel, jeg var vel ikke helt nøyaktig i min beskrivelse natt til i dag. Kanskje jeg "så dobbelt" da jeg skrev ? Uansett - 40 % av alle innleggene er om TOM !

 

Ellers er ikke denne saken akkurat det jeg brenner mest for her i verden....så jeg henter fram litt god gammel fotballteknikk og legger ballen død.

 

Hilsen

Hammers

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...