Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 48


pluss201

Recommended Posts

Mitt Res. er galt.

 

Jeg hadde med NOI og tror jeg ligger på rundt -4% og ikke 3! (har ikke regnet over)

 

Du har så rett. Jeg har korrigert resultatlista i henhold til dette.

 

Det ble litt rot denne gangen, men det kom som sagt av at grunnlaget ble gjort svært sent onsdag kveld - etter noen pints.

 

Jeg har nå redigert mine egne regneark slik at de blir litt mere brukervennlige for meg - og jeg tror ikke at slike feil skal komme på nytt igjen.

 

FILOSOFEN bes gi meg tilbakemelding på om han overtar igjen i neste uke.

 

Hvis ikke - kan jeg godt prøve meg en gang til.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply
Hvis dere trenger hjelp er det bare å rope på PANTERA - som endte 5. sist - selv om det tidligere i uka så langt verre ut for hennes del.

 

Gir deg et spark i ræva Hammers for ovennevnte. :lol: :lol: :lol: Hvorfor skal de roper på meg? Jeg har da nok å gjøre. Enkelte dager går fingrene mine i kryss. :oops: :? :oops: :? :oops: :?

 

Det er da ikke jeg som er eksperten her, men heller du. Jeg har ikke krystallkule. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere trenger hjelp er det bare å rope på PANTERA - som endte 5. sist - selv om det tidligere i uka så langt verre ut for hennes del.

 

Gir deg et spark i ræva Hammers for ovennevnte. :lol: :lol: :lol: Hvorfor skal de roper på meg? Jeg har da nok å gjøre. Enkelte dager går fingrene mine i kryss. :oops: :? :oops: :? :oops: :?

 

Det er da ikke jeg som er eksperten her, men heller du. Jeg har ikke krystallkule. :twisted:

 

He, he,......nei, jeg har skjønt at du ikke har noen krystallkule....I beste fall er den knust.

 

Det jeg tenkte på var heller at; hvis noen av de 4 "gutta på potta" trengte litt moderlig hjelp til tørk og slikt - så kunne du sikkert lære dem hvordan de bør gjøre det. :drunken:

 

Ps: Jeg håper at du ikke er medlem av kvinnegruppen "OTTAR". Da tør jeg ikke å gå inn på forumet mer...og da blir det ingen oppdatering på neste ukes konk !

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere trenger hjelp er det bare å rope på PANTERA - som endte 5. sist - selv om det tidligere i uka så langt verre ut for hennes del.

 

Gir deg et spark i ræva Hammers for ovennevnte. :lol: :lol: :lol: Hvorfor skal de roper på meg? Jeg har da nok å gjøre. Enkelte dager går fingrene mine i kryss. :oops: :? :oops: :? :oops: :?

 

Det er da ikke jeg som er eksperten her, men heller du. Jeg har ikke krystallkule. :twisted:

 

He, he,......nei, jeg har skjønt at du ikke har noen krystallkule....I beste fall er den knust.

 

Det jeg tenkte på var heller at; hvis noen av de 4 "gutta på potta" trengte litt moderlig hjelp til tørk og slikt - så kunne du sikkert lære dem hvordan de bør gjøre det. :drunken:

 

Ps:

 

Hammers.

 

Det jeg ikke liker med deg Hammer er måten du ordlegger deg på.

 

Kanskje synes du det du skriver på aksjekonken er i en spøkefull tone. Sannheten er at jeg har ikke sans for den slags spøk. Jeg mener du trakker på andres tær, og er jævla kjepp høy hver gang du leder eller vinner konkurransen. Dette er for oss en konkurranse som er gøy. Selvsagt er det kjekt å vinne. Verden stopper ikke her selv om man taper.

 

Hvis du mener de 4 guttene som er på potta er Dunlop ,Pirelli ,Quicken og Bushwacker , så spar meg for de. De var uheldig med sitt valg i uken som var, men de kan være heldig i sitt neste valg. Hvem vet. Jeg håper jeg har gjort meg forstått i denne saken, og om hva jeg mener med å trakkes på andres tær. NOK ER NOK Hammersvære grenser.

Link to comment
Share on other sites

PANTERA: HAmers er kjepp høy,så er bare å leve md det.. jeg skal prøve å slå ham i neste ukeskonk, så får vi se om han gjekker seg ned;)

 

HAMMERS: Vedlig bra satt opp..likte den inndelingen din av resultatet.

 

God helg alle sammen

Link to comment
Share on other sites

Jeg sender herved en unnskyldning til alle som har blåe tær. Jeg nevnte faktisk ikke meg selv en eneste gang da jeg la ut resultatlista.....så da er jeg vel kjepphøy, da ?

 

Jeg trodde at dette var en uhøytidlig konkurranse der man faktisk kunne "tulle litt" med deltakernes prestasjoner, men når jeg leser tilbakemeldingene begynner jeg faktisk å lure......

 

Er dere virkelig så kjepphøye og høytidelige at dere ikke tåler noe som helst ?????

 

Jeg har tullet like mye med taperne denne gangen som jeg gjorde da jeg selv "dreit på draget" med TAA for noen uker siden. What's the difference ?

 

Hvis jeg skal oppdatere konk'en i neste uke trenger jeg selvsagt ikke å nevne noen med navns nevnelse i det hele tatt. Det blir vel som å lese årsrapporten fra Statistisk Sentralbyrå.

 

Samma f.... for meg - jeg er som poteten !

Link to comment
Share on other sites

Personlig ble jeg litt sjokkert over at noen tar konken så alvorlig, trodde det var ganske løs snipp og trivlig trøysetone i denne delen av forumet. Selv har jeg ingenting imot å bli omtalt som bajsunge hvis jeg skulle gå på enn smell i aksjekonken... menmen :joker:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...