Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 49


pluss201

Recommended Posts

2. runde er nå over, og dagens oppgang i BLO førte til at Klinsmann rykket forbi Laphroaig i teten.

Disse 2 ligger klart foran neste pulje - bestående av 5 sultne jegere på 9-tallet !

 

Vær litt oppmerksom på feltets "dark horse" - Mølleren (kjøp STP) - som akkurat NÅ har best fart av alle. :walk:

Han glemte å knytte skolissene før start og slet fælt helt til han fikk "utstyret" i orden. Deretter gikk det styggfort - fra nest siste til dagens 8. plass . De siste 100 metrene i dag var en champion verdig, men å ta igjen lederduoen synes likevel som en temmelig håpløs oppgave !

 

Lengre bak ser jeg kun "programhelter" som neppe får med utfallet å gjøre !

 

:king:

Klinsmann 17,99

Laphroaig 13,06

 

:cheers:

Corvus 9,99

Dellamorte 9,51

jantaa 9,51

Calvin 9,19

Pirelli 9,18

Mølleren 4,65

Quicken 3,51

Hammers 2,50

Ares 2,33

numm 2,24

kris_ 2,22

Pluss 201 2,17

Tekniker'n 2,17

Siphlonurus 2,17

Filosofen 1,96

OLEX 1,96

Amatøren 1,82

Hagar 1,47

baard.p 1,35

Vegard 0,70

Rune 1 0,60

Pantera 0,00

 

:confused5:

Henno -0,12

Hoff@ -0,12

Joaand -0,31

EHL -0,46

AOC -0,49

Fiske Pinna -0,73

Thomas -1,12

Sverre-Stang -2,50

Mitch -3,04

Ivers -4,52

Hallu -4,60

Zeppeliner'n -9,18

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Runde 3 er over og Klinsmann befestet tetposisjonen ved å øke litt på forspranget.

Kanskje ikke så dumt for NÅ er det Quicken som virkelig har fått opp dampen – og som virkelig lever opp til navnet sitt med en perfekte satsning på PGS. I går ble han betraktet som programhelt – i dag som et mulig tetbud !

Med ytterligere framgang i morgen kan lederen få det tøffere enn han setter pris på.

 

Laphroaig, jantaa, Calvin og Pirelli ligger alle inne på kongelaget - og deretter følger feltet som perler på en snor. Flere ligger an til å få plass i elitegruppa – så dette blir spennende !

 

Dagens taper er utvilsomt Hammers – som med sin negative holdning til kunstig befruktning :sign12: (dette er ingen glad laks !!) og sitt famøse "selg MEC" raste hele 23 plasser på lista. Tallene 3,33 (halvparten av 666….) tyder på at det verste ikke er over for hans (dvs min) del..................

 

Jeg ser ikke bort fra at jeg går arm i arm med Ivers, Zeppeliner’n og Hallu etter morgenendagens runde under parolen:

Det viktigste er ikke å vinne, men......å ha det gøy på konk'en."

 

:king:

Klinsmann 19,73

Quicken 13,59

Laphroaig 12,75

jantaa 12,61

Calvin 11,96

Pirelli 10,03

 

:cheers:

Dellamorte 9,74

Corvus 9,58

numm 8,23

Amatøren 7,12

Mølleren 6,98

Pluss 201 5,59

Tekniker'n 5,59

Siphlonurus 5,59

Vegard 4,33

Hagar 3,75

Sverre-Stang 3,33

Ares 3,27

Filosofen 3,14

OLEX 3,14

Rune 1 3,11

kris_ 2,22

AOC 1,35

baard.p 1,22

EHL 0,29

Joaand 0,19

 

:confused5:

Thomas -0,98

Henno -1,37

Hoff@ -1,37

Pantera -2,00

Fiske Pinna -2,50

Mitch -3,06

Hammers -3,33

Ivers -6,53

 

:pottytrain5:

Zeppeliner'n -10,03

Hallu -10,46

Link to comment
Share on other sites

Runde 4 er over - og dagen er preget av 2 store begivenheter. Klinsmann slår fullstendig knock out på de øvrige (med Blom) og han har som første deltaker i Aksjeforumets historie havnet i en egen - opphøyet klasse - med mer enn 20 % stigning. Imponerende !

 

Begivenhet nr 2 er Ivers - som ved hjelp av "kun" 33 øre i INM føk 29 plasser oppover på lista og direkte inn på kongelaget. Du bør vurdere å hente tilbake ditt gamle bilde (rallybilen), Ivers - for makan til råkjøring er det lenge vi har sett ! :sprint:

 

Jeg merker meg også jantaa, som har lurt i kulissene gjennom hele uka, og som stort sett har steget 1 plass pr omgang. Med gjentagelse i morgen blir det 2.plass ! Likevel, det er tett blant de nest beste !

 

Selv om det neppe er noen som henter igjen Klins er det en del "poeng" å merke seg. Hvor mange ender på kongelaget, hvor mange unngår minus - og slipper vi å ta fram "potta" på fredag ?

 

I morgen får vi svaret !

 

:faroah:

Klinsmann 20,70

 

:king:

Laphroaig 11,90

jantaa 11,82

Corvus 11,06

Ivers 10,05

 

:cheers:

Pirelli 9,97

Calvin 9,96

Quicken 9,62

Dellamorte 8,89

Fiske Pinna 6,56

Amatøren 5,72

Thomas 5,35

numm 4,91

Mølleren 3,49

Filosofen 3,14

OLEX 3,14

kris_ 3,11

Mitch 2,77

Pluss 201 2,17

Siphlonurus 2,17

Tekniker'n 2,17

Hagar 2,04

Rune 1 1,95

AOC 1,48

Vegard 1,47

Hammers 0,83

baard.p 0,74

Ares 0,45

Pantera 0,00

 

:confused5:

Joaand -0,01

Sverre-Stang -0,83

Henno -1,37

Hoff@ -1,37

EHL -4,24

Hallu -9,21

Zeppeliner'n -9,97

Link to comment
Share on other sites

Morsomt og bra skrevet, Hammers.. er gøy å lese!

 

Jeg har byttet og stiller i rallybil imorgen,for å kunne hente inn pokalen til åsen...

 

Ohh... Kjøp INM, så hjelper dere meg opp på pallen! 8)

 

Godt gammeldags rally....

Link to comment
Share on other sites

Dere får registrere meg også da :)

er i TOM på 31,9 med 5800

 

Hehe, dette er bare en lek og du trenger ikke ha aksjene du faktisk eier. I tillegg må du melde deg på før kl 08:00 på mandag.

 

Grr, jeg må søren meg slutte å shorte NAS (i konken :wink: ), tydeligvis blitt masser interesse rundt denne nå. Trodde på en rask reaksjon ned etter oppgangen, men den gang ei. Og så synkende oljepris i tillegg.. Godt dette bare er en lek :evil:

Link to comment
Share on other sites

NAS kommer til å fortsette opp imorgen. Hadde jeg hatt ledige midler er den fin som tradingaksej nå,dete r nemlig aktører som absolutt vil inn for å få kontroll på selskapet FØR emisjon...

 

Kjøp INMETA :director: :hello1:

Link to comment
Share on other sites

Hei Rally-Ivers.

 

Det var hyggelig å se at du "tok av i dag", :sprint: men ....for å helle litt overtroisk malurt i begeret:

 

Mølleren sprintet OGSÅ temmelig raskt her om dagen :walk: (her i slow motion) ...før lufta gikk ut av ballongen......

Quicken sprintet også temmelig raskt før det hele ble litt slitsomt.....da han skjønte at det fortsatt var 2 runder igjen.......:sad2: !

 

I dag er det DU som har sprintet.....

Jeg håper for din del at du har nok bensin på tanken til å FULLFØRE løpet - og at du unngår "flatt dekk"

like før mål !

 

You know - shit happens from time to time - og aller helst når man MINST venter det !

 

Uansett - lykke til i morgen !

Link to comment
Share on other sites

Je er tanket og klar. JEg er overbevist om at INM starter opp imorgen,men så får vi se... Håper på 2,4,men det er optimistisk,men for å vinne må den nok det...

 

Elelrs synes jeg noen av børsmld til BLO er litt rarre.. Sender mld om at de kanskje vinner en kontrakt, og den kontrakten er ikke SÅ stor... Møkka BLOM:)

Link to comment
Share on other sites

Klinsmanns fulltreffer på hel volley i BLO "gikk rett inn". Et vakkert skue som førte til at skalaen måtte utvides i toppen med en ny kategori ! Alle lesere bes herved om å reise seg og gi en kort applaus til Klins (dvs 3 klapp).

 

Corvus satset også på BLO, men kombinert med salgsanbefalingen i PAR ble det kun en flott 2. plass !

Jantaa kombinerte BLO med GGS - og sikret seg dermed det nederste trinnet på pallen.

 

Nøkkelen til suksess denne uka var altså BLO !

 

De 2 siste på kongelaget ble Laph....(helsikes navn du har valgt - hvordan uttaler du dette etter 2 glass) og Ivers.

Sistnevnte "yppet seg" tidlig på dagen, men da han fikk "rusk i forgasseren" rundt lunchtider dabbet det hele av.....!

Det samme kan forresten også sies om Mølleren og Quicken som "gav jernet" midt i uka, da de hørte at NRK skulle gjøre opptak av "løpet". Nå er de de sjeleglade for at de i det hele tatt kom seg i mål og kan ta helg.

 

 

Kun 6 deltakere endte på minussiden. Verst gikk det til slutt med Hallu.

Han kom "litt skjevt ut" av startblokkene, og han forble "skjev" gjennom hele uka.

Vel,....julebordsesongen har jo startet, så en viss "skjevhet" blir akseptert...!

 

 

:faroah:

Klinsmann 25,73 :winner:

 

:king:

Corvus 16,43

jantaa 12,86

Laphroaig 10,94

Ivers 10,05

 

:cheers:

Pirelli 8,04

Dellamorte 8,01

Calvin 7,83

Fiske Pinna 7,07

Filosofen 7,06

OLEX 7,06

Mølleren 4,42

Thomas 4,37

Rune 1 3,91

Quicken 3,82

Mitch 3,55

baard.p 3,07

AOC 2,84

Hammers 2,50

kris_ 2,22

numm 1,58

Henno 1,12

Hoff@ 1,12

Pluss 201 0,93

Siphlonurus 0,93

Tekniker'n 0,93

Vegard 0,85

Joaand 0,49

Ares 0,48

Hagar 0,47

 

:confused5:

Pantera -0,67

EHL -1,58

Amatøren -2,45

Sverre-Stang -2,50

Zeppeliner'n -8,04

 

:pottytrain5:

Hallu -12,13

 

 

Neste uke kan jeg ikke oppdatere listene da jeg reiser bort på onsdag og deretter kun sporadisk får tilgang til data.

Kanskje Filosofen kan overta igjen ?

 

Ha en hyggelig helg alle sammen :occasion5:

 

Hilsen Hammers

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...