Jump to content

Traders Pit - Episode 180 - Torsdag 02.12.04


Ståle

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Kanskje meglerhusene har noe mer informasjon om miljømøte i Tyskland i dag eller noen meglerhus prøver å manipulere kursen ned og få panikk blant småaksjonærerne?

 

Tomra ned 1 krone siden start..  

 

Hva skjer? Jeg ser ingen nyheter noen sted

Link to comment
Share on other sites

Endelig nærmer jeg meg break even..men har faktisk ikke bestemt meg for om jeg skal trade litt eller ikke...

 

Hmm.. ja,ja. Fint at den er poåvei gjennom 100dagers nå.. 8)

 

Takk Pirelli.. denne høsten ahr vært den tyngste til nå... NASDAQ opp 250 punkter mens INM ned 20%.. er sprøtt spør du meg!

Link to comment
Share on other sites

Nei men jeg tradet TAT og ble ganske forstyrret av SKB !!

TOM har jeg sluttet å realisere da det begynte å bli vel mye skatt i forhold til fortjenesten dag til dag .

Har faktisk akkumulert hele veien så det ser riktig bra ut nå

tandy: satt du utenfor igår?
:D
Link to comment
Share on other sites

I FINANSAVISEN I DAG:

- Stedet å være

 

- Aksjemarkedet er stedet å være, mener Leif Eriksrød og plukker ut tre aksjer du bør merke deg.

 

Aksjemarkedet og Oslo Børs er stedet å være med dagens oljepris, mener Delphi Fondenes Leif Eriksrød ifølge Finansavisen.

 

- Oslo Børs har gått overraskende mye den siste tiden, og det er klart at nedsiden vokser. På den annen side er alternativavkastningen til aksjemarkedet lite fristende. Aksjemarkedet er stedet å være, men det gjelder å være lett på avtrekker'n når det begynner å butte imot, hevder Eriksrød.

 

Delphi-forvalteren tror på "stockpicking" i dagens marked fremfor ensidig fokus på olje- og oljerelaterte aksjer.

 

- Aktiv Kapital, Nordic Semiconductor og Blom er aksjer vi lenge har vært og fortsatt er positive til. For øvrig begynner "small-cap" selskapene å vokne til liv, og der kan det være en del prosenter å hente på de rette selskapene, sier han.

 

fra hegnar.no

 

Klinsi

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...