Jump to content

Månedskonkurransen - desember 04


Vegard

Recommended Posts

Kjøp TOM 32.50

 

Kjøp NOI 2.70

(Ja, dette er et skudd i blinde. Så mange som sitter "short" i denne, så burde det bli stigning. Ser ut til at mange sitter "short" etter å ha solgt de aksjene de hadde i selskapet. Kjipt om et eller annet skulle skje slik at kursen passerer 3.53 (?) før man rekker å kjøpe de aksjene som er tilbudt solgt til kjøperen.)

 

Short TCO 8.20

(Denne trodde jeg skulle ned på 6-tallet for å snu. Regner med den må ned på 7-tallet for å hente nye krefter. Så får vi se om det skjer i des.)

Link to comment
Share on other sites

Man må legge inn sine valg før 8 på mandag. Det må også legges inn minst tre valg. Dermed er vel både dunlop og ivers ute.

 

Må nesten være litt streng. Dunlop var egentlig OK, men har bare to valg.

Link to comment
Share on other sites

jammen..om jeg starter med minus i portisen.. er det ikke ok? INM, TOM og OTR? mine favoritter... nei,er jo ikke krise,men da mld jegmeg herved på neste mnd konk med disse 3 aksjene...

Link to comment
Share on other sites

Sorry Ivers, på vegne av de andre deltakerne må jeg nesten si nei, selv om det virker sannsynlig at du ville valgt de tre aksjene uansett.

 

Jeg rekker ikke legge inn noe resultat for denne uka, det kommer nok først neste helg. Jeg har alt for mye å gjøre i tida fremover.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Resultater i desember

 

Klinsmann vant månedskonkurransen med sine valg Blom, Acta og Office Line. Det var 28 deltakere, og snittet for konkurransen var på 4,30%. OSEBX gikk i samme perioden 4,14%, så konkurransesnittet slo hovedindeksen marginalt. Premien får Ståle ta seg av, vi får se hva det blir :D

 

Klinsmann 14,52 %

Mølleren 13,02 %

Zeppeliner'n 12,84 %

Corvus 12,70 %

Ariez 12,69 %

Filosofen 12,18 %

Carlos 10,96 %

Pantera 10,80 %

Gjest 8,79 %

ares 8,82 %

gjesp 8,28 %

Thomas 8,24 %

vy 6,62 %

Devil 6,45 %

pluss201 5,18 %

Tekniker'n 4,83 %

Laphroaig 2,19 %

amatøren 2,03 %

Dellamorte 1,57 %

aQru 1,18 %

dogfeet55 0,18 %

Montus 0,07 %

baard.p -1,80 %

hallu -4,72 %

EHL -7,45 %

Pirelli -7,39 %

FiskePinna -11,03 %

Hoff@ -11,48 %

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...